Работала в 8 компаниях 11 лет 2 месяца
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Аналитик-консультант
Kokon
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
5 месяцев
06.2024 - 11.2024
Операційний директор
G.Forte
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 1 месяц
09.2023 - 10.2024
- Провела повне оновлення команди, що підняло рівень сервісу з 3* до 5* відповідно до відгуків гостей.
- Впровадила нові формати заходів (винні дегустації, майстер-класи, и т.і.), що сприяло збільшенню відвідуваності та лояльності.
- Оптимізувала операційні витрати, впровадивши програмне забезпечення для автоматизації процесів та контролю витрат (Servio, P&L).
- Скоротила списання продуктів з 8% до 0,4-1%, впровадивши ефективний контроль за
складськими запасами.
- Підвищила рентабельність на 150%, скоротивши збитки та оптимізувавши витрати.
- Ініціювала та впровадила традицію проведення банкетів у закладі, що значно збільшило частку цього виду послуг у загальному обороті.
- Впровадила ефективну систему звітності та розробила посадові інструкції для всіх співробітників, що покращило організаційні процеси.
- Досягла значного покращення результатів інвентаризації, знизивши рівень недостач та
надлишків до прийнятного показника в межах 10,5-1%.
- Значно зменшила операційні витрати шляхом аналізу та усунення непотрібних статей
витрат.
- Відповідала за розробку та впровадження маркетингових стратегій.
- Забезпечила ефективну координацію роботи всіх департаментів, що призвело до стабільного зростання та підвищення операційної ефективності закладу.
Керуючий рестораном
Luca
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 5 месяцев
04.2023 - 09.2024
- Відкриття ресторану "під ключ" з нуля, проводячи кожен етап від ремонту та дизайну інтер’єру до закупівлі меблів та формування команди. Завдяки моїм зусиллям ресторан успішно запустився і отримав високу оцінку від гостей.
- Керування командою: Зібрала та навчила високопрофесійну команду, офіціантів, барменів та адміністративний персонал. Забезпечувала мотивацію та навчання співробітників, щоб підтримувати стандарти якості обслуговування.
- Укладення контрактів та документація: Укладала контракти з постачальниками, слідкувала за рівнем сервісу та якістю продуктів. З нуля оформила всі необхідні дозвільні документи, включаючи дозволи на рекламу, літній майданчик, вивіски та ліцензію на
алкоголь.
- Керування фінансами: Регулярно аналізувала фінансові звіти та вносила корективи в бізнес-стратегію.
- Впровадження програмного забезпечення: Впровадила систему керування
ресторанними операціями, включаючи програми для обліку поставок та керування кухнею, що підвищило ефективність та знизило втрати.
Керуючий рестораном
Espressaente illy ( Sorso)
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 1 месяц
04.2022 - 05.2023
- Збільшення чистого прибутку кав’ярні та обороту на 60% завдяки оптимізації операційних витрат, правильно підібраній команді та регулярному впровадженню новинок та маркетингових заходів, що привело до залучення нових гостей.
- Впровадження нових програм Poster, Choice, Monobank, що призвело до збільшення
продажів та покращення якості продуктів завдяки прискоренню обслуговування, оптимізації та зручності використання технічних засобів при приготуванні.
- Впровадження інвентаризації, повний контроль залишків, % зачистки та затоварків. Як результат, повна заміна кухонного персоналу та зменшення недоліків та перебоїв, що призвело до покращення якості продуктів. Оцінка кухні підвищилася з 3* до 5*.
- Контроль та досягнення показників P&L.
- Підготовка кафе до ребрендингу: підняття продажів в категорії вино з 2% до 10% від обороту завдяки проведенню навчання для всього персоналу курсу сомельє, впровадженню додаткової мотивації та укладанню договору з зовнішнім постачальником щодо регулярного проведення винних вечорів у закладі. Це призвело до залучення більше гостей і збільшення обороту.
- Впровадження винних сетів, винного магазину, нового винного меню та регулярних бранчів.
- Сезонне оновлення меню разом з головним кухарем на основі аналізу АВС та відгуків
гостей.
- Впровадження нової системи мотивації та лояльності серед працівників компанії.
- Створення нових чек-листів для персоналу в програмі iAuditor, що призвело до покращення санітарного стану локацій.
- Організація безперебійної роботи кав’ярні.
Керуючий рестораном
Idealist Coffee CO.
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 1 месяц
01.2021 - 02.2022
- Збільшення чистого прибутку кав?ярні в 2 рази завдяки оптимізації операційних витрат і збільшенню обороту.
