Работал в 5 компаниях 4 года 2 месяца
IT, Телекоммуникации / Связь
Head of Customer Support
999Ops
IT
5 месяцев
02.2024 - 07.2024
- Налаштував з 0 систему Zendesk для роботи з клієнтами, як для команди CSR, так і для команди RFP
- Перевіряти явку працівників
- Звітування та аналіз результатів команди
- Відстежені події, що впливають на KPI
- Створювати та ділиться детальними звітами про продуктивність команди, виконанням пов’язаних з місією цілей та термінів їх виконання
- Забезпечувати якісне обслуговування клієнтів, включаючи взаємодію з клієнтами, відповідаючи на запити клієнтів і ефективно обробляючи скарги клієнтів
- Аналіз оброблених запитів. Відстеження помилок у наданні допомоги клієнтам
- Підтримути керівника команди та виконувати управлінські обов’язки, коли прямий керівник відсутній або не працює
- Надання заохочення членам команди, в т.ч. повідомлення про цілі команди та визначення областей для нового навчання або перевірки навичок
- Допомагати керівництву в процесах найму та навчання нових членів команди
- Проводити дзвінки з командою, щоб інформувати членів про їх результати, оновлення протоколів роботи та майбутніх очікуваннях
- Технічні перевірки сайту та слотів
Customer Support Team Lead
MoonPartners
IT
10 месяцев
04.2023 - 02.2024
- Перевіряти явку працівників
- Звітування та аналіз результатів команди
- Відстежені події, що впливають на KPI
- Створювати та ділиться детальними звітами про продуктивність команди, виконанням пов’язаних з місією цілей та термінів їх виконання
- Забезпечувати якісне обслуговування клієнтів, включаючи взаємодію з клієнтами, відповідаючи на запити клієнтів і ефективно обробляючи скарги клієнтів
- Аналіз оброблених запитів. Відстеження помилок у наданні допомоги клієнтам
- Підтримути керівника команди та виконувати управлінські обов’язки, коли прямий керівник відсутній або не працює
- Надання заохочення членам команди, в т.ч. повідомлення про цілі команди та визначення областей для нового навчання або перевірки навичок
- Допомагати керівництву в процесах найму та навчання нових членів команди
- Проводити дзвінки з командою, щоб інформувати членів про їх результати, оновлення протоколів роботи та майбутніх очікуваннях
- Технічні перевірки сайту та слотів
Customer Support Team Lead
THE VELI GROUP
IT
11 месяцев
04.2022 - 03.2023
- Перевіряти явку працівників
- Звітування та аналіз результатів команди
- Відстежені події, що впливають на KPI
- Створювати та ділиться детальними звітами про продуктивність команди, виконанням пов’язаних з місією цілей та термінів їх виконання
- Забезпечувати якісне обслуговування клієнтів, включаючи взаємодію з клієнтами, відповідаючи на запити клієнтів і ефективно обробляючи скарги клієнтів
- Аналіз оброблених запитів. Відстеження помилок у наданні допомоги клієнтам
- Підтримути керівника команди та виконувати управлінські обов’язки, коли прямий керівник відсутній або не працює
- Надання заохочення членам команди, в т.ч. повідомлення про цілі команди та визначення областей для нового навчання або перевірки навичок
- Допомагати керівництву в процесах найму та навчання нових членів команди
- Проводити дзвінки з командою, щоб інформувати членів про їх результати, оновлення протоколів роботи та майбутніх очікуваннях
- Технічні перевірки сайту та слотів
Customer support representative
THE VELI GROUP
IT
4 месяца
12.2021 - 04.2022
- Надання допомоги та підтримки клієнтам за допомогою ZenDesk
- Реєстрація скарг для статистики
- Передача технічних проблем до технічної підтримки за допомогою Jira
- Перевірка доступу слотів та роботи сайту
Інженер моніторингу мережі
Укртелеком
Телекоммуникации / Связь
1 год 6 месяцев
06.2020 - 12.2021
- Моніторинг мережі на прикладному рівні
- Видача оповіщень при непрацездатності DNS серверів, CODs, систем моніторингу типу NAGIOS
- Передача інформації адміністраторам системи
- Моніторинг мереж 3Моб в системі NetAct
- Моніторинг систем управління для обладнання Доступу (ZTE, RAISECOM, Iskratel, Huawei, ECI)
- Моніторинг працездатності софту для роботи служби моніторингу мережі (АРМ УС, CiC)
Ключевая информация
- Адаптивність
- Вміння до мультизадачності
- Підтримка клієнтів
- Підтримка команди
- Вміння найти підхід до кожного працівника
- Швидке навчання
- Робота в команді
- Оптимізація процесів
- Аналітика даних та звіти по ним
Учился в 1 заведении
Державний університет телекомунікацій
Телекомунікації та радіотехніка
Київ, 2023
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
(HPE ATA) - Networks
Начальный уровень
Вадим Юрійович
Вадим Юрійович
Head of Customer Support
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад