Работала в 11 компаниях 20 лет 7 месяцев
Промышленность и Производство, Транспорт и Логистика, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Интернет, Услуги для бизнеса - другое
Керівник відділу закупівель та логістики
Квадро Інтернешнл
Промышленность и Производство
1 год 3 месяца
08.2023 - по настоящее время
Контроль та здійснення закупівель товарів: Пошук нових постачальників та розвиток взаємовідносин з існуючими партнерами.
Планування закупівель: Розробка довгострокових та короткострокових планів закупівель, враховуючи виробничі потреби та бюджетні витрати на закупівлі та логістику.
Оптимізація витрат: Контроль витрат та пошук шляхів оптимізації бюджетів закупівель та логістики.
Автоматизація процесів: Розробка технічних завдань для автоматизації процесів закупівель та впровадження автоматизації на рівні відділу та підприємства в цілому.
Управління рекламаціями: Контроль та участь у вирішенні рекламацій і отриманні компенсацій від постачальників.
Управління командою: Підбір, розвиток та мотивація команди, включаючи розробку та впровадження об'єктивної системи KPI для співробітників. Контроль правильності та своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу.
Керівник відділу логістики
Вінго
Транспорт и Логистика
8 месяцев
12.2022 - 08.2023
Організація та контроль: Забезпечення безперебійності та продуктивності щоденної роботи відділу логістики.
Оцінка та аналіз: Проведення оцінки та аналізу процедур, тенденцій щодо термінів та вартості логістичних послуг, продуктивності логістичних операцій, а також витрат робочого часу на їх виконання.
Оптимізація процесів: Оптимізація логістичних процесів, контроль їх виконання, забезпечення безперебійності поставок та своєчасного надання інформації супутнім відділам.
Планування бюджету: Розробка та контроль виконання бюджету відділу, планування навантаження та термінів постачання.
Контроль взаєморозрахунків: Контроль та облік взаєморозрахунків з контрагентами.
Автоматизація процесів: Написання технічних завдань та впровадження автоматизації процесів.
Розробка системи мотивації: Створення та впровадження системи мотивації на основі аналізу показників минулих періодів, виявлення слабких місць та оптимізація операційних процесів компанії.
Контроль виконання бізнес-процесів: Розробка, впровадження та контроль виконання бізнес-процедур та процесів, звітність за системою мотивації.
Спеціаліст по ЗЕД, закупівлям та логістиці / бізнес-консалтинг / кризис-менеджмент
ТОВ ТК ВУЛИК
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
6 лет 1 месяц
11.2016 - 12.2022
Надання послуг із закупівлі обладнання/товарів/сировини «під ключ»
Надання широкого спектру бізнес-послуг, зокрема у сфері управління та оптимізації бізнес-процесів: Аналіз поточних процесів, виявлення неефективностей та впровадження нових схем роботи , Налагодження структурних зв’язків між підрозділами компанії для більш ефективної роботи, Розробка та впровадження систем мотивації, управлінських схем для підвищення продуктивності працівників, Побудова ефективної системи закупівель, управління запасами та логістичними процесами, Тренінги з техніки продажу, підвищення комунікативних навичок та інших важливих аспектів.
Керівник відділу логістики (та закупівль)
Делфаст, ТОВ
Транспорт и Логистика
2 года
11.2020 - 11.2022
Організація та контроль логістичних процесів компанії: Пошук нових контрагентів та альтернативних варіантів доставок (міжнародних та локальних по США), Планування та контроль закупівель комплектуючих відповідно до розробленого плану продажу та плану виробництва, Ведення та оптимізація зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) компанії в Україні та США.
Оптимізація собівартості виробництва: Співпраця з технічним відділом для зниження витрат на виробництво, Оптимізація ланцюга закупівель для підвищення ефективності закупівельних процесів, Аналітика продажів та планування поставок і закупівель відповідно до сезонності та планів компанії.
