Работала в 2 компаниях   18 лет 3 месяца

HR, Консалтинг / Аудит

Рекрутер-фрілансер, кар'єрний консультант

StartUp

HR

9 лет 5 месяцев

06.2015 - по настоящее время

  • підбір персоналу у м. Києві;
  • пошук персоналу (job сайти, соц мережі, нетворкінг, Центри зайнятості, інші джерела) відповідно до вимог замовника;
  • оцінка кандидатів за професійними та особистісними критеріями, проведення з кандидатом співбесіди.

Успішний досвід пошуку та підбору персоналу у таких сферах:

Маркетинг,

Бухгалтерія,

Логістика,

Продажі,

Офісний персонал

HR-менеджери

Основні професійні навички та обов'язки:

  1. Активний пошук кандидатів на різні вакансії.
  2. Складання документації з підбору персоналу (заявки, анкети, профіль посади).
  3. Знання етапів та технологій пошуку (розміщення вакансії в інтернеті, масовий рекрутинг, прямий пошук).
  4. Знання методик професійної та особистісної оцінки кандидатів (розробка тестових завдань для кандидатів згідно з профілем посади).
  5. Досвід ведення великої кількості вакансій одночасно.
  6. Успішний досвід закриття вакансій.
  7. Проведення співбесід, формування бази кандидатів та кадрового резерву у компаніях. Вміння правильно донести інформацію про вакансію до кандидата.
  8. Проведення моніторингу та аналізу ринку праці.

Форма співробітництва: Рекрутер - фрілансер (пошук та підбір кандидатів, співбесіда та визначення рівня професіоналізму та відповідності вимогам вакансії, а також лояльності до вашої компанії).

До послуги входить:

Пошук, первинний відбір, організація співбесід із замовником.

Робота з каналами пошуку.

Інтерв'ю з кандидатами, перевірка рекомендацій кандидатів (за бажанням клієнта).

Гарантійна заміна кандидата під час випробувального терміну- 1 особа.

Терміни пошуку - обговорюватися індивідуально щодо кожної вакансії.

З досвіду роботи з клієнтами ми домовляємося або про терміни, або про кількість кандидатів, що надаються для співбесіди.

Керівник відділу

Информ+

Консалтинг / Аудит

8 лет 8 месяцев

10.2006 - 06.2015

Участь у start-up проектах:

  1. Формування команди, підбір персоналу (основні напрямки (торгівля, фінанси)).
  2. Розробка структури, складання штатного розкладу.
  3. Бюджетування витрат на персонал.
  4. Розробка та впровадження процедур, що регламентують HR-процеси.
  5. Розробка внутрішніх положень по роботі відділів та програм навчання та стажування персоналу.
  6. Організація зовнішнього та внутрішнього навчання співробітників.
  7. Організація та проведення корпоративних заходів.

Побудова відділів та робота з персоналом:

  1. Пошук кандидатів на різні вакансії (напрямки - офісно-адміністративний персонал: секретарі, бухгалтери, менеджери різних рівнів та напрямків, керівники підрозділів та відділів).
  2. Складання документації щодо підбору персоналу (заявки, анкети, профіль посади, посадові інструкції тощо).
  3. Знання етапів та технологій пошуку (розміщення вакансії в інтернеті та друкованих виданнях, масовий рекрутинг, прямий пошук).
  4. Знання методик професійної та особистісної оцінки кандидатів (розробка тестових завдань для кандидатів згідно з профілем посади).
  5. Проведення співбесід, формування бази кандидатів та кадрового резерву у компаніях.
  6. Розробка програми адаптації нових співробітників, допомога у розробці плану стажування.
  7. Адаптація нових співробітників, проведення мотивуючих розмов індивідуально.
  8. Розробка локально-нормативних актів для різних відділів.
  9. Розробка навчальних регламентів.
  10. Проведення моніторингу та аналізу ринку праці.

Ключевая информация

Доброго дня! Давайте знайомитись та співпрацювати!

Я рекрутер-фрілансер і готова допомогти із закриттям вакансій на умовах «фрілансу» (віддалено - рекрутер-фрілансер).

Коротко про себе, мені 43 роки та з 09.2006 по теперішній час (більше 15 років) працюю з персоналом (консалтинг, B2B, аудиторська та бухгалтерська діяльність, оптова торгівля, кар'єрне консультування, рекрутинг, проведення тренінгів з пошуку роботи).

Основна спеціалізація: продажі, маркетинг, адмін персонал, бухгалтерія, фінанси, логістика.

Вища освіта в галузі економіки, організація та проведення кар'єрного консультування, тренінгів щодо пошуку роботи.

2016- 2018 рр.- офіційний партнер Київського Міського Центру Зайнятості, проведення серії тренінгів для пошукачів роботи.

Працювати зі мною зручно, бо:

  • Ви заощаджуєте гроші на покупку розміщення оголошень про вакансію або доступ до бази резюме;
  • Ви не витрачаєте час на продзвін величезної кількості претендентів та щоденний моніторинг job-сайтів для пошуку відповідних кандидатів;
  • Вам не потрібно мати власного HR менеджера у штаті, а якщо у Вас є HR менеджер, я допоможу прискорити та оптимізувати його роботу;
  • Ви проводите співбесіди з обумовленою кількісттю відповідних кандидатів, і все, що залишається, - тільки вибрати найбільш цікавого. Таким чином Ви звільняєтеся від проведення етапу пошуку.
  • є гарантія заміни;
  • ціни оптимальні, а також є знижки;
  • Ви зможете зберегти конфіденційність під час підбору персоналу;
  • я люблю свою роботу та роблю її якісно; постійно тримаю зворотний зв'язок з обома сторонами,
  • завжди на зв'язку, навіть у неробочий час.
  • Співпраця зі мною не тільки зручна, тому що роботодавець не витрачає свій час на первинний відсів та відбір резюме кандидатів, але й вигідно, тому що підбір персоналу обійдеться вам у 2-4 рази дешевше, ніж у звичайному кадровому агентстві.

Із задоволенням відповім на будь-які Ваші запитання, що виникли під час читання цього листа.

Училась в 1 заведении

Київський Гуманітарний Університет

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, факультет міжнародних відносин

Київ, 2003

Дополнительная информация

Мета

Допомога юридичним особам та керівникам компаній у закритті вакансій різного рівня, побудова бізнес-процесів пов'язаних з персоналом (пошук та підбір персоналу).

Наталія

Рекрутер-фрілансер

Киев

43 года

Активно ищет работу

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 6 дней назад