Працювала в 4 компаніях 8 років 7 місяців
Нерухомість та Девелопмент, Інтернет, Реклама та PR-послуги, Автомобільна промисловість та Автобізнес
Менеджер з адміністративної діяльності
МАКРОМАКС, ТОВ
Нерухомість та Девелопмент
4 місяці
07.2024 - до теперішнього часу
Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності
БЦ XSPACE / ТОВ «МАКРОМАКС» Липень 2024 - наразі
Досягнення:
• Здача в оренду 4х офісних приміщень за 2 місяці
• Налагоджена адміністративна діяльність офісу і закупівлі витратних матеріалів, продажів інших послуг орендарям
Обов'язки:
• Адміністратівна діяльність: укладання договорів оренди і експлуатацїі з орендарями, укладання додаткових угод, актів прийома-передачи приміщень і обладнання
• Показ приміщень, перемовини з партнерами і потенційними орендарями, постпродажі
• Розрахунок орендної плати, експлуатаційних рахунків 2 рази на місяц, виписка і розсилка рахунків, контроль оплат, робота з актами виконаних робіт
• Робота в 1С і клієнт-банкінгу, фінансова звітність, закупівля витратних матеріалів, розрахунок бюджету на потреби діяльності БЦ
• HR – співбесіди, оформлення по КЗпП України на роботу нових співробітників, звільнення, розрахунок заробітної плати, розробка графику роботи
• Організація клінінгу, продаж клінінгових послуг орендарям, організація парковочных місць, МЗК, оренда меблів і обладнання, розробка поліграфичних матеріалів, інша діяльність
БЦ XSPACE / ТОВ «МАКРОМАКС» Липень 2024 - наразі
Досягнення:
• Здача в оренду 4х офісних приміщень за 2 місяці
• Налагоджена адміністративна діяльність офісу і закупівлі витратних матеріалів, продажів інших послуг орендарям
Обов'язки:
• Адміністратівна діяльність: укладання договорів оренди і експлуатацїі з орендарями, укладання додаткових угод, актів прийома-передачи приміщень і обладнання
• Показ приміщень, перемовини з партнерами і потенційними орендарями, постпродажі
• Розрахунок орендної плати, експлуатаційних рахунків 2 рази на місяц, виписка і розсилка рахунків, контроль оплат, робота з актами виконаних робіт
• Робота в 1С і клієнт-банкінгу, фінансова звітність, закупівля витратних матеріалів, розрахунок бюджету на потреби діяльності БЦ
• HR – співбесіди, оформлення по КЗпП України на роботу нових співробітників, звільнення, розрахунок заробітної плати, розробка графику роботи
• Організація клінінгу, продаж клінінгових послуг орендарям, організація парковочных місць, МЗК, оренда меблів і обладнання, розробка поліграфичних матеріалів, інша діяльність
Hr manager
Freelancer
Інтернет
2 роки 1 місяць
08.2021 - 09.2023
• Рекрутер, HR для школи англійської мови, перекладач укр-англ, англ-укр
• Пошив одягу: трикотаж
• Пошив одягу: трикотаж
Адміністратор офісу
Radioaktivefilm
Реклама та PR-послуги
1 рік 10 місяців
08.2019 - 06.2021
Досягнення:
• Спрощені та автоматизовані процеси закупівель, робота з постачальниками
• Налагоджена адміністративна діяльність офісу
• Налагоджений контроль за витратами офісних потреб
• Успішно організовано 4 корпоративи на 300-400 осіб.
Обов'язки:
• Адміністратівна діяльність, фінансова звітність, закупівля витратних матеріалів,
• Обов'язки HR – укладення договорів з партнерами і співробітниками,
• Організація заходів і івентів на 300-400 осіб, організація виготовлення мерчу компанїі: процес від зразків до виробництва.
• Спрощені та автоматизовані процеси закупівель, робота з постачальниками
• Налагоджена адміністративна діяльність офісу
• Налагоджений контроль за витратами офісних потреб
• Успішно організовано 4 корпоративи на 300-400 осіб.
Обов'язки:
• Адміністратівна діяльність, фінансова звітність, закупівля витратних матеріалів,
• Обов'язки HR – укладення договорів з партнерами і співробітниками,
• Організація заходів і івентів на 300-400 осіб, організація виготовлення мерчу компанїі: процес від зразків до виробництва.
Директор
Think Things Trading
Автомобільна промисловість та Автобізнес
4 роки
01.2015 - 01.2019
Офіційний представник ThinkThinkCar LTD Південна Корея. Автоаксесуари: проставки для збільшення кліренсу
Досягнення:
• Збільшила продажі більш ніж на 50% за 1 рік
• Величезний розвиток дистрибуції по всій Україні.
Обов'язки:
• B2B і B2C продажі
• Імпорт – Інкотермс, митне обслуговування, контракти
• Локальна логістика, складський контроль
• Фінансова звітність
• Маркетинг: SMM, контент-маркетинг, побудова загальних стратегій digital маркетингу
• Тренінги щодо продуктів та інсталяції для продавців і механіків.
Досягнення:
• Збільшила продажі більш ніж на 50% за 1 рік
• Величезний розвиток дистрибуції по всій Україні.
Обов'язки:
• B2B і B2C продажі
• Імпорт – Інкотермс, митне обслуговування, контракти
• Локальна логістика, складський контроль
• Фінансова звітність
• Маркетинг: SMM, контент-маркетинг, побудова загальних стратегій digital маркетингу
• Тренінги щодо продуктів та інсталяції для продавців і механіків.
Ключова інформація
Професійні навички
Відмінні організаторські здібності, вміння брати відповідальність
Вмію систематизувати та спрощувати робочі процеси, добре налаштовую логістику і
намагаюся максимально налагодити роботу з постійними постачальниками
Англійська FLUENT, Microsoft Office, Database Management
Відмінні організаторські здібності, вміння брати відповідальність
Вмію систематизувати та спрощувати робочі процеси, добре налаштовую логістику і
намагаюся максимально налагодити роботу з постійними постачальниками
Англійська FLUENT, Microsoft Office, Database Management
Навчалась в 1 закладі
Osh state law institute
Jurisprudence
Інші країни, 2008
Володіє мовами
Англійська
вільно
Киргизька
поглиблений
Українська
вільно
Чолпонай
Чолпонай
Менеджер з адміністративної діяльності
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому