Работала в 4 компаниях   8 лет 7 месяцев

Недвижимость и Девелопмент, Интернет, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Автомобильная промышленность и Автобизнес

Менеджер з адміністративної діяльності

МАКРОМАКС, ТОВ

Недвижимость и Девелопмент

4 месяца

07.2024 - по настоящее время

Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності
БЦ XSPACE / ТОВ «МАКРОМАКС» Липень 2024 - наразі
Досягнення:
• Здача в оренду 4х офісних приміщень за 2 місяці
• Налагоджена адміністративна діяльність офісу і закупівлі витратних матеріалів, продажів інших послуг орендарям
Обов'язки:
• Адміністратівна діяльність: укладання договорів оренди і експлуатацїі з орендарями, укладання додаткових угод, актів прийома-передачи приміщень і обладнання
• Показ приміщень, перемовини з партнерами і потенційними орендарями, постпродажі
• Розрахунок орендної плати, експлуатаційних рахунків 2 рази на місяц, виписка і розсилка рахунків, контроль оплат, робота з актами виконаних робіт
• Робота в 1С і клієнт-банкінгу, фінансова звітність, закупівля витратних матеріалів, розрахунок бюджету на потреби діяльності БЦ
• HR – співбесіди, оформлення по КЗпП України на роботу нових співробітників, звільнення, розрахунок заробітної плати, розробка графику роботи
• Організація клінінгу, продаж клінінгових послуг орендарям, організація парковочных місць, МЗК, оренда меблів і обладнання, розробка поліграфичних матеріалів, інша діяльність

Hr manager

Freelancer

Интернет

2 года 1 месяц

08.2021 - 09.2023

• Рекрутер, HR для школи англійської мови, перекладач укр-англ, англ-укр
• Пошив одягу: трикотаж

Адміністратор офісу

Radioaktivefilm

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

1 год 10 месяцев

08.2019 - 06.2021

Досягнення:
• Спрощені та автоматизовані процеси закупівель, робота з постачальниками
• Налагоджена адміністративна діяльність офісу
• Налагоджений контроль за витратами офісних потреб
• Успішно організовано 4 корпоративи на 300-400 осіб.
Обов'язки:
• Адміністратівна діяльність, фінансова звітність, закупівля витратних матеріалів,
• Обов'язки HR – укладення договорів з партнерами і співробітниками,
• Організація заходів і івентів на 300-400 осіб, організація виготовлення мерчу компанїі: процес від зразків до виробництва.

Директор

Think Things Trading

Автомобильная промышленность и Автобизнес

4 года

01.2015 - 01.2019

Офіційний представник ThinkThinkCar LTD Південна Корея. Автоаксесуари: проставки для збільшення кліренсу
Досягнення:
• Збільшила продажі більш ніж на 50% за 1 рік
• Величезний розвиток дистрибуції по всій Україні.
Обов'язки:
• B2B і B2C продажі
• Імпорт – Інкотермс, митне обслуговування, контракти
• Локальна логістика, складський контроль
• Фінансова звітність
• Маркетинг: SMM, контент-маркетинг, побудова загальних стратегій digital маркетингу
• Тренінги щодо продуктів та інсталяції для продавців і механіків.

Ключевая информация

Професійні навички
Відмінні організаторські здібності, вміння брати відповідальність
Вмію систематизувати та спрощувати робочі процеси, добре налаштовую логістику і
намагаюся максимально налагодити роботу з постійними постачальниками
Англійська FLUENT, Microsoft Office, Database Management

Училась в 1 заведении

Osh state law institute

Jurisprudence

Інші країни, 2008

Владеет языками

Английский

свободно

Киргизский

продвинутый

Украинский

свободно

Чолпонай

Менеджер з адміністративної діяльності

Киев

35 000 грн.

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 11 часов назад