Работал в 19 компаниях 32 года 7 месяцев
Консалтинг / Аудит, Строительство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Недвижимость и Девелопмент, Архитектурные и дизайнерские бюро, Другое, Услуги для бизнеса - другое, Транспорт и Логистика, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, IT
Консалтінг
Приватний консалтінг
Консалтинг / Аудит
1 год 10 месяцев
02.2023 - по настоящее время
- Антикризовий менеджмент
- Аудит існуючих організіційних структур, бізнес процесів, планів, бюджетів, SWOT аналіз, виявлення основних ризиків та загроз.
- Стратегічне, тактичне та операційне планування по всіх основних напрямках (маркетинг, продажі, логістика, виробництво, сервіс, фінанси, HR політики)
- Розробка та впровадження, або птимізація організаційних структур
- Розподіл зон відповідальності та деталізація основного функціоналу керівників компаній, керівників департаментів та відділів, департаментів як бізнес одиниць
- Розробка або оптимізація основних бізнес процесів
- Управління проектами
- Фінансове моделювання та бюджетування
- Розробка або оптимізація систем фінансової та нематеріальної мотивації
Виконавчий директор
Perimeter Сommercial м.Київ
Строительство
4 месяца
08.2022 - 12.2022
https://perimetercommercial.com Компанія працює у сфері дизайну, проектування та управління проектами.
Проектна робота.
Основне виконане завдання: Повна реорганізація компанії із відкриттям філії на території ЄС.
Виконані завдання:- Розробка та впровадження структури компанії з визначенням зон відповідальності керівників та основних БП;
- Розробка та затвердження стратегії розвитку компанії (HR, маркетинг, продажі, фінанси, реалізація проектів) в Україні та країнах ЄС, тактичних завдань та планів робіт керівників за напрямами на періоди місяці-квартали-рік;
- Підбір ключових співробітників та керівників;- Розробка систем мотивації та KPI;
- Розробка та впровадження бюджетування (P&L та CF), підбір програмного забезпечення для ведення управлінського та бухгалтерського обліку;
- Підбір та впровадження CRM системи;
- Реалізація завдання старту розвитку компанії на території ЄС: визначення країни, міста, підбір ключових співробітників, супровід реєстрації компанії та запуску її діяльності, розробка планів розвитку та плану робіт/завдань для керівника на періоди квартали-рік-три роки, розробка та оптимізація бюджетів (P&L та CF) та планів інвестицій/ROI.
Виконавчий директор
АВЕР-ТЕХ, ООО м. Київ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 8 месяцев
01.2020 - 09.2022
https://avers.ua/
АВЕРС – один з найбільших постачальників матеріалів для виготовлення світлової, зовнішньої та інтер'єрної реклами, поліграфії, будівництва, промислового та архітектурного дизайну, а також інших галузей.
- Розробка, затвердження у власників та реалізація стратегій та тактик проходження кризового періоду та подальшого розвитку компанії, проведення стратегічних сесій, бізнес-моделювання (сценарії, ризики).
- Антикризове управління в період COVID19 локдаунів та обмежень (реалізація окремо розробленої програми та планів на період обмежень: безпека співробітників, кадрова політика, дистанційна робота, підтримка продажів та клієнтів, закупівлі та логістика, бюджети та фінансові ризики).
- Розробка концепції та впровадження нової моделі побудови бізнесу (центральний офіс та 7 філій).
- Реорганізація структури компанії, створення та організація роботи нової системи колегіального управління: Рада Директорів, оптимізація та коригування структур департаментів та відділів.
- Повне операційне управління усіма напрямками діяльності компанії (у структурі немає директора).
- Повернення втрачених та залучення нових клієнтів, впровадження програм лояльності для клієнтів компанії.
- Формування команди: підбір керівників усіх рівнів та ключових фахівців.
- Розвиток команди: проведення формуючих та навчальних сесій, визначення цінностей та цілей, підвищення рівня самостійності, особистої відповідальності та результативності членів команди, розробка HR стратегії, систем винагороди на основі KPI для керівників та рядових співробітників.
- Виділення зон відповідальності топ менеджерів, керуючих органів та ключових департаментів, визначення їх функціоналу, розробка та впровадження основних бізнес процесів (верхнього та середнього рівнів), форм планування та звітності, основного документообігу.
- Фінансове моделювання, бюджетування (P&L, CF), впровадження розрахунків видів собівартості, точок беззбитковості, платіжних календарів, залучення банківського та небанківського кредитування.
- Участь у розробці та синхронізації планів продажу, планів постачання, планів закупівель, планів фінансування, планів робіт керівників та департаментів компанії.
- Автоматизація: доопрацювання та розвиток 1С (розробка ТЗ, постановка та контроль виконання завдань), впровадження СRM (Creatio Terrasoft), розробка інтернет магазину avers.ua, планування впровадження WMS на базі 1С.
- Організація та проведення щоквартальних та річних Балансових Комісій з власниками компанії (звіти про виконання стратегій, бюджетів, планів розвитку, продажів, постачання, закупівель, завдань/робіт топ менеджерів та затвердження коригувань всіх зазначених планів наступних періодів, за необхідністю).
Управління об'єктами нерухомості компанії
(власна комерційна нерухомість у семи регіонах України загальною площею близько 65 000 кв.м)
- Проведено реорганізацію структури напрямку бізнесу, сформував команду, визначив зони відповідальності та функціонал співробітників, розробив та впровадив необхідні бізнес процеси та документообіг, систему мотивації (KPI).
- Організація документального оформлення майнових прав на нерухомість (офіси, склади, виробництво) та земельні ділянки, підбір об'єктів, проведення переговорів щодо продажу та купівлі об'єктів нерухомості.
- Запровадив стратегічне, тактичне та операційне планування на періоди рік/квартали/місяць, включаючи планування продажів (здавання в оренду вільних площ) та проведення робіт (включаючи проекти з капітальних ремонтів, реконструкцій та розвитку об'єктів, плани регламентних, ремонтних та ін. робіт), впровадив розрахунок собівартостей по об'єктах, бюджетування P&L та CF, роботу з дебіторською та кредиторською заборгованостями.
Консалтингові проекти
Консалтингові проекти м.Київ
Недвижимость и Девелопмент
10 месяцев
03.2019 - 01.2020
Консалтингові проекти в напрямках нерухомості, девелопменту та будівництва, в том числі ПАО Київметробуд, BRK HOLDING GROUP
Операційний директор
ООО Д-И-М м.Київ
Недвижимость и Девелопмент
5 месяцев
10.2018 - 03.2019
https://dim-bud.ua/
Сфера діяльності: розробка, проектування та реалізація девелоперських проектів, будівництво.
- Розробка структури компанії, окремих підрозділів та Офісу Управління Проектами (ОУП).
- Організація роботи та взаємодії служб Генпідрядника та Замовника у процесі створення ОУП, впровадження та відпрацювання планування робіт (директивні та поточні графіки), звітності (щоденна, щотижнева, щомісячна), розробка методології, регламентів, документообігу, функціоналу підрозділів та ключових співробітників, основних бізнес-процесів, впровадження MS Project.
- Відпрацювання функціональної взаємодії Офісу Управління проектами (трансформації служби Замовника) з департаментами маркетингу та продажу, фінансовою та юридичною службами, генпідрядником та інженерно-технічними службами. Оптимізація бізнес-процесів при створенні ОУП.
- Побудова моделей реалізації проектів, координація графіків будівництва, планів продажу, надходжень, маркетингу та реклами, фінансової служби.
- Підбір персоналу на ключові посади (керівник ОУП, керівники проектів, аналітик, економіст, менеджери, начальники дільниць), навчання персоналу (MS Project/управління проектами).
Операційний директор
AVG м.Київ
Архитектурные и дизайнерские бюро
5 месяцев
12.2017 - 05.2018
http://avg.ua/
Сфера діяльності: розробка проектів у напрямі архітектури та дизайну інтер'єрів, будівництво.
(понад 120 співробітників офісу, менеджерів, архітекторів, дизайнерів, інженерів, конструкторів)
- Керівництво операційною діяльністю, налагодження взаємодії департаментів та відділів.
- Розробка структури компанії, структур та функціоналу департаментів та відділів, реорганізація підрозділів, підбір персоналу. Вирішення конфліктних ситуацій та поточних проблем у роботі компанії.
- Опис бізнес-процесів компанії, підготовка до впровадження ERP на базі 1С, CRM, MS Project Online.
- Участь у переговорах із замовниками та підрядниками, у підготовці та укладанні контрактів, фінансовому планування, планування ресурсів компанії, організації робіт та управління проектами.
Операційний директор
GERZ Holding м Київ
Другое
1 год
12.2016 - 12.2017
https://www.gerz-holding.com
Управляюча компанія холдингу ГЕРЦ
- Пряма взаємодія з власником ГЕРЦ, узгодження пріоритетів, завдань та планів дій.
- Розробка різних проектів (інвестиційних, будівельних, промислових) в Україні та інших країнах: вивчення ринків, аналітика ризиків, економічне обґрунтування, бізнес-планування, бюджетування.
- Відкриття та розвиток з «нуля» філій та підрозділів компанії в кількох країнах Європи: опрацювання законодавства (імміграційного, податкового, трудового) та інших юридичних питань, інвестиційне планування, розробка структур компаній, відкриття компаній, планування діяльності та розвитку, фінансове планування та контроль, проведення необхідних переговорів на всіх рівнях у країнах діяльності, підбір персоналу в Україні та країнах Європи.
Виконавчий директор
«КУБП «Герц» (GERZ Holding) м.Київ
Строительство
2 года 3 месяца
10.2014 - 01.2017
http://www.gerc.com.ua/
Компанія з управління будівельними проектами будь-якої складності (від 150 до 800+ співробітників)
Надавалися послуги: ЄРСМ контракт, ЄРС - генеральний підряд, повностадійне проектування ПЦБ
- Оперативне керівництво операційною діяльністю та реалізацією проектів компанії.
- Управління регіональними директорами та керівниками проектів при реалізації контрактів на проектування, будівництво та введення в експлуатацію об'єктів різного призначення.
- Проведення переговорів, укладання договорів із замовниками, постачальниками матеріалів та обладнання, договорів підряду виконання будівельно-монтажних робіт.
- Оптимізація структури та бізнес процесів, координація діяльності департаментів та відділів компанії.
- Формування груп управління проектами, розробка та затвердження нормативної та звітної документації, планів та бюджетів, графіків фінансування, виконання робіт та постачання матеріалів.
- Розробка проектів у сфері підвищення енергетичної ефективності будівель (житлові багатоповерхові та громадські будівлі), проведення енергоаудитів, організація проектних робіт, розробка ЕСКО контрактів.
Директор
«БМУ «Герц» (GERZ Holding) м.Київ
Строительство
4 года
01.2013 - 01.2017
http://www.gerc.com.ua/ http://gerc.dn.ua/
- Реорганізація будівельної компанії, розробка та затвердження структури, бізнес планів, підбір персоналу.
- Організація та контроль виконання будівельно-монтажних робіт на об'єкті ТРЦ Auchan Rose Park в м. Донецьк у 2013 – 2014 рр.. (понад 200 осіб робітників та ІТП).
- Розробка та затвердження розцінок, бюджетів, графіків фінансування та виконання робіт.
- Проведення тендерів для визначення підрядників та постачальників. Переговори та підписання контрактів.
- Пошук замовника, проведення повного циклу переговорів та укладання контракту генерального підряду на будівництво 2-ї черги ТРЦ "Центрум" у м. Сімферополь.
Директор
ТОВ «Дирекція адміністративних будівель» м.Донецьк
Недвижимость и Девелопмент
1 год 11 месяцев
01.2011 - 12.2012
http://www.dab.com.ua http://remi-group.com.ua/
- Керівництво інвестиційно-будівельною компанією (житлові та офісні комплекси, торгові центри).
- Розробка та реалізація проектів у сфері житлової та комерційної нерухомості.
- Організація проектних робіт, оптимізація проектних рішень, проходження експертиз проектів.
- Проведення переговорів, підбір постачальників та підрядників для виконання будівельних робіт.
- Розробка бюджетів, графіків, маркетингових планів, рекламних компаній та організація продажів.
- Проектування та реалізація 2-ї черги ЖК «Євроград», сайт http://www.eurograd.com.ua- Реалізація проектів у сфері підвищення енергетичної ефективності будівель (житлові багатоповерхові та громадські будівлі комунальної та державної власності).
Директор
«Ірма», м.Донецьк
Услуги для бизнеса - другое
11 месяцев
01.2010 - 12.2010
Підприємство входить до корпоративної структури «Дирекція адміністративних будівель», що реалізує інвестиційні проекти у сфері житлової та комерційної нерухомості.
- Керівництво поточною діяльністю підприємства (автопарк будівельної техніки, здавання в оренду виробничих та складських площ, послуги з доставки, перевантаження та зберігання вантажів).
- Аналіз, розробка та реалізація інвестиційних проектів у різних галузях (розробка проекту промислової переробки відходів РТВ та пластмас).
Генеральний директор
«ГрінКо-Дон», м. Донецьк
Транспорт и Логистика
1 год 11 месяцев
01.2008 - 12.2009
http://greenco.ua/
- Керівництво підприємством (понад 300 співробітників, автопарк 87 одиниць спеціальної техніки) що здійснює комплекс послуг з управління твердими побутовими відходами (ТПВ): організація збору, вивезення, перевантаження, сортування та поховання на полігоні ТПВ.
- Модернізація організаційної структури підприємства, організація та оптимізація роботи департаменту логістики, технічного департаменту (авторемонтні майстерні, станція перевантаження, полігон поховання ТПВ), фінансового та комерційного департаментів.
- Проведення переговорів та укладання договорів із ключовими клієнтами.
- Взаємодія з контролюючими органами, профільними управліннями, районними та міськими радами та виконавчими комітетами.
Директор
UAE Millennium Real Estate Brokers LLC, Dubai, UAE
Недвижимость и Девелопмент
1 год 7 месяцев
05.2006 - 12.2007
Компанія входить до структури бізнесу власника РА Плазма
- