Працював в 6 компаніях   8 років 1 місяць

IT, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Банки, Торгівля роздрібна / Retail

Сектор підтримки клієнтів операційного департаменту

Епіцентр К

IT

2 роки 11 місяців

01.2022 - до теперішнього часу

Повний онбординг клієнтів
• Комунікація з іншими підрозділами компанії та формування звітності для відповідних відділів
• Виявлення та вирішення проблем масового характеру
• Розуміння принципів роботи із запитами користувачів: систематизація, визначення рівня важливості та пріоритету запиту
• Вирішення проблем у короткий термін
• Вирішувати питання користувачів щодо виставлених рахунків, доставки, скасування замовлень та послуг
• Допомога у зміні налаштувань сервісу
• Аналіз проблем та розробка рекомендацій щодо їх усунення
• Windows
• Linux
• Cisco

Customer Success Manager

ABM Cloud

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 місяць

10.2021 - 11.2021

Проходив стажування у компанії ABM Cloud
В мої обов'язки входило:
Підтримка, консультування користувачів системи;
• Виправлення даних у системах при допущенні користувачами помилок;
• Навчання користувачів клієнта;
• Аналіз інцидентів, що надходять;
• Опис помилок та постановка завдання для розробника;
• Наповнення бази знань;
• Проведення регламентних робіт із супроводу ПЗ

Фахівець напряму сервісу операційного центру

Monobank | Universal Bank

Банки

1 рік 3 місяці

06.2020 - 09.2021

До спектру моїх обов'язків входило:
• Спілкування з клієнтами з питань пов'язаних з різними проблемами.
• Консультація клієнтів.
• Розбір та вирішення проблем клієнтів.
•Опрацювання негативу клієнтів.

Спеціаліст з обслуговування VIP клієнтів

Monobank | Universal Bank

Банки

11 місяців

07.2019 - 06.2020

Работа з VIP клієнтами

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

Monobank | Universal Bank

Банки

1 рік 9 місяців

10.2017 - 07.2019

Наполнение базы 1С

USA Motors

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

11.2016 - 11.2017

Наповнення бази 1С інформацією про товари для постачальника запчастин USA Motors

Ключова інформація

Навички: Комунікабельність, націленість на результат, стресостійкість, зібраність, дисциплінованість, креативне мислення, уміння брати відповідальність на себе, високий рівень відповідальності та самоорганізації
Вміння ввічливо та змістовно комунікувати, небайдужість та щире бажання допомагати користувачам.
Відповідальність за результат та здатність приймати оптимальні рішення.
Розуміння повного процесу контакт-центру.
Робота в 1С. Впевнений користувач ПК (PowerPoint, Word, Outlook, Excel).
Вміння працювати в Helpdesk, Zendesk та багато іншого).
Попередній досвід роботи з будь-якою CRM-системою;
• вміння працювати з Intercom, Zendesk;
• досвід роботи у support/колл-центрі;Є посвідчення водія категорії B.
Готовий до відряджень та ненормованого робочого графіка.
• Клієнтоорієнтованість
• Linux
• Windows
• Планування ресурсів
• Оптимізація процесів
• Лідерство

Навчався в 2 закладах

СНАУ

Менеджмент

Суми, 2018

СНАУ

Економіка підприємства

Суми, 2017

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Стажування в компанії ABM Cloud

Київ, 2021

В мої обов'язки входило: Підтримка, консультування користувачів системи; • Виправлення даних у системах при допущенні користувачами помилок; • Навчання користувачів клієнта; • Аналіз інцидентів, що надходять; • Опис помилок та постановка завдання для розробника; • Наповнення бази знань; • Проведення регламентних робіт із супроводу ПЗ

Додаткова інформація

Професійні навички

Націлений на результат, виконавчий. Готовий навчатися та швидко адаптуватися. Добре працюю у команді.

Ціль

Робота в середній чи великій компанії, яка зможе використати мої навички, велике прагнення працювати для розвитку свого бізнесу. Для мене важливо не просто заробляти гроші, а й активно розвиватись, навчатися у компанії. Готовий до відряджень. Готовий до навчання. Готовий багато і наполегливо працювати.

Дмитро Сергійович

Head of customer support

Київ

80 000 грн.

28 років

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 тижні тому