Працювала в 8 компаніях   19 років 1 місяць

Фінансові послуги, Медицина та Охорона здоров'я, IT, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Медіа / ЗМІ, Телекомунікації / Зв'язок, Банки

Head of Customer Support

EXMO

Фінансові послуги

3 роки 9 місяців

03.2018 - 12.2021

  • Керівництво службою підтримки клієнтів у сфері Fintech
  • Впровадження покрокових алгоритмів обслуговування клієнтів
  • Організація системи навчання та оцінки роботи персоналу
  • Розробка ефективної мотиваційної моделі, внутрішніх правил роботи
  • Планування, контроль витрат і моніторинг бюджету департаменту
  • Складання графіків роботи для функціонування департаменту 24/7
  • Управління налаштуваннями програмного забезпечення та ведення порталу служби підтримки Zendesk
  • Досягнення високого рівня показників щодо задоволеності клієнтів

Керівник департаменту підтримки клієнтів

Doc.ua

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 10 місяців

03.2016 - 01.2018

  • Розробка планів та цілей для команди підтримки
  • Організація роботи департаменту з кількістю співробітників 50 чоловік
  • Пошук та підбір персоналу, проведення щомісячних атестацій
  • Аналіз показників роботи персоналу та підготовка статистичних звітів
  • Налагодження комунікації з іншими відділами компанії задля отримання найкращих результатів роботи служби підтримки

Head of Booking Division

Planetofhotels.com

IT

11 місяців

02.2015 - 01.2016

  • Запуск з нуля служби бронювання для українського аналогу booking.com
  • Організація обліку звернень клієнтів та партнерів (готельєрів) з питань бронювання

Head of tourist call center

TRACES

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

8 місяців

06.2014 - 02.2015

  • Підготовка проекту до запуску з нуля - інформаційний путівник для іноземних туристів в Україні
  • Участь в розробці програмного забезпечення - бази даних, рубрикатора, системи обліку даних

Керівник підрозділу продажу

Ekonomika.ua

Медіа / ЗМІ

10 місяців

07.2012 - 05.2013

  • Запуск підрозділу продажу задля реалізації квитків на бізнес івенти: Business Wisdom Summit, HR Wisdom Summit, PR-марафон, MRKTNG marathon та ін.

CEO

Інформаційні комунікації

Телекомунікації / Зв'язок

7 років 1 місяць

01.2005 - 02.2012

  • Керівництво аутсорсінговим колл-центром (після обіймання позицій в компанії - оператора кол-центру, провідного спеціаліста, заступник директора)
  • Планування доходів і витрат, бюджетування
  • Дослідження ринку, підготовка документації для тендерів, ведення переговорів, розгляд та підписання договорів щодо нових проектів з партнерами, основні з яких мобільні оператори: Київстар, Life, MTC, Beeline
  • Ведення поточних проектів, аналітика та звітність

Економіст

Трансбанк

Банки

1 рік 4 місяці

09.2003 - 01.2005

  • Економіст обліково-операційного відділу
  • Економіст відділу обслуговування корпоративних клієнтів

Оператор call центру

Інформаційні комунікації

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 3 місяці

06.2001 - 09.2003

  • Взаємодія з клієнтами в залежності від лінії звернення: довідкові служби, інформаційна лінія Візового відділу Посольства Італії та ін.

Ключова інформація

  • Знання ITIL 4 Foundation
  • Керування Zendesk на рівні адміністратора
  • Налаштування та адміністрування чатів Livechat та Jivo
  • Використання телефонії на базі Nortel - налаштування, звіти
  • Знання метрик контакт-центрів
  • Вимірювання CSAT, CSI, NPS

Навчалась в 2 закладах

Тернопільська академія народного господарства

Фінанси

Київ, 2005

Київськиий міжнародний Університет

Міжнародне право

Київ, 2002

Oksana

Head of Customer Support

Київ

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 тижні тому