Работала в 10 компаниях   16 лет 5 месяцев

Торговля розничная / Retail, Медицина и Здравоохранение

Виконавчий директор

Приховано (одяг)

Торговля розничная / Retail

10 месяцев

02.2024 - по настоящее время

• провела успішну реструктуризацію компанії, що призвела до значного підвищення її ефективності та життєздатність у кризовий період.

• реалізувала програму підготовки та адаптації співробітників до нових ролей, що знизило витрати на персонал на 46% та забезпечило стійку роботу команди в умовах обмеженого ресурсу.

Обов'язки:

• управління департаментами:e-commerce, офлайн продажі, маркетинг, виробництво, рекрутинг, логістика;

• забезпечення процесу і контроль за реалізацією цілей компанії: комерційних, маркетингових, рекрутингових, з виробництва;

• прописання та впровадження бізнес-процесів пов’язаних з операційною діяльністю;

• аналіз, розробка, керування бізнес-процесами компанії. Виявлення та усунення слабких сторін діяльності, збільшення операційної ефективності.

• розробка та впровадження бізнес-стратегій компанії.

Комерційний директор

Приховано (одяг, білизна)

Торговля розничная / Retail

2 года 1 месяц

01.2022 - 02.2024

• побудова ефективного відділу продаж зі зрозумілою системою звітності та мотивації;

• розробила ефективні скрипти для відділу продажу, які збільшили коефіцієнт закриття угод на 38%;

• успішно впровадила CRM-систему, що дозволило автоматизувати процеси продажів, покращити аналіз даних та підвищити продуктивність команди;

• брала участь у міжнародних виставках, завдяки яким залучили нових партнерів B2B.

Обов'язки:

• розробка стратегії та тактик продажів офлайн та онлайн.

• побудова відділу продажу;

• управління онлайн та роздрібними продажами;

• утворення скриптів та динамічна адаптація під процеси;

• впровадження CRM-системи для відділу продаж;

• участь у розробці маркетингової та асортиментної стратегії;

• розробка та впровадження стратегічних рішень, що скеровані на розвиток продажів;

• контроль витрат та доходів департаменту;

• менторинг керівників.

Керівник проекту (Project Manager)

BIONIQ

Медицина и Здравоохранение

3 месяца

11.2021 - 02.2022

  • з першого місяця роботи проекта, оборот на 40% вищий за планований, завдяки швидкій адаптації процесів під український ринок.

Обов'язки:

  • координація діяльності всіх учасників проєкту та здійснення контролю за реалізацією програми відповідно до затвердженої стратегії та концепції;
  • моніторинг і оцінка проекта, коригування відповідно до узгодженої стратегії;
  • ведення комунікації з партнерами, контрагентами, командою;
  • запуск системи керування клієнтським сервісом, адаптація скриптів;
  • аналіз ходу проекта, звітність для стейкхолдерів.

Операційний директор, executive-коуч (проектна робота)

E-Beauty

Торговля розничная / Retail

4 месяца

07.2021 - 11.2021

Обов'язки:

  • коучинг перших осіб компанії;
  • розробка та впровадження системи управління компанією;
  • створення та впровадження: інструкцій, регламентів, стандартів роботи;
  • аналіз та управління показниками;
  • менторинг команди;
  • розробка процедур антикризового керування.

Операційний директор

Empair (ISEI,Missha)

Торговля розничная / Retail

3 года 6 месяцев

12.2017 - 06.2021

  • збільшення товарообігу мережі у 3,5 раза;
  • збільшення середнього чека у мережі на 64%;
  • перемога бренду у номінації «Кращий shop-concept року 2018»;
  • 2019 бренд входить до трійки лідерів у рейтингу рітейлерів (косметика та парфумерія) з найкращою репутацією;
  • розробка та впровадження стандартів обслуговування в мережі;
  • особиста перемога у номінації "Кращий партнер 2018";
  • опублікування інтерв'ю на ресурсах: RAU, Marie Claire, VIVA, Beauty UA;
  • відкриття перших монобрендових магазинів Missha в Україні.

Обов'язки:

• управління продажами та бюджетом департаменту;

• брала участь у формуванні асортименту; маркетингової стратегії компанії;

• управління роздрібною мережею понад 230 співробітників;

• участь у розробці стратегії розвитку компанії;• розробка стратегії просування бренду офлайн;

• впроваджувала розробки та ініціативи у роздрібну мережу;

• працювала над оптимізацією витрат та підвищення ТО;

• розробляла: регламенти, інструкції, систему мотивації;

• впроваджувала стратегію розвитку сервісу в компанії;

• ініціювала зміни для покращення досвіду клієнтів, брала участь в їх запровадженні;

• координувала роботу структурних підрозділів компанії;

• проводила оперативний фінансовий аналіз департаменту.

Регіональний директор

SANO(ISEI)

Торговля розничная / Retail

2 года 11 месяцев

12.2014 - 11.2017

• перемога в номінації "Найрезультативніший менеджер 2017 року" - поїздка до Італії;

• розроблено та впроваджено програму адміністрування магазинів;

• виростила трьох керівників з позиції продавець до територіального менеджера;

• виконувала роль куратора відділу підбору персоналу.

