Работал в 4 компаниях   21 год 1 месяц

Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Операційний директор

ДЕКО

Промышленность и Производство

7 лет 11 месяцев

12.2016 - 11.2024

Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів, вжиття заходів щодо підвищення ефективності роботи підприємства.
Розробка, стандартизація, використання затверджених положень, нормативів, інструкцій, систем мотивацій.
Впровадження систем управління виробництвом Lean (5S, Kanban, Kayzen, Heijunka, та інші системи ощадливо виробництво). Участь у створенні стратегії, планування, складання бюджету, бізнес-плану та контроль за їх виконанням, стратегії вихід на нові ринки, території/регіони. Досвід у підбіру локації для торгових точок (профільних ТЦ) та у відкритті роздрібного магазину з "0", реєстрація дозвільних документів, оформлення та асортимент у ТТ та у складській програмі.
Здійснення управління усіма операціями підприємства з погляду контролю фінансів, термінів виконання замовлень, логістики.
Проведення регулярного фінансового та економічного аналізу діяльності підприємства. Інформування про результати аналізу генерального директора/власника бізнесу.
Розробка та побудова організаційної структури.
Розробка планових показників розвитку ТТ та виходу у найкоротші терміни у ТБ.
Управління персоналом, організація підбору, адаптація, створення програми з навчання, постановка завдань та контроль їх виконання, оцінка ефективності. Кількість підлеглих: 150 осіб
  • Розвиток мережі магазинів
  • CRM
  • Роздрібні мережі

Виконавчий директор

Представництво багатопрофільного холдингу Corialis (Бельгія) м. Київ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

7 лет

10.2009 - 10.2016

Реалізація проекту та організація роботи підприємства з «0».

Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів, цехів та виробничих одиниць, підвищення ефективності роботи підприємства.

Управління розвитком підприємства у трьох-векторному напрямі (збільшення обсягів збуту продукції, частки ринку та збільшення прибутку).

Розробка заходів, впровадження та контроль підвищення якості та конкурентоспроможності виробленої продукції, її відповідність стандартам.

Забезпечення виконання підприємством усіх зобов'язань перед постачальниками, замовниками та кредиторами, включаючи установи банку, а також господарські та трудові договори (контракти).

Вирішення питань, що стосуються фінансово-економічної та виробничо-господарської діяльності підприємства, у межах, наданих законодавством та власником прав.

Захист майнових інтересів у органів державної влади та управління.

Участь у розробці та реалізації маркетингових заходів щодо просування компанії та її продуктів на території України та Молдови.

Формування, оптимізація та управління асортиментом. Участь у розробці товарної та цінової політики підрозділу.

Управління персоналом (підбір, адаптація, навчання, постановка завдань та контроль їх виконання, оцінка ефективності, мотивація). Кількість підлеглих: від 5 до 115 осіб.

Директор представництва.

ДП "Aluprof-Ukraine" представництво в Україні багатопрофільного холдингу KETY (Польща) у м. Київ.

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 года 1 месяц

07.2005 - 08.2009

Управління адміністративною, господарською та фінансовою діяльністю представництва.

Контроль за виконанням покладених на співробітників завдань, їх результативна взаємодія. Дотримання законності діяльності компанії, виконання вимог щодо її функціонування в рамках законів України.

Сприяння виконанню організацією всіх зобов'язань перед замовниками та кредиторами.

Вирішення питань, що належать до фінансової, господарської діяльності організації, у межах своєї компетенції.

Контроль виконання посадових обов'язків співробітниками організації та внутрішніх нормативних документів компанії, вжиття заходів щодо усунення порушень, недоліків у роботі співробітників.

Контроль забезпечення підприємства усіма необхідними матеріально-технічними засобами, збереження матеріальних цінностей компанії, ведення обліку та складання передбаченої звітності.

Організація роботи із забезпечення компанії кваліфікованими кадрами, раціональному використанню їх професійних знань та досвіду, проведенню атестацій та навчання співробітників, розробки та затвердження штатного розкладу компанії, посадових інструкцій для співробітників, ведення бухгалтерського обліку, звітності тощо.

Управління персоналом (підбір, адаптація, навчання, постановка завдань та контроль їх виконання, оцінка ефективності, мотивація). Кількість підлеглих: від 4 до 115 осіб.

Зам. директора з маркетингу та збуту.

Компанія ТОВ «Елпол-компані», м. Одеса

Промышленность и Производство

1 год 7 месяцев

10.2003 - 05.2005

Участь у реалізації планів відділу продажів, спрямованих на організацію збуту продукції у визначені терміни, у плановій кількості та асортименті.

Участь у розробці та впровадження нових програм щодо збільшення обсягів продажу підприємства.

Дотримання режиму роботи офісу відповідно до правил внутрішнього розпорядку та контролював його виконання своїми підлеглими.

Визначав та доводив до підлеглих інформацію щодо індивідуальних планів з продажу, дистрибуції, залучення нових клієнтів.

Контролював правильність оформлення документації за скоєними угодами (не більше своєї компетенції).

Налагодження взаємовигідних відносин із клієнтами різних груп та рівнів.

Періодично супроводження директора компанії на зустрічах із ключовими клієнтами.

Аналіз та контроль дебіторської заборгованості клієнтами. Розробка та впровадження заходу щодо скорочення дебіторської заборгованості.

Вирішення конфліктних ситуацій, розгляд скарг на продукцію.

Організація та керівництво проведення внутрішніх зборів відділу продажу.

Спільно з транспортною службою удосконалював схеми доставки товару власним транспортом чи через перевізників.

Обробка отриманої від підлеглих інформації про ситуацію на торговій території (про товари, про дії конкурентів, їх ціни, про нові ідеї, про зміни у потребах клієнтів), аналіз даних та формування пропозиції щодо реагування на ситуацію.

Відстеження дотримання цінової політики та викладення у роздрібних торгових точках. Щомісяця готував дані щодо динаміки, обсягів продажів, прибутковості та своєчасно надавав перспективні планові показники керівникам компанії.

Поїздки у відрядження з метою вирішення складних завдань та маркетингового вивчення регіонального ринку. Контроль за виконанням покладених на співробітників завдань, їх результативна взаємодія. Вирішення питань, що належать до фінансової, господарської діяльності організації, у межах своєї компетенції.

Організація роботи з забезпечення компанії кваліфікованими кадрами, раціонального використання їх професійних знань та досвіду, проведення атестацій та навчання співробітників, розробки та затвердження штатного розкладу компанії, посадових інструкцій, оцінка ефективності, мотивація.

Ключевая информация

Досвід обробки даних за допомогою аналітики АВС - XYZ (оцінка портфеля продуктів та виведення нових продуктів за Бостонською матрицею (BKG).

Досвід роботи та впровадження у бізнес-процеси підприємств інструментів Бітрікс24.

Навички роботи з комп'ютером: Досвідчений користувач MS Word / Excel, всі версії 1С (7.7., 8.2, КУБ, та інші), CorelDraw, Bitrix24, AutoCAD.

Готов до відряджень. Наявність власної автівки.

Учился в 1 заведении

Одеський економічний університет

Факультет економіки та управління виробництва/економіка підприємств/магістр

Одеса, 2002

Владеет языками

Английский

средний

Польский

средний

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Business Booster

2024

https://drive.google.com/file/d/1bTnO0bbdRQmI5mWDHvvZdFvEagQVMMT-/view?usp=drivesdk

«Школа бізнесу Олександра Висоцького»

2014

семінари - «WISE - системи ефективного управління бізнесом.

КА «Мегаполіс-персонал» (м. Одеса) «Школа Торгових Представників та Мерчендайзерів»/основи мерчендайзингу, психологія продажів.

Одеса, 2001

Основи мерчендайзингу, психологія продажів та юридичні аспекти здійснення торгівлі. Диплом.

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

Цілеспрямованість, відповідальність, порядність, оперативно реагувати на вимоги та проблему, що виникли у взаєминах з клієнтами, люблю порядок у справах та в речах, легко-навчаємо, вміння взяти відповідальність на себе при прийнятті рішень, лідерські якості. Наявність власного автомобіля та вод. посвідчення кат. «В». Готовий до переїзду в інше місце.

Олександр

Виконавчий, Операційний, Виробництво, Комерційний директор

Одесса

Готов переехать: Киев, Львов, Винница

50 000 грн.

49 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Обновлено 6 часов назад