Работал в 7 компаниях   19 лет 11 месяцев

АПК (Агропромышленный комплекс), Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Виконавчий директор

Поле, Агрофірма, ТОВ

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год 7 месяцев

03.2023 - 10.2024

Розробка та імплементація стратегії розвитку бізнесу;
Побудова фінансової структури підприємства, адаптованої до актуальних ризиків
Реформування відділу продажу, запровадження стандартів обслуговування, підвищення
лояльності клієнтів (SCI, CES, NPS показники)
digital стратегія розвитку та трансформації бізнесу;
Впровадження бізнес-процесів заснованих на логікі подій та їх відображення в облікових
програмах (1С, SAP)
Організація роботи штатного IT підрозділу компанії, впровадження методології ITIL
Побудова сучасної структури Service desk
Створення call-center відділу продажів
Використання ідеології Lean Production
Мотиваційна робота, побудова HR складової

Генеральний директор

Улюблене таксі, ТОВ

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

3 года 1 месяц

01.2020 - 02.2023

- розробка та імплементація стратегії розвитку бізнесу; - Побудова фінансової структури підприємства, адаптованої до актуальних ризиків (фінансовий консалтинг, масштабування бізнесу в інші юрисдикції); - Реформування відділу продажів, впровадження стандартів обслуговування, підвищення лояльності клієнтів (SCI, CES, NPS показники); - Побудова успішної системи продажів онлайн (e-commerce); - digital стратегія розвитку та трансформації бізнесу; - Впровадження бізнес-процесів заснованих на логіці подій та їх відображення в облікових програмах (1С, SAP, ...) - Організація роботи штатного IT підрозділу компанії, впровадження методології ITIL; - побудова сучасної структури Service desk; - Створення call-center відділу продажів; - Використання ідеології Lean Production; - Мотиваційна робота, побудова HR складової; - результативна робота при взаємодії з кількома власниками бізнесу (баланс думок/конфлікт інтересів)

Комерційний директор

ТОВ "BFI" торгова марка "Форнетті"

Промышленность и Производство

3 года 8 месяцев

04.2016 - 12.2019

• визначення перспективних товарних груп, методів їх реалізації та просування на ринок;
• розробка модельного ряду продуктів та позиціонування його на ринку;
• створення та запуск виробництва продуктів;
• розвиток та підтримка партнерської мережі;
• організація внутрішньокорпоративних взаємин департаменту з іншими підрозділами, відділами та структурами;
• підбір персоналу та організація робочої команди;
• розробка та впровадження системи проектного продажу та прогнозування продажів;
• планування, управлінський облік та бюджетування;
• участь у розробці та впровадженні системи KPI;
• оптимізація всіх бізнес-процесів;
Результати роботи:
• аналіз та оптимізація продуктової лінійки, запровадження нового ціноутворення;
• залучення та успішна співпраця з Національними та регіональними мережами
• виконання плану продажу (зростання 40-80%);
• розробка та впровадження системи управління та контролю за маржинальністю продажів, її збільшення;
• ініціатор та безпосередній учасник у розробці та впровадженні системи планування та прогнозування продажів, управлінському обліку та бюджетуванні, системі проектних продажів у департаменті, впровадження системи CRM, унаслідок чого дані напрацювання були прийняті за основу або впроваджені у компанії в цілому;
• узгоджено та регламентовано основні бізнес-процеси взаємодії з іншими департаментами та структурними підрозділами компанії;

Керівник бізнес-напряму

ТОВ "Salatiko" (сільгосп підприємство)

АПК (Агропромышленный комплекс)

2 года 7 месяцев

07.2013 - 02.2016

Керівник бізнес-напряму< br >ТОВ "Salatiko" (сільгосп підприємство)< br >Окремий структурний підрозділ компанії.< br >Робота з адмін.ресурсом, контролюючими органами та іншими службами. Організація та контроль виконання польових робіт згідно з технологічними картами, контроль за роботою техніки в полі. Контролює виконання робіт з збирання врожаю та транспортування до місця зберігання. Оптимізація виробничих процесів з метою мінімізації витрат та збільшення обсягів виробництва. - взаємодія з керуючою компанією;< br >1. організація та контроль діяльності підприємства;< br >2. управління великим колективом;< br >3. подання підприємства у всіх організаціях;< br >4. управління фінансово-господарською діяльністю підприємства;< br >5. складання бюджету та аналіз роботи підприємства;< br >6. вибір найоптимальнішого напряму роботи підприємства;< br >7. робота з контролюючими органами.< br >8. Аналіз стану ринків, проведення переговорів із мережами узгодження умов співробітництва, трейд-маркетингових активностей та укладання договорів на постачання продукції. Розвиток довгострокових партнерських відносин.< br >9. Планування продажів підприємства. Постановка цілей, мотивація та контроль торгових команд. Врегулювання відносин із мережами та переробниками.< br >< br >Структура підпорядкування: підпорядкування безпосередньо генерального директора. Кількість безпосередніх підлеглих – 30 осіб. Штат компанії – 400 чол.< br >Встановлював довгострокові ділові відносини з мережами, ключовими клієнтами та державними органами, що впливають на розвиток бізнесу.< br >Кадрові ротації, підбір персоналу. Навчав та розвивав персонал, планував продажі, розробляв та впроваджував системи мотивації для співробітників відділу продажу та фокусних команд, мотивував персонал на досягнення поставлених цілей.< br >Контролює нумеричну дистрибуцію, товарні залишки та дебіторсько-кредиторську заборгованість. Формував культуру та лояльність співробітників компанії.< br >Зона відповідальності: продажі на території України та країн Европи< br >Критерії оцінки роботи: виконання планів та обсягів продажу, дебіторська та кредиторська заборгованість, кількісна та якісна дистрибуція, ефективність проведення трейд-маркетингових заходів, рентабельність компанії.

Комерційний директор

ТОВ "Вісма-Дніпро" ТМ "Архиз"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 11 месяцев

07.2011 - 06.2013

• визначення перспективних товарних груп, методів їх реалізації та просування на ринок;< br > • розробка модельного ряду продуктів та позиціонування його на ринку;< br > • створення та запуск виробництва продуктів;< br > • розвиток та підтримка партнерської мережі;< br > • організація внутрішньокорпоративних взаємин департаменту з іншими підрозділами, відділами та структурами;< br > • підбір персоналу та організація робочої команди;< br > • розробка та впровадження системи проектного продажу та прогнозування продажів;< br > • планування, управлінський облік та бюджетування;< br > • участь у розробці та впровадженні системи KPI;< br > • оптимізація всіх бізнес-процесів;< br >< br > Результати роботи:< br >< br > • отримання більш вигідних умов роботи із стратегічним вендором;< br > • аналіз та оптимізація продуктової лінійки, запровадження нового ціноутворення;< br > • залучення та успішна співпраця з Національними та регіональними мережами< br > • виконання плану продажу (зростання 15-40%);< br > • розробка та впровадження системи управління та контролю за маржинальністю продажів, її збільшення;< br > • ініціатор та безпосередній учасник у розробці та впровадженні системи планування та прогнозування продажів, управлінському обліку та бюджетуванні, системі проектних продажів у департаменті, внаслідок чого дані напрацювання були прийняті за основу або впроваджені у компанії в цілому;< br > • узгоджено та регламентовано основні бізнес-процеси взаємодії з іншими департаментами та структурними підрозділами компанії;

Комерційний директор

ТОВ "Холодильний дім" ТМ "Мушкетер"

Промышленность и Производство

5 лет 1 месяц

06.2006 - 07.2011

1. Аналіз стану ринків, проведення переговорів із мережами узгодження умов співробітництва, трейд-маркетингових активностей та укладання договорів на постачання продукції. Розвиток довгострокових партнерських відносин.< br >< br > 2. Планування продажів підприємства. Постановка цілей, мотивація та контроль торгових команд. Врегулювання відносин із мережами та з роздрібними торговими точками.< br >< br > Структура підпорядкування: підпорядкування безпосередньо генерального директора. Кількість безпосередніх підлеглих – 70 осіб. Штат компанії – 120 чол.< br >< br > Встановлював довгострокові ділові відносини з мережами, ключовими клієнтами та державними органами, що впливають на розвиток бізнесу.< br >< br > Кадрові ротації, підбір персоналу. Навчав та розвивав персонал, планував продажі, розробляв та впроваджував системи мотивації для співробітників відділу продажу та фокусних команд, мотивував персонал на досягнення поставлених цілей.< br >< br > Контролює нумеричну дистрибуцію, товарні залишки та дебіторсько-кредиторську заборгованість. Формував культуру та лояльність співробітників компанії.< br >< br > Зона відповідальності: продаж на території України.< br >< br > Критерії оцінки роботи: виконання планів та обсягів продажу, дебіторська та кредиторська заборгованість, кількісна та якісна дистрибуція, ефективність проведення трейд-маркетингових заходів, рентабельність компанії.< br >< br >< br > Досвід відкриття «з нуля» торгової філії (реєстрація, оренда приміщень, відкриття р/рах, обладнання дрібнооптового магазину, оформлення документів у державних органах).

Дивізійний менеджер

ТОВ "ТД Континент" ТМ "Славолія", "Гайсин", "Умань", "Урожай"

Промышленность и Производство

1 год 7 месяцев

11.2004 - 06.2006

• Керівництво командою;< br >< br > • Формування та розвиток каналів збуту в дивізіоні;< br > • Аналітика продажу з дивізіону;< br > • Робота з дистриб'юторами;< br > • Забезпечення виконання планів щодо обсягу продажу та дистриб'юції;< br > • Впровадження акцій (спрямовані на збільшення обсягів продажу);< br > • Регламенти процесів;< br > • Забезпечення оптимального товарного запасу на складах дистриб'юторів;< br > • Забезпечення виконання графіка відвантаження та повернення грошей;< br > • Підбір, навчання та мотивація персоналу;< br > • Адміністрація.

Ключевая информация

Шановні колеги! Доброго дня. Хочу стати частиною вашої професійної команди. Прикріплюю докладне резюме для ознайомлення.
Коротко:
25 років в індустрії продажів та побудови бізнесу та виробництва з нуля. З них 17 років – на керівній позиції.
• Бізнес експертиза, досвід операційної діяльності, диверсифікований прикладний досвід в Retail, FMCG, Сервісних індустріях, Food Retail.
• Фахівець у сферах стратегічного та тактичного планування, побудови команди з нуля, розробці та впровадженні Інновацій, формуванні Dream Team.
• Розвинені навички та баланс в аналітиці та креативності, у розробці стратегії та оперативному виконанні Підприємницьке, орієнтоване на результат мислення з упором на задоволеність клієнтів, поведінковий аналіз та досвід, орієнтований на дані.
•  Про-активний, системний, результат-орієнтований.
• Лідер, натхненник, досвідчений управлінець.
• Буду вдячний за Вашу увагу та зворотний зв'язок.

Учился в 1 заведении

Дніпропетровський гірничий інститут ім. Артема

інженер електрик

Дніпро, 1993

Владеет языками

Английский

средний

Немецкий

выше среднего

Русский

родной

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Четвертий вимір

Київ, 2020

Школа Керівників Навичка структурувати бізнес-процеси Навичка делегування Навичка керувати через показники Навичка знаходити вузькі місця в бізнесі Навичка управління мотивацією Навичка взаємодії в команді і добиватися розуміння

Четвертий вимір

Киев, 2010

Вплив та переконання; Мистецтво управління персоналом; Комунікації в бізнес ситуаціях; Менеджмент та лідерство; Робота в цілях; Управління за цілями

Дополнительная информация

Особисті якості

• Операційне управління підприємствами на посаді – перший керівник – понад 16 років. Успішне впровадження консолідованої управлінської звітності за принципами Generally Accepted Accounting Principles, GAAP Створення ефективних керуючих компаній з "0" Системний підхід до побудови та управління бізнесом. Оперативне керування віддаленими регіональними проектами. Управління змінами. Ключові компетенції: Вироблення рішень. Планування. Управління групою. Контроль. Оперативне лідерство. Управлінські функції: Розвиток; Оптимізація: Реалізація. • Права категорії "В".

Ціль

Отримання активної та перспективної роботи для успішної реалізації свого потенціалу та кар'єрного зростання. Знайти нові цікаві напрямки самореалізації.

Костянтин Едуардович

CEO, Комерційний, Операційний, Виконавчий директор

Киев

Готов переехать: Киев, Львов, Одесса, Харьков, Другие страны

4 000 $

53 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 день назад