Організація складу та складського зберігання: Керування роботою складу, включаючи контроль складських запасів, Організація відвантажень та доставок для забезпечення своєчасної доставки клієнтам, Планування та координація відправлень для мінімізації витрат.
Розробка та впровадження бізнес-процесів та процедур: Встановлення стандартів роботи, моніторинг виконання та постійне вдосконалення процесів, Написання технічних завдань (ТЗ) для автоматизації бізнес-процесів, співпраця з IT-відділом для впровадження рішень.
Керівник відділу ЗЕД
УкрАрматура, ТОВ
Транспорт и Логистика
1 год
12.2019 - 12.2020
Організація роботи відділу: Керування діяльністю відділу закупівель, ЗЕД та логістики.
Переговори: Ведення переговорів з партнерами, постачальниками та транспортними компаніями з урахуванням поточного та майбутнього співробітництва.
Робота з рекламаціями: Вирішення спірних питань, облік та статистика рекламацій, повернення грошей по рекламаціям
Підготовка замовлень: Формування та реалізація замовлень для постачальників, включаючи підготовку документів для митниці та отримання необхідних сертифікатів.
Контроль документообігу: Забезпечення дотримання процедур документообігу.
Пошук постачальників: Аналіз ринку та ціноутворення для пошуку нових постачальників, оцінка постачальників та створення пулу надійних партнерів.
Управління запасами: Контроль та аналіз залишків на складі, оборотності товару для прогнозування закупівель та поповнення складу.
Оптимізація складських запасів: Оптимізація процесів управління складськими запасами.
Копірайтер фрілансер
Фрілансер
Интернет
16 лет 1 месяц
05.2004 - 06.2020
копірайтинг та художнє написання статтей (SEO, маркетинг, реклама, розваги тощо), написання курсових та дипломних робіт і т. д. Переклади та редагуваннЯ текстів різної тематики (здебільшого машинобудування).
Перекладач англійської
Компанія Trans-Link
Услуги для бизнеса - другое
9 лет
05.2011 - 05.2020
Переклад технічної документації: Манули, інструкції з експлуатації та ремонту, описи обладнання та автомобілів, патентна інформація, описи товарів і послуг, авіаційна, проектна, технічна та будівельна документація, описи, кошториси тощо.
Переклад будівельної та юридичної документації.Комерційні пропозиції та договори: Складання та переклад комерційних пропозицій, договорів, ведення ділового листування.
Копірайтинг та написання статей: SEO, маркетинг, реклама, розваги, написання курсових та дипломних робіт.
Переклади та редагування текстів: Тексти різної тематики, здебільшого машинобудування.
Виконавчий директор
ТОВ Пиргос
Транспорт и Логистика
5 месяцев
08.2016 - 01.2017
Управління діяльністю підприємства: Організація та керування операційною діяльністю підприємства.Переговори та співпраця: Ведення переговорів та контроль співпраці з партнерами, постачальниками та транспортними компаніями. Забезпечення своєчасності закупівель, постачання та відвантаження клієнтам.
Взаємодія з клієнтами: Переговори та листування з клієнтами, з урахуванням поточних відносин.
Планування та стратегія: Планування та контроль виконання стратегії та планів компанії.
Документообіг та бухгалтерія: Контроль виконання процедур документообігу, ведення первинної бухгалтерії, контроль виплати податків та інших платежів.
Складське управління: Оптимізація складських запасів, організація складського зберігання та систем обліку.
Процедури операційної діяльності: Впровадження та контроль процедур операційної діяльності, пошук та найм персоналу.
Планування продажу та виробництва: Постановка та контроль виконання плану продажу та виробництва, контроль виконання робіт бригадами.
Розвиток компанії: Розробка та впровадження стратегії розвитку компанії, включаючи переведення діяльності з B2C на B2B.