- Успішне впровадження нових маркетингових заходів, що призвело до збільшення обороту і приваблення нових гостей.
- Впровадження нового електронного меню "Choice", що призвело до збільшення продажів завдяки можливості замовлення дистанційно та доставки.
- Укладання договорів з трьома салонами і двома офісами поблизу кав?ярні для розміщення свого меню та обслуговування їх клієнтів. Також розміщення меню кав?ярні в VIP-зоні міні-готелю в CHICAGO Central House.
- Зменшення списання витрат з 1,6% до 0,4-0,6% від обороту, зменшення недоліків та надлишків за інвентаризацією, введення системи контролю за залишками, введення
переробок та повний контроль над доходами та витратами.
- Контроль виконання показників ФОТ та P&L
- Сезонне оновлення меню з бренд-шефом та головним кухарем на основі аналізу АВС та відгуків гостей.
- Впровадження нової системи мотивації та лояльності серед працівників компанії за допомогою створення та проведення анонімного опитувальника для всіх співробітників
компанії.
- Створення нових чек-листів для персоналу, що призвело до покращення санітарного стану локацій.
- Організація неперервної роботи кав?ярні.
- Успішний досвід розвитку якісного управління
Регіональний менеджер
Молоко від фермера
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 6 месяцев
10.2019 - 04.2021
- Відкриття нових Торгових Точок (ТТ) "з нуля".
- Керування та координація одночасно 4-х ТТ.
- Контроль та забезпечення виконання ТО, оптимізація витрат.
- Забезпечення всіх локацій продукцією та контроль лімітів списання.
- Управління персоналом, підбір, навчання, адаптація та мотивація.
- Розробка та контроль виконання стандартів, розробка чек-листів для ТТ.
- Контроль і аналіз оборотно-сальдової таблиці (ТМЦ), основних засобів (ОС), участь в
1 кенталь шахта и поданний фОт та БДР.
- Контроль над поповненням товару на складах.
- замодян ценоль і наблу вправадження звітності.
• Досягнення:
- Успішне відкриття 5-ти магазинів "з нуля" (власних та франчайзі).
- Ефективне формування та управління командою (3 керівники, 5 старших продавців/адміністраторів, 25 продавців).
- Збільшення прибутку ТТ завдяки оптимізації операційних витрат.
- Найкращі показники при проходженні ревізії від центрального офісу завдяки впровадженню внутрішніх стандартів та розробці нових чек-листів.
Керуючий рестораном
Шоколадниця
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 11 месяцев
10.2017 - 09.2019
- організація та контроль роботи 2 закладів
- виконання всіх показників (план продажів, ФОТ, бюджет, дохід, витрати - всі статті витрат
ресторану)
- контроль, аналіз доходу закладів
- пропозиції щодо впровадження акцій, маркетингові дослідження, моніторинг зовнішнього середовища та конкурентів
- внесення та реалізація пропозицій щодо підвищення ефективності роботи закладу
- виявлення якості та кількості необхідного продукту
- контроль адміністративно-господарської діяльності, технічного та санітарного стану
ресторану
- участь у інвентаризації, аналіз інвентаризацій торгових точок
- частковий підбір персоналу
- аналіз прибутку та збитків
компанії: стандартів обслуговування, дотримання санітарних норм, контроль стандартів викладки продукції, контроль
- контроль витрат та їх оптимізація за торговими точками
• Досягнення:
- збільшення прибутку точок завдяки оптимізації витрат, впровадженню контролю
- успішне впровадження нових аукціонних пропозицій після моніторингу зовнішнього середовища, що призвело до збільшення ТО
- одна з торгових точок стала найкращою за квартальним аналізом
- зменшення витрат списання, зменшення недоліків та надлишків за результатами інвентаризації
- зменшення витрат ФОТ завдяки впровадженню нових посад та нової мотивації для
посади
- збільшення продажів кухні завдяки перестановці кухонного обладнання, що оптимізувало час на приготування замовлень і допомогло штату кухні працювати швидше
- організація безперебійної роботи кав?ярні
- розробка нового формату заходів для привертання нових клієнтів і підвищення лояльності
Керуючий мережею ресторанів
Reprisa
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
4 года 1 месяц
09.2013 - 10.2017
- керування роздрібною мережею, організація роботи
- планів продажів на всю мережу, бюджетування
- підбір персоналу, адаптація і навчання, робота з продуктом (внесення пропозицій щодо впровадження, зміни якості, зміни зовнішнього вигляду продукту), аудити, контроль якості, дотримання стандартів і термінів зберігання
- керування логістикою підприємства, персоналом локацій, впровадження стандартів,
мотивація, проведення зборів, ротація персоналу між локаціями, частковий підбір
персоналу
контроль і організація постачання локацій (контроль замовлення за доцільністю)
- комунікація між підрозділами (цех, бухгалтерія, інтернет-магазин, закупівлі, логістика, локації) втручання і вирішення питань у випадках конфліктних ситуацій
- контроль виконання показників ТО, ФОТ, БДР
- контроль ведення і навчання правил касової дисципліни, охорони праці, пожежної
безпеки
- контроль виконання вимог СЕС, контролюючих державних органів, КЗоТ;
- внесення і реалізація пропозицій щодо підвищення ефективності роботи закладу
- аналіз прибутків і збитків; проведення, аналіз і підсумки інвентаризацій
- впровадження концепції перевірок, що значно посилило контроль санітарного стану і якості продукції
- змінені посадові інструкції під нові окремі напрямки
- складання графіка роботи всіх локацій, робота з клієнтами, контроль роботи онлайн
бутику
- контроль за всіма надходженнями і переміщеннями продукції
- участь у розробці меню бару і кухні, введення і виведення нових продуктів на основі тенденцій, концепції, сезонності і аналізу продажів
• Досягнення:
- створення нових чек-листів для персоналу, що призвело до покращення санітарного стану локацій
- збільшення ТО завдяки активному співробітництву з ЕВА
- впровадження нової системи лояльності для членів ЕВА
- розвиток співробітників на посаду менеджера, керівника, старшого бармена ресторану, адміністратора
- укладення договору з компанією Royal Service, що призвело до збільшення продажів завдяки доставці продукції та додатковій рекламі продукції на сайті Royal Service)
- підвищення ефективності роботи компанії завдяки автоматизації процесів (таких як: процес табелювання співробітників, логістика, процес замовлень продукції)
- введення в асортимент нового виду кави укладенням договору з компанією KIMBO, що призвело до збільшення прибутку, зменшення витрат на посуд, продукцію та навчання баріста
- успішний досвід розвитку якісного менеджменту, підвищення ефективності бізнесу
- успішна реновація однієї локації
- успішне впровадження звітності (регламенти, стандарти)
особистий розвиток: з 2013 по 2014 - офіціант; з 2014 по 2015 - менеджер ресторану; з 2015 по 2017 - керуюча 4х закладів ;
Ключевая информация
- Великий досвід у керуванні персоналом (керування командою до 60 осіб).
- Досвід роботи в ресторанах: 13 років (10 років – на управлінських посадах).
- Лідер, спрямована на результати; не боюся труднощів; люблю досягати цілей; зберігаю самовладання в стресових ситуаціях; вмію відчувати людей і співчувати.
- Успішний досвід реновації закладів, відкриття магазинів та ресторанів "під ключ" з нуля.
- Впровадження нової системи обліку робочого часу.
- Впровадження систем обліку, звітності та автоматизації (P&L, Cash Flow, KPI) |
- Побудова успішної продающеї команди, яка в короткі строки показувала відмінні
результати (перевиконання планів).
- Великий досвід у впровадженні звітності, регламентування, системи проведення інвентаризацій.
- Вміння планувати та виконувати завдання в критичних умовах.
- Адаптація до швидко змінюючихся вимог.
- Оптимізація бізнес-процесів та витрат
- Поліпшення клієнтського досвіду та збільшення лояльності
Училась в 1 заведении
Київський національний торговельно-економічний університет
Ресторанно-готельного та туристичного бізнесу Спеціальність: готельно-ресторанна справа
Київ, 2017
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Курс сомельє
RestoSummit
Щороку я відвідую RestoSummit, оскільки це важлива подія для професіоналів ресторанної індустрії. Ось кілька причин, чому я це роблю: - Обмін досвідом - Навчання від експертів - Нетворкінг - Інновації та новинки - Натхнення : надихає на нові ідеї та проекти, що може позитивно вплинути на розвиток моїх закладів. Цей захід не лише підвищує мою професійну кваліфікацію, але й допомагає тримати руку на пульсі індустрії.
Будкваліфкадри Держпраця
Пройшла курси підготовки в Будкваліфкадрах Держпраці, отримала сертифікати, що підтверджують мою компетенцію в проведенні інструктажів з пожежної безпеки та охороні праці
Дополнительная информация
Мотивація та управлінські цінності
Володіння комп'ютерними програмами
Анастасія
Анастасія
Керуючий рестораном, керівник мережі
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 14 часов назад