Працювала в 8 компаніях 19 років 1 місяць
Фінансові послуги, Медицина та Охорона здоров'я, IT, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Медіа / ЗМІ, Телекомунікації / Зв'язок, Банки
Head of Customer Support
EXMO
Фінансові послуги
3 роки 9 місяців
03.2018 - 12.2021
- Керівництво службою підтримки клієнтів у сфері Fintech
- Впровадження покрокових алгоритмів обслуговування клієнтів
- Організація системи навчання та оцінки роботи персоналу
- Розробка ефективної мотиваційної моделі, внутрішніх правил роботи
- Планування, контроль витрат і моніторинг бюджету департаменту
- Складання графіків роботи для функціонування департаменту 24/7
- Управління налаштуваннями програмного забезпечення та ведення порталу служби підтримки Zendesk
- Досягнення високого рівня показників щодо задоволеності клієнтів
Керівник департаменту підтримки клієнтів
Doc.ua
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 10 місяців
03.2016 - 01.2018
- Розробка планів та цілей для команди підтримки
- Організація роботи департаменту з кількістю співробітників 50 чоловік
- Пошук та підбір персоналу, проведення щомісячних атестацій
- Аналіз показників роботи персоналу та підготовка статистичних звітів
- Налагодження комунікації з іншими відділами компанії задля отримання найкращих результатів роботи служби підтримки
Head of Booking Division
Planetofhotels.com
IT
11 місяців
02.2015 - 01.2016
- Запуск з нуля служби бронювання для українського аналогу booking.com
- Організація обліку звернень клієнтів та партнерів (готельєрів) з питань бронювання
Head of tourist call center
TRACES
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
8 місяців
06.2014 - 02.2015
- Підготовка проекту до запуску з нуля - інформаційний путівник для іноземних туристів в Україні
- Участь в розробці програмного забезпечення - бази даних, рубрикатора, системи обліку даних
Керівник підрозділу продажу
Ekonomika.ua
Медіа / ЗМІ
10 місяців
07.2012 - 05.2013
- Запуск підрозділу продажу задля реалізації квитків на бізнес івенти: Business Wisdom Summit, HR Wisdom Summit, PR-марафон, MRKTNG marathon та ін.
CEO
Інформаційні комунікації
Телекомунікації / Зв'язок
7 років 1 місяць
01.2005 - 02.2012
- Керівництво аутсорсінговим колл-центром (після обіймання позицій в компанії - оператора кол-центру, провідного спеціаліста, заступник директора)
- Планування доходів і витрат, бюджетування
- Дослідження ринку, підготовка документації для тендерів, ведення переговорів, розгляд та підписання договорів щодо нових проектів з партнерами, основні з яких мобільні оператори: Київстар, Life, MTC, Beeline
- Ведення поточних проектів, аналітика та звітність
Економіст
Трансбанк
Банки
1 рік 4 місяці
09.2003 - 01.2005
- Економіст обліково-операційного відділу
- Економіст відділу обслуговування корпоративних клієнтів
Оператор call центру
Інформаційні комунікації
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 3 місяці
06.2001 - 09.2003
- Взаємодія з клієнтами в залежності від лінії звернення: довідкові служби, інформаційна лінія Візового відділу Посольства Італії та ін.
Ключова інформація
- Знання ITIL 4 Foundation
- Керування Zendesk на рівні адміністратора
- Налаштування та адміністрування чатів Livechat та Jivo
- Використання телефонії на базі Nortel - налаштування, звіти
- Знання метрик контакт-центрів
- Вимірювання CSAT, CSI, NPS
Навчалась в 2 закладах
Тернопільська академія народного господарства
Фінанси
Київ, 2005
Київськиий міжнародний Університет
Міжнародне право
Київ, 2002
Oksana
Oksana
Head of Customer Support
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 2 тижні тому