Працював в 5 компаніях   4 роки 2 місяці

IT, Телекомунікації / Зв'язок

Head of Customer Support

999Ops

IT

5 місяців

02.2024 - 07.2024

- Налаштував з 0 систему Zendesk для роботи з клієнтами, як для команди CSR, так і для команди RFP
- Перевіряти явку працівників
- Звітування та аналіз результатів команди
- Відстежені події, що впливають на KPI
- Створювати та ділиться детальними звітами про продуктивність команди, виконанням пов’язаних з місією цілей та термінів їх виконання
- Забезпечувати якісне обслуговування клієнтів, включаючи взаємодію з клієнтами, відповідаючи на запити клієнтів і ефективно обробляючи скарги клієнтів
- Аналіз оброблених запитів. Відстеження помилок у наданні допомоги клієнтам
- Підтримути керівника команди та виконувати управлінські обов’язки, коли прямий керівник відсутній або не працює
- Надання заохочення членам команди, в т.ч. повідомлення про цілі команди та визначення областей для нового навчання або перевірки навичок
- Допомагати керівництву в процесах найму та навчання нових членів команди
- Проводити дзвінки з командою, щоб інформувати членів про їх результати, оновлення протоколів роботи та майбутніх очікуваннях
- Технічні перевірки сайту та слотів

Customer Support Team Lead

MoonPartners

IT

10 місяців

04.2023 - 02.2024

- Перевіряти явку працівників
- Звітування та аналіз результатів команди
- Відстежені події, що впливають на KPI
- Створювати та ділиться детальними звітами про продуктивність команди, виконанням пов’язаних з місією цілей та термінів їх виконання
- Забезпечувати якісне обслуговування клієнтів, включаючи взаємодію з клієнтами, відповідаючи на запити клієнтів і ефективно обробляючи скарги клієнтів
- Аналіз оброблених запитів. Відстеження помилок у наданні допомоги клієнтам
- Підтримути керівника команди та виконувати управлінські обов’язки, коли прямий керівник відсутній або не працює
- Надання заохочення членам команди, в т.ч. повідомлення про цілі команди та визначення областей для нового навчання або перевірки навичок
- Допомагати керівництву в процесах найму та навчання нових членів команди
- Проводити дзвінки з командою, щоб інформувати членів про їх результати, оновлення протоколів роботи та майбутніх очікуваннях
- Технічні перевірки сайту та слотів

Customer Support Team Lead

THE VELI GROUP

IT

11 місяців

04.2022 - 03.2023

- Перевіряти явку працівників
- Звітування та аналіз результатів команди
- Відстежені події, що впливають на KPI
- Створювати та ділиться детальними звітами про продуктивність команди, виконанням пов’язаних з місією цілей та термінів їх виконання
- Забезпечувати якісне обслуговування клієнтів, включаючи взаємодію з клієнтами, відповідаючи на запити клієнтів і ефективно обробляючи скарги клієнтів
- Аналіз оброблених запитів. Відстеження помилок у наданні допомоги клієнтам
- Підтримути керівника команди та виконувати управлінські обов’язки, коли прямий керівник відсутній або не працює
- Надання заохочення членам команди, в т.ч. повідомлення про цілі команди та визначення областей для нового навчання або перевірки навичок
- Допомагати керівництву в процесах найму та навчання нових членів команди
- Проводити дзвінки з командою, щоб інформувати членів про їх результати, оновлення протоколів роботи та майбутніх очікуваннях
- Технічні перевірки сайту та слотів

Customer support representative

THE VELI GROUP

IT

4 місяці

12.2021 - 04.2022

- Надання допомоги та підтримки клієнтам за допомогою ZenDesk
- Реєстрація скарг для статистики
- Передача технічних проблем до технічної підтримки за допомогою Jira
- Перевірка доступу слотів та роботи сайту

Інженер моніторингу мережі

Укртелеком

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 6 місяців

06.2020 - 12.2021

- Моніторинг мережі на прикладному рівні
- Видача оповіщень при непрацездатності DNS серверів, CODs, систем моніторингу типу NAGIOS
- Передача інформації адміністраторам системи
- Моніторинг мереж 3Моб в системі NetAct
- Моніторинг систем управління для обладнання Доступу (ZTE, RAISECOM, Iskratel, Huawei, ECI)
- Моніторинг працездатності софту для роботи служби моніторингу мережі (АРМ УС, CiC)

Ключова інформація

- Адаптивність
- Вміння до мультизадачності
- Підтримка клієнтів
- Підтримка команди
- Вміння найти підхід до кожного працівника
- Швидке навчання
- Робота в команді
- Оптимізація процесів
- Аналітика даних та звіти по ним

Навчався в 1 закладі

Державний університет телекомунікацій

Телекомунікації та радіотехніка

Київ, 2023

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

(HPE ATA) - Networks

2019

Начальный уровень

Вадим Юрійович

Head of Customer Support

Київ

2 500 $

24 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 17 годин тому