Работала в 8 компаниях   11 лет 1 месяц

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Операційний директор

G.Forte

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 1 месяц

09.2023 - 10.2024

Досягнення:
- Провела повне оновлення команди, що підняло рівень сервісу з 3* до 5* відповідно до відгуків гостей.
- Впровадила нові формати заходів (винні дегустації, майстер-класи, и т.і.), що сприяло збільшенню відвідуваності та лояльності.
- Оптимізувала операційні витрати, впровадивши програмне забезпечення для автоматизації процесів та контролю витрат (Servio, P&L).
- Скоротила списання продуктів з 8% до 0,4-1%, впровадивши ефективний контроль за
складськими запасами.
- Підвищила рентабельність на 150%, скоротивши збитки та оптимізувавши витрати.
- Ініціювала та впровадила традицію проведення банкетів у закладі, що значно збільшило частку цього виду послуг у загальному обороті.
- Впровадила ефективну систему звітності та розробила посадові інструкції для всіх співробітників, що покращило організаційні процеси.
- Досягла значного покращення результатів інвентаризації, знизивши рівень недостач та
надлишків до прийнятного показника в межах 10,5-1%.
- Значно зменшила операційні витрати шляхом аналізу та усунення непотрібних статей
витрат.
- Відповідала за розробку та впровадження маркетингових стратегій.
- Забезпечила ефективну координацію роботи всіх департаментів, що призвело до стабільного зростання та підвищення операційної ефективності закладу.

Керуючий рестораном

Luca

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 5 месяцев

04.2023 - 09.2024

Досягнення:
- Відкриття ресторану "під ключ" з нуля, проводячи кожен етап від ремонту та дизайну інтер’єру до закупівлі меблів та формування команди. Завдяки моїм зусиллям ресторан успішно запустився і отримав високу оцінку від гостей.
- Керування командою: Зібрала та навчила високопрофесійну команду, офіціантів, барменів та адміністративний персонал. Забезпечувала мотивацію та навчання співробітників, щоб підтримувати стандарти якості обслуговування.
- Укладення контрактів та документація: Укладала контракти з постачальниками, слідкувала за рівнем сервісу та якістю продуктів. З нуля оформила всі необхідні дозвільні документи, включаючи дозволи на рекламу, літній майданчик, вивіски та ліцензію на
алкоголь.
- Керування фінансами: Регулярно аналізувала фінансові звіти та вносила корективи в бізнес-стратегію.
- Впровадження програмного забезпечення: Впровадила систему керування
ресторанними операціями, включаючи програми для обліку поставок та керування кухнею, що підвищило ефективність та знизило втрати.

Керуючий рестораном

Espressaente illy ( Sorso)

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 1 месяц

04.2022 - 05.2023

Досягнення:
- Збільшення чистого прибутку кав’ярні та обороту на 60% завдяки оптимізації операційних витрат, правильно підібраній команді та регулярному впровадженню новинок та маркетингових заходів, що привело до залучення нових гостей.
- Впровадження нових програм Poster, Choice, Monobank, що призвело до збільшення
продажів та покращення якості продуктів завдяки прискоренню обслуговування, оптимізації та зручності використання технічних засобів при приготуванні.
- Впровадження інвентаризації, повний контроль залишків, % зачистки та затоварків. Як результат, повна заміна кухонного персоналу та зменшення недоліків та перебоїв, що призвело до покращення якості продуктів. Оцінка кухні підвищилася з 3* до 5*.
- Контроль та досягнення показників P&L.
- Підготовка кафе до ребрендингу: підняття продажів в категорії вино з 2% до 10% від обороту завдяки проведенню навчання для всього персоналу курсу сомельє, впровадженню додаткової мотивації та укладанню договору з зовнішнім постачальником щодо регулярного проведення винних вечорів у закладі. Це призвело до залучення більше гостей і збільшення обороту.
- Впровадження винних сетів, винного магазину, нового винного меню та регулярних бранчів.
- Сезонне оновлення меню разом з головним кухарем на основі аналізу АВС та відгуків
гостей.
- Впровадження нової системи мотивації та лояльності серед працівників компанії.
- Створення нових чек-листів для персоналу в програмі iAuditor, що призвело до покращення санітарного стану локацій.
- Організація безперебійної роботи кав’ярні.

Керуючий рестораном

Idealist Coffee CO.

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 1 месяц

01.2021 - 02.2022

Досягнення:
- Збільшення чистого прибутку кав?ярні в 2 рази завдяки оптимізації операційних витрат і збільшенню обороту.
- Успішне впровадження нових маркетингових заходів, що призвело до збільшення обороту і приваблення нових гостей.
- Впровадження нового електронного меню "Choice", що призвело до збільшення продажів завдяки можливості замовлення дистанційно та доставки.
- Укладання договорів з трьома салонами і двома офісами поблизу кав?ярні для розміщення свого меню та обслуговування їх клієнтів. Також розміщення меню кав?ярні в VIP-зоні міні-готелю в CHICAGO Central House.
- Зменшення списання витрат з 1,6% до 0,4-0,6% від обороту, зменшення недоліків та надлишків за інвентаризацією, введення системи контролю за залишками, введення
переробок та повний контроль над доходами та витратами.
- Контроль виконання показників ФОТ та P&L
- Сезонне оновлення меню з бренд-шефом та головним кухарем на основі аналізу АВС та відгуків гостей.
- Впровадження нової системи мотивації та лояльності серед працівників компанії за допомогою створення та проведення анонімного опитувальника для всіх співробітників
компанії.
- Створення нових чек-листів для персоналу, що призвело до покращення санітарного стану локацій.
- Організація неперервної роботи кав?ярні.
- Успішний досвід розвитку якісного управління

Регіональний менеджер

Молоко від фермера

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 6 месяцев

10.2019 - 04.2021

Обов'язки:
- Відкриття нових Торгових Точок (ТТ) "з нуля".
- Керування та координація одночасно 4-х ТТ.
- Контроль та забезпечення виконання ТО, оптимізація витрат.
- Забезпечення всіх локацій продукцією та контроль лімітів списання.
- Управління персоналом, підбір, навчання, адаптація та мотивація.
- Розробка та контроль виконання стандартів, розробка чек-листів для ТТ.
- Контроль і аналіз оборотно-сальдової таблиці (ТМЦ), основних засобів (ОС), участь в
1 кенталь шахта и поданний фОт та БДР.
- Контроль над поповненням товару на складах.
- замодян ценоль і наблу вправадження звітності.
• Досягнення:
- Успішне відкриття 5-ти магазинів "з нуля" (власних та франчайзі).
- Ефективне формування та управління командою (3 керівники, 5 старших продавців/адміністраторів, 25 продавців).
- Збільшення прибутку ТТ завдяки оптимізації операційних витрат.
- Найкращі показники при проходженні ревізії від центрального офісу завдяки впровадженню внутрішніх стандартів та розробці нових чек-листів.

Керуючий рестораном

Шоколадниця

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 11 месяцев

10.2017 - 09.2019

Обов'язки:
- організація та контроль роботи 2 закладів
- виконання всіх показників (план продажів, ФОТ, бюджет, дохід, витрати - всі статті витрат
ресторану)
- контроль, аналіз доходу закладів
- пропозиції щодо впровадження акцій, маркетингові дослідження, моніторинг зовнішнього середовища та конкурентів
- внесення та реалізація пропозицій щодо підвищення ефективності роботи закладу
- виявлення якості та кількості необхідного продукту
- контроль адміністративно-господарської діяльності, технічного та санітарного стану
ресторану
- участь у інвентаризації, аналіз інвентаризацій торгових точок
- частковий підбір персоналу
- аналіз прибутку та збитків
компанії: стандартів обслуговування, дотримання санітарних норм, контроль стандартів викладки продукції, контроль
- контроль витрат та їх оптимізація за торговими точками
• Досягнення:
- збільшення прибутку точок завдяки оптимізації витрат, впровадженню контролю
- успішне впровадження нових аукціонних пропозицій після моніторингу зовнішнього середовища, що призвело до збільшення ТО
- одна з торгових точок стала найкращою за квартальним аналізом
- зменшення витрат списання, зменшення недоліків та надлишків за результатами інвентаризації
- зменшення витрат ФОТ завдяки впровадженню нових посад та нової мотивації для
посади
- збільшення продажів кухні завдяки перестановці кухонного обладнання, що оптимізувало час на приготування замовлень і допомогло штату кухні працювати швидше
- організація безперебійної роботи кав?ярні
- розробка нового формату заходів для привертання нових клієнтів і підвищення лояльності

Керуючий мережею ресторанів

Reprisa

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

4 года 1 месяц

09.2013 - 10.2017

•Обов'язки:
- керування роздрібною мережею, організація роботи
- планів продажів на всю мережу, бюджетування
- підбір персоналу, адаптація і навчання, робота з продуктом (внесення пропозицій щодо впровадження, зміни якості, зміни зовнішнього вигляду продукту), аудити, контроль якості, дотримання стандартів і термінів зберігання
- керування логістикою підприємства, персоналом локацій, впровадження стандартів,
мотивація, проведення зборів, ротація персоналу між локаціями, частковий підбір
персоналу
контроль і організація постачання локацій (контроль замовлення за доцільністю)
- комунікація між підрозділами (цех, бухгалтерія, інтернет-магазин, закупівлі, логістика, локації) втручання і вирішення питань у випадках конфліктних ситуацій
- контроль виконання показників ТО, ФОТ, БДР
- контроль ведення і навчання правил касової дисципліни, охорони праці, пожежної
безпеки
- контроль виконання вимог СЕС, контролюючих державних органів, КЗоТ;
- внесення і реалізація пропозицій щодо підвищення ефективності роботи закладу
- аналіз прибутків і збитків; проведення, аналіз і підсумки інвентаризацій
- впровадження концепції перевірок, що значно посилило контроль санітарного стану і якості продукції
- змінені посадові інструкції під нові окремі напрямки
- складання графіка роботи всіх локацій, робота з клієнтами, контроль роботи онлайн
бутику
- контроль за всіма надходженнями і переміщеннями продукції
- участь у розробці меню бару і кухні, введення і виведення нових продуктів на основі тенденцій, концепції, сезонності і аналізу продажів
• Досягнення:
- створення нових чек-листів для персоналу, що призвело до покращення санітарного стану локацій
- збільшення ТО завдяки активному співробітництву з ЕВА
- впровадження нової системи лояльності для членів ЕВА
- розвиток співробітників на посаду менеджера, керівника, старшого бармена ресторану, адміністратора
- укладення договору з компанією Royal Service, що призвело до збільшення продажів завдяки доставці продукції та додатковій рекламі продукції на сайті Royal Service)
- підвищення ефективності роботи компанії завдяки автоматизації процесів (таких як: процес табелювання співробітників, логістика, процес замовлень продукції)
- введення в асортимент нового виду кави укладенням договору з компанією KIMBO, що призвело до збільшення прибутку, зменшення витрат на посуд, продукцію та навчання баріста
- успішний досвід розвитку якісного менеджменту, підвищення ефективності бізнесу
- успішна реновація однієї локації
- успішне впровадження звітності (регламенти, стандарти)
особистий розвиток: з 2013 по 2014 - офіціант; з 2014 по 2015 - менеджер ресторану; з 2015 по 2017 - керуюча 4х закладів ;

Аналитик-консультант

Kokon

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

4 месяца

06.2024 - 01.1900

- Консультую власників у процесі реновації та трансформації закладу з формату «кава з собою» на повноцінний ресторан. - Організувала повний запуск кухні та бару, включаючи підбір обладнання та навчання персоналу. - Розробила та впровадила навчальні програми, що підвищили професіоналізм команди і якість обслуговування. - Забезпечую регулярну підтримку власників з ключових питань бізнесу, допомагаючи їм ефективно організовувати бізнес-процеси. - Впровадила стратегії для підвищення лояльності гостей та покращення клієнтського досвіду. - Впровадила ключові управлінські інструменти: P&L, Cash Flow, чек-листи, КРІ, КЛН.

Ключевая информация

Ключові навички:
- Великий досвід у керуванні персоналом (керування командою до 60 осіб).
- Досвід роботи в ресторанах: 13 років (10 років – на управлінських посадах).
- Лідер, спрямована на результати; не боюся труднощів; люблю досягати цілей; зберігаю самовладання в стресових ситуаціях; вмію відчувати людей і співчувати.
- Успішний досвід реновації закладів, відкриття магазинів та ресторанів "під ключ" з нуля.
- Впровадження нової системи обліку робочого часу.
- Впровадження систем обліку, звітності та автоматизації (P&L, Cash Flow, KPI) |
- Побудова успішної продающеї команди, яка в короткі строки показувала відмінні
результати (перевиконання планів).
- Великий досвід у впровадженні звітності, регламентування, системи проведення інвентаризацій.
- Вміння планувати та виконувати завдання в критичних умовах.
- Адаптація до швидко змінюючихся вимог.
- Оптимізація бізнес-процесів та витрат
- Поліпшення клієнтського досвіду та збільшення лояльності

Училась в 1 заведении

Київський національний торговельно-економічний університет

Ресторанно-готельного та туристичного бізнесу Спеціальність: готельно-ресторанна справа

Київ, 2017

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Курс сомельє

Київ, 2022

RestoSummit

Київ, 2021

Щороку я відвідую RestoSummit, оскільки це важлива подія для професіоналів ресторанної індустрії. Ось кілька причин, чому я це роблю: - Обмін досвідом - Навчання від експертів - Нетворкінг - Інновації та новинки - Натхнення : надихає на нові ідеї та проекти, що може позитивно вплинути на розвиток моїх закладів. Цей захід не лише підвищує мою професійну кваліфікацію, але й допомагає тримати руку на пульсі індустрії.

Будкваліфкадри Держпраця

Київ, 2019

Пройшла курси підготовки в Будкваліфкадрах Держпраці, отримала сертифікати, що підтверджують мою компетенцію в проведенні інструктажів з пожежної безпеки та охороні праці

Дополнительная информация

Мотивація та управлінські цінності

Моя пристрасть до ресторанного бізнесу, відданість, якості та здатність ефективно керувати всіма аспектами операційної діяльності роблять мене ідеальним кандидатом на посаду управителя ресторану. Готова до нових викликів і амбіційних проектів в галузі гостинності.

Володіння комп'ютерними програмами

- MS Excel - MS Word - MS Outlook - Бітрікс24 - R-Keeper - Liko - Poster - D2 System - 1С 8.1 УТ (8.2, 8.3) **Водійські права:** категорія B, наявність авто.

Анастасія

Керуючий рестораном, керівник мережі

Киев

60 000 грн.

30 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 18 часов назад