Працював в 1 компанії   1 рік 1 місяць

Освіта

Team leader

JustSchool

Освіта

1 рік

08.2022 - 08.2023


• Team leader Assessors Customer Support

Відповідальний за відділ контролю якості роботи та виконання регламентів менеджерами 8 різних відділів клієнтської підтримки. Прописував та запроваджував регламенти у базі знань, розроблював систему звітності, чек-листи. Проводив роботу з підлеглими менеджерами-асесорами. Організовував регулярні зустрічі з керівниками відділів щодо підвищення ефективності роботи, розбіру помилок та інтеграції нових ідей.
• Team leader 1st Communication and 1st Shedule
Відповідальний за відділ, що займається клієнтом опісля першої оплати занять. Проводив роботу з підлеглими менеджерами, в яку включаю : регулярні зустрічі, вирішення спірних та нерегламентованих ситуацій, аналіз та контроль ефективності роботи, тімбілдінги.

Ярослав

Head of Customer Support

Одеса

Готовий переїхати: Київ, Львів, Дніпро, Миколаїв, Харків, Чернівці, Ужгород

23 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому