Працював в 1 компанії 1 рік 1 місяць
Освіта
Team leader
JustSchool
Освіта
1 рік
08.2022 - 08.2023
• Team leader Assessors Customer Support
Відповідальний за відділ контролю якості роботи та виконання регламентів менеджерами 8 різних відділів клієнтської підтримки. Прописував та запроваджував регламенти у базі знань, розроблював систему звітності, чек-листи. Проводив роботу з підлеглими менеджерами-асесорами. Організовував регулярні зустрічі з керівниками відділів щодо підвищення ефективності роботи, розбіру помилок та інтеграції нових ідей.
• Team leader 1st Communication and 1st Shedule
Відповідальний за відділ, що займається клієнтом опісля першої оплати занять. Проводив роботу з підлеглими менеджерами, в яку включаю : регулярні зустрічі, вирішення спірних та нерегламентованих ситуацій, аналіз та контроль ефективності роботи, тімбілдінги.
Ярослав
Ярослав
Head of Customer Support
Одеса
Готовий переїхати: Київ, Львів, Дніпро, Миколаїв, Харків, Чернівці, Ужгород
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому