Працювала в 5 компаніях 11 років 3 місяці
Юридичні послуги, Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для населення - інше, Медицина та Охорона здоров'я
Сервіс менеджер (Менеджер по роботі з клієнтами)
Юридична Компанія
Юридичні послуги
4 місяці
06.2024 - 10.2024
Ведення переговорів з клієнтами з метою підвищення якості обслуговування. Отримання скарг та їх опрацювання.Аналіз та вирішення претензій від клієнтів.
Внутрішня робота з персоналом.
Ведення CRM системи
Організація регулярних розсилок та інформаційних повідомлень клієнтам.
Помічник керівника. Менеджер по роботі з Vip клієнтами.
Текстиль
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 9 місяців
06.2022 - 03.2024
Супроводження діяльності керівника. Виконання доручень керівника.
Консультація клієнтів та продаж товарів та послуг компанії.
Створення документів для клієнтів: комерційних пропозицій, договорів, накладних, рахунків.
Виконання плану продажу.
Пошук нових клієнтів та налагодження зв'язків з клієнтською базою.
Моніторинг та звітність про досягнуті результати у сфері збуту продукції.
Створення стратегій комерційної діяльності у співпраці з іншими відділами компанії.
Розробка та впровадження нових рішень та проектів для покращення роботи відділу продажу;
Візовий менеджер
ПП Приватна особа
Послуги для населення - інше
3 роки 7 місяців
07.2018 - 02.2022
Супровід клієнтів при подачі на візу.
Консультування клієнтів щодо отримання віз та необхідних документів
Оформлення повного пакету документів
Підготовка та подання документів на візові центри
Ведення ділової переписки з клієнтами
Реєстрація та оформлення страхових полюсів
Виконання інших пов’язаних обов’язків
Організатор
Медичні курси
Медицина та Охорона здоров'я
7 місяців
01.2017 - 08.2017
Організація навчальних курсів.
Пошук місця проведення.
Робота з лекторами.
Спілкування, та переписка з учасниками.
Робота з Google таблицями.
Адміністратор
ПП "Персона Люкс"
Медицина та Охорона здоров'я
4 роки 7 місяців
05.2012 - 12.2016
Реєстрація, прийом.
Розрахунок з пацієнтами.
Робота з касовою дисципліною
Робота з страховими компаніями.
Уміння надати пораду та роз’яснення щодо запису та послуг, звітність після прийому та креативність в організаційних моментах роботи.
Ключова інформація
Планування та організація курсів, подій, робочих процесів.
Управління часом і розподіл завдань.
Контроль виконання задач.
Комунікація з клієнтами. Встановлення довгострокових, довірчих відносин з клієнтами. Вирішення конфліктних ситуацій. Підтримання високої якості обслуговування. Розробка та впровадження стратегій залучення клієнтів.
Навчання та адаптація нових співробітників. Розробка та оптимізація внутрішніх процесів. Досвід керування.
Введення документації та звітності. Організація роботи та підтримка керівництва.
Знання та навички роботи в CRM-системах. Send Puls. МS office.
Особисті якості:
Відповідальність. Комунікабельність. Організованість. Ініціативність. Адаптивність. Аналітичне мислення. Емоційна стійкість. Дипломатичність. Креативність. Цілеспрямованість.
Високий рівень самомотивації. Здатність швидко навчатися.
Навчалась в 2 закладах
Українська академія друкарства
Редактор
Львів, 2014
Державний навчальний заклад "Львівське вище професійне політехнічне училище"
Діловодство
Львів, 2010
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Англійська А2 (навчаюся)
Люблю спорт
Без шкідливих звичок
Можливі відрядження
Оксана
Оксана
Проектний менеджер. Операційний менеджер. Заступник керівника.
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 4 дні тому