Обов'язки:

• управління продажами регіонів;

• виконання планових показників мережі курованого регіону (18 магазинів);

• аналіз продажу;

• забезпечення ефективної та безперебійної роботи магазинів;

• підбір та адаптація персоналу;

• оцінка ефективності персоналу;

• управління персоналом: постановка та контроль виконання завдань; - розвиток та мотивація, навчання, наставництво;

• контроль за виконанням стандартів обслуговування покупців;• організація переміщення товару, мерчендайзинг;

• контроль документообігу, щомісячних платежів;

• вирішення адміністративних та господарських питань;

• розрахунок заробітної плати продавців;

• відкриття\закриття магазинів (Київ, Чернігів, Дніпро, Вінниця)

Територіальний керівник

Beyond

Торговля розничная / Retail

5 месяцев

06.2014 - 11.2014

  • призначена на посаду територіального керівника після 3-х місяців на позиції старшого адміністратора;
  • організація участі у національних виставках.

Обязанности:

  • управління персоналом на торгових точках (7 магазинів);
  • забезпечення торговельного процесу;
  • виконання плану продаж;
  • навчання персоналу техніки продажу, знання продукції, роботи з косметичним апаратом;
  • вирішення спірних та конфліктних ситуацій;
  • коригування роботи персоналу для ефективного виконання поставлених завдань;
  • контроль документообігу на торгових точках, звітності та проведення інвентаризації;
  • збір та обробка зворотного зв'язку від клієнтів та персоналу для покращення роботи мережі;
  • контроль за залишками продукції на торгових точках;• відкриття торгових точок із «0».

Керуюча магазином

Sergiotorri

Торговля розничная / Retail

2 года 1 месяц

02.2012 - 03.2014

Обов'язки:

  • організація роботи торгової точки;
  • навчання персоналу;
  • контроль за дисципліною та виконанням плану продажу;
  • вирішення поточних завдань та конфліктних ситуацій;
  • коригування роботи персоналу для ефективного виконання поставлених завдань;
  • контроль документообігу на торговій точці, звітності та проведення інвентаризації;
  • формування асортименту у магазині;
  • робота з оптовими клієнтами.

Адміністратор салону

Unona

Торговля розничная / Retail

2 года 5 месяцев

08.2009 - 01.2012

Обов'язки:

  • організація безперебійної роботи салону;
  • ведення запису клієнтів на примірку та індивідуальне пошиття;
  • створення образу клієнта, проведення примірок;
  • документообіг, замовлення витратних матеріалів, допомога у проведенні зйомок;
  • навчання нових співробітників, наставництво.

Товарознавець

ФОП Пономарьов

Торговля розничная / Retail

11 месяцев

08.2007 - 07.2008

Обов'язки:

  • облік та контроль товарних запасів;
  • формування замовлення постачальникам;
  • оформлення товарно-супровідної документації;
  • прийом та облік товару, маркування;
  • здійснення повернень, списання, переоцінки товарів;
  • участь у інвентаризаціях;
  • підготовка звітності.

Ключевая информация

  • Системне мислення;
  • Автоматизація процесів;
  • Підприємницький підхід;
  • Управління рітейлом;
  • Побудова відділу продажу;
  • Професійний коучинг;
  • Управління командою;
  • Стратегічне планування;
  • Підбір персоналу;
  • Психологічне консультування;
  • Управління проєктами;
  • Ведення та впровадження CRM;
  • Користувач BAS ERP;
  • Користувач 1С;
  • Тайм-менеджмент;
  • Водійські права категорія B;
  • Написання скриптів;
  • Клієнтоорієнтованість, її впровадження в компанії;
  • Відкриття ТТ;
  • Антикризове управління.

Училась в 3 заведениях

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Психологія

Київ, 2025

Университет «Синергия»

Коучинг

Москва, 2021

Национальный транспортный университет

Организация перевозок на автомобильном транспорте

Киев, 2012

Владеет языками

Английский

базовый

Pre-Intermediate

Курсы, тренинги, сертификаты

Психологічний центр Hideaway курс "Практична психологія"

Київ, 2022

НПУ імені М.П. Драгоманова "Психологічна допомога при травматичному досвіді (ПТСР)."

Київ, 2022

Києво-Могилянська Бізнес-школа (kmbs), курс "Менеджмент"

Киев, 2019

Школа TradeMasterGroup Курс "Коучинг для керівників"

Киев, 2018

Академія DTEK курс "Лідерство"

Киев, 2018

Києво-Могилянська Бізнес Школа (kmbs), "Тренінг з сервісу"

Киев, 2016

«Успішний керівник. Мистецтво розвитку підлеглих» (Імперія Холдинг)

Киев, 2015

«Прорив у продажах» (тренер Віталій Майстренко)

Киев, 2015

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

Увлечения и интересы

Бізнес-коучинг, психологія, психіатрія.

Лилианна Александровна

Виконавчий директор, COO

Киев

Голосеевский район, Оболонский район, Печерский район, Подольский район, Шевченковский район

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 14 часов назад