Работала в 8 компаниях 19 лет 1 месяц
Финансовые услуги, Медицина и Здравоохранение, IT, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Медиа / СМИ, Телекоммуникации / Связь, Банки
Head of Customer Support
EXMO
Финансовые услуги
3 года 9 месяцев
03.2018 - 12.2021
- Керівництво службою підтримки клієнтів у сфері Fintech
- Впровадження покрокових алгоритмів обслуговування клієнтів
- Організація системи навчання та оцінки роботи персоналу
- Розробка ефективної мотиваційної моделі, внутрішніх правил роботи
- Планування, контроль витрат і моніторинг бюджету департаменту
- Складання графіків роботи для функціонування департаменту 24/7
- Управління налаштуваннями програмного забезпечення та ведення порталу служби підтримки Zendesk
- Досягнення високого рівня показників щодо задоволеності клієнтів
Керівник департаменту підтримки клієнтів
Doc.ua
Медицина и Здравоохранение
1 год 10 месяцев
03.2016 - 01.2018
- Розробка планів та цілей для команди підтримки
- Організація роботи департаменту з кількістю співробітників 50 чоловік
- Пошук та підбір персоналу, проведення щомісячних атестацій
- Аналіз показників роботи персоналу та підготовка статистичних звітів
- Налагодження комунікації з іншими відділами компанії задля отримання найкращих результатів роботи служби підтримки
Head of Booking Division
Planetofhotels.com
IT
11 месяцев
02.2015 - 01.2016
- Запуск з нуля служби бронювання для українського аналогу booking.com
- Організація обліку звернень клієнтів та партнерів (готельєрів) з питань бронювання
Head of tourist call center
TRACES
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
8 месяцев
06.2014 - 02.2015
- Підготовка проекту до запуску з нуля - інформаційний путівник для іноземних туристів в Україні
- Участь в розробці програмного забезпечення - бази даних, рубрикатора, системи обліку даних
Керівник підрозділу продажу
Ekonomika.ua
Медиа / СМИ
10 месяцев
07.2012 - 05.2013
- Запуск підрозділу продажу задля реалізації квитків на бізнес івенти: Business Wisdom Summit, HR Wisdom Summit, PR-марафон, MRKTNG marathon та ін.
CEO
Інформаційні комунікації
Телекоммуникации / Связь
7 лет 1 месяц
01.2005 - 02.2012
- Керівництво аутсорсінговим колл-центром (після обіймання позицій в компанії - оператора кол-центру, провідного спеціаліста, заступник директора)
- Планування доходів і витрат, бюджетування
- Дослідження ринку, підготовка документації для тендерів, ведення переговорів, розгляд та підписання договорів щодо нових проектів з партнерами, основні з яких мобільні оператори: Київстар, Life, MTC, Beeline
- Ведення поточних проектів, аналітика та звітність
Економіст
Трансбанк
Банки
1 год 4 месяца
09.2003 - 01.2005
- Економіст обліково-операційного відділу
- Економіст відділу обслуговування корпоративних клієнтів
Оператор call центру
Інформаційні комунікації
Телекоммуникации / Связь
2 года 3 месяца
06.2001 - 09.2003
- Взаємодія з клієнтами в залежності від лінії звернення: довідкові служби, інформаційна лінія Візового відділу Посольства Італії та ін.
Ключевая информация
- Знання ITIL 4 Foundation
- Керування Zendesk на рівні адміністратора
- Налаштування та адміністрування чатів Livechat та Jivo
- Використання телефонії на базі Nortel - налаштування, звіти
- Знання метрик контакт-центрів
- Вимірювання CSAT, CSI, NPS
Училась в 2 заведениях
Тернопільська академія народного господарства
Фінанси
Київ, 2005
Київськиий міжнародний Університет
Міжнародне право
Київ, 2002
Oksana
Oksana
Head of Customer Support
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте
Обновлено 4 дня назад