Работала в 5 компаниях 11 лет 3 месяца
Юридические услуги, Торговля розничная / Retail, Услуги для населения - другое, Медицина и Здравоохранение
Сервіс менеджер (Менеджер по роботі з клієнтами)
Юридична Компанія
Юридические услуги
4 месяца
06.2024 - 10.2024
Ведення переговорів з клієнтами з метою підвищення якості обслуговування. Отримання скарг та їх опрацювання.Аналіз та вирішення претензій від клієнтів.
Внутрішня робота з персоналом.
Ведення CRM системи
Організація регулярних розсилок та інформаційних повідомлень клієнтам.
Помічник керівника. Менеджер по роботі з Vip клієнтами.
Текстиль
Торговля розничная / Retail
1 год 9 месяцев
06.2022 - 03.2024
Супроводження діяльності керівника. Виконання доручень керівника.
Консультація клієнтів та продаж товарів та послуг компанії.
Створення документів для клієнтів: комерційних пропозицій, договорів, накладних, рахунків.
Виконання плану продажу.
Пошук нових клієнтів та налагодження зв'язків з клієнтською базою.
Моніторинг та звітність про досягнуті результати у сфері збуту продукції.
Створення стратегій комерційної діяльності у співпраці з іншими відділами компанії.
Розробка та впровадження нових рішень та проектів для покращення роботи відділу продажу;
Візовий менеджер
ПП Приватна особа
Услуги для населения - другое
3 года 7 месяцев
07.2018 - 02.2022
Супровід клієнтів при подачі на візу.
Консультування клієнтів щодо отримання віз та необхідних документів
Оформлення повного пакету документів
Підготовка та подання документів на візові центри
Ведення ділової переписки з клієнтами
Реєстрація та оформлення страхових полюсів
Виконання інших пов’язаних обов’язків
Організатор
Медичні курси
Медицина и Здравоохранение
7 месяцев
01.2017 - 08.2017
Організація навчальних курсів.
Пошук місця проведення.
Робота з лекторами.
Спілкування, та переписка з учасниками.
Робота з Google таблицями.
Адміністратор
ПП "Персона Люкс"
Медицина и Здравоохранение
4 года 7 месяцев
05.2012 - 12.2016
Реєстрація, прийом.
Розрахунок з пацієнтами.
Робота з касовою дисципліною
Робота з страховими компаніями.
Уміння надати пораду та роз’яснення щодо запису та послуг, звітність після прийому та креативність в організаційних моментах роботи.
Ключевая информация
Планування та організація курсів, подій, робочих процесів.
Управління часом і розподіл завдань.
Контроль виконання задач.
Комунікація з клієнтами. Встановлення довгострокових, довірчих відносин з клієнтами. Вирішення конфліктних ситуацій. Підтримання високої якості обслуговування. Розробка та впровадження стратегій залучення клієнтів.
Навчання та адаптація нових співробітників. Розробка та оптимізація внутрішніх процесів. Досвід керування.
Введення документації та звітності. Організація роботи та підтримка керівництва.
Знання та навички роботи в CRM-системах. Send Puls. МS office.
Особисті якості:
Відповідальність. Комунікабельність. Організованість. Ініціативність. Адаптивність. Аналітичне мислення. Емоційна стійкість. Дипломатичність. Креативність. Цілеспрямованість.
Високий рівень самомотивації. Здатність швидко навчатися.
Училась в 2 заведениях
Українська академія друкарства
Редактор
Львів, 2014
Державний навчальний заклад "Львівське вище професійне політехнічне училище"
Діловодство
Львів, 2010
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Англійська А2 (навчаюся)
Люблю спорт
Без шкідливих звичок
Можливі відрядження
Оксана
Оксана
Проектний менеджер. Операційний менеджер. Заступник керівника.
Львов
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 1 неделю назад