Бізнес-процеси та мотивація: Розробка та впровадження бізнес-процесів та процедур, контроль їх виконання. Розробка та впровадження системи мотивації для співробітників, контроль її виконання.
Менеджер ЗЕД(+логістика)
ТОВ Орбиталь
Транспорт и Логистика
3 года 1 месяц
06.2013 - 07.2016
Переговори: Ведення переговорів з урахуванням поточного та подальшого співробітництва, оптимізація умов співпраці, підписання договорів та додаткових угод з партнерами, постачальниками та транспортними компаніями.
Робота з рекламаціями: Вирішення спірних питань, створення системи компенсацій, ведення обліку рекламацій, оптимізація заборгованості шляхом реструктуризації боргів перед постачальниками.
Підготовка замовлень: Підготовка замовлень для постачальників, включаючи перевірку документів для митниці, та їх подальша реалізація.
Контроль документообігу: Забезпечення дотримання відповідних процедур документообігу.
Виконання завдань керівництва: Виконання різних релевантних завдань, поставлених безпосереднім начальством та генеральним директором.
Облік залишків на складі: Аналіз продажів та оборотності товарів, створення моделей автоматичного прогнозування поповнення складу з урахуванням сезонності та інших факторів, контроль товарних запасів для своєчасного розміщення замовлень
.Розробка автоматизованих систем: Розробка систем розрахунку залишків та прогнозування замовлень, впровадження показників для прогнозування системи закупівель та строків поставок.
Оптимізація складських процесів: Контроль та оптимізація процесів управління складом.
Керівник відділу маркетингу (по факту керівник відділів ЗЕД, закупівлі та маркетингу)
ТОВ Компания Самсон Техникал Маркет
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года 1 месяц
06.2010 - 07.2013
Переговори та контракти: Проведення переговорів з партнерами та клієнтами спільно з СЕО та власником щодо майбутнього співробітництва. Складання, обговорення та підписання контрактів з вигідними для компанії умовами.
Комерційні пропозиції: Складання комерційних пропозицій, каталогів та описів обладнання.
Розвиток нових напрямків: Пошук нових партнерів, укладання угод про співпрацю, оптимізація закупівель шляхом зменшення логістичних витрат та отримання кращих умов від постачальників.
Маркетингові стратегії: Розробка маркетингових та рекламних стратегій і матеріалів.
Управління відрядженнями: Планування та організація відряджень співробітників компанії, підбір персоналу та управління відділом ЗЕД та маркетингу.
Планування продажів: Складання плану продажу та плану маркетингового просування товарів та послуг компанії.
Логістика: Організація внутрішніх та міжнародних перевезень, взаємодія з перевізниками, підготовка митних документів.
Бізнес-розширення: Пошук та аналіз перспектив і правових вимог, пов'язаних з розширенням бізнесу, подальший розвиток та управління.
Організація складу: Створення складу з нуля, планування та облік запасів, аналіз оборотності для оптимізації закупівель.
Контроль сервісної служби та виробництва: Організація та контроль роботи сервісної служби та виробництва.
Бізнес-процеси та процедури: Розробка, впровадження та контроль виконання бізнес-процедур.
Аналіз та звітність: Контроль та аналіз роботи виробництва, ведення звітності та аналізу показників результативності.
Система мотивації: Впровадження та контроль системи мотивації співробітників.
Аналіз результатів: Ведення аналізу фінансових показників, виконання планів, результативність маркетингових стратегій та впровадження нової продукції і послуг.
Менеджер продажів
Компания NHM Limited
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
10 месяцев
03.2009 - 01.2010
Пошук нових клієнтів: Проведення переговорів щодо постачання пакувального обладнання.
Супровід іноземних партнерів: Організація розміщення та транспортування, планування зустрічей, синхронний переклад (англо-російська, російська-англійська).
Комерційні пропозиції та документація: Складання комерційних пропозицій, каталогів та описів обладнання.
Комунікація з клієнтами та партнерами: Розсилка та ведення листування.
Організація перевезень: Внутрішні та міжнародні перевезення, взаємодія з перевізниками.
Підготовка митних документів: Підготовка необхідних документів для митниці та отримання сертифікатів відповідно до чинного законодавства.
Ключевая информация
Системна робота з рекламаціями та проблемними ситуаціями
Складання та коригування контрактів (розуміння основ юриспруденції та загальноприйнятих бізнес-практик)
Знання бухгалтерського та управлінського обліку
Розробка та дотримання планування (фінансового, виробничого та ін. - короткострокового та довгострокового)
Розробка та впровадження систем звітності
Розробка та впровадження шляхів оптимізації податкового навантаження
Керування складською логістикою
Оптимізація складських запасів (управлінська та фактична)
Пошук та підбор персоналу
Розробка та впровадження системи мотивації персоналу (KPI/OKR тощо)
Розробка та впровадження оптимізації та автоматизації бізнес-процесів
Училась в 2 заведениях
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
факультет міжнародна економіка, ступінь магістр – міжнародна економіка
Киев, 2009
Київський національний університет технологій та дизайну
факультет дизайну, спеціальність художник-модельєр – ступінь бакалавра.
Киев, 2008
Владеет языками
Английский
продвинутый
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
менеджмент виробничого підприємства
Постановка та каскадування цілей: Як реалізувати стратегію компанії?
МАТРИЦІ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ТА БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ ЗА АДІЗЕСОМ
Комплексное управление логистикой
Эффективные переговоры
Техника активных продаж. Пять этапов успешной продажи
Техники успешных коммуникаций: слушать, понимать, убеждать, аргументировать
Прибыльное управление производством
Agile: эволюция менеджмента
Тайм менеджмент. Сбалансированное планирование
Эффективное управление товарными запасами
Искусство ведения переговоров
Тайм-менеджмент: действенные инструменты управления временем
Навыки эффективного руководителя
Управление продажами
Управления запасами. Закупки
Тайм-менеджмент: действенные инструменты управления временем
Дистанционный менеджмент: как управлять на растоянии
Складская Логистика
Основы организации эффективной логистики в компании
Методы и практические инструменты организации эффективного складирования
Внешнеэкономическая деятельность
Дополнительная информация
Додаткова інформація
Досвідчений керівник відділу закупівель з різноманітним досвідом у сфері управління закупівлями та логістикою. Експерт у веденні переговорів, управлінні постачальниками та оптимізації процесів закупівель для досягнення максимальних економічних результатів. Відзначаюся винятковими аналітичними здібностями, стратегічним мисленням та вмінням працювати в умовах багатозадачності. Маю досвід у впровадженні автоматизації бізнес-процесів та розробці ефективних систем мотивації для команди.
Я цілеспрямована, амбітна, ініціативна та наполеглива людина з величезним бажанням працювати та прагненням до постійного саморозвитку та самоосвіти. Маю відмінні комунікативні навички, легко налагоджую контакти та будую сталі відносини із колегами та партнерами. Поєдную аналітичний розум з творчим підходом до будь-якої ситуації, завдяки чому не тільки можу знаходдити не стандартні рішення, але й ефективно планую виконання завдань, враховуючи їхню пріоритетність та оцінюючи всі можливі наслідки
Ключові компетенції та навички
Уважність до деталей та аналітичні здібності
Цілеспрямованість та впертість
Рішучість та відповідальність
Самодисципліна
Порядність та чесність
Здатність аналізувати та інтерпретувати велику кількість інформації
Вміння планувати та управляти бюджетами
Багатозадачність та стресостійкість
Високі комунікативні здібності та Лідерські якості
Вікторія
Вікторія
CSCO (керівник ланцюгами постачання)/COO/CEO/керівник закупівель та логістики
Киев
Работает, но открыт для предложений
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 1 неделю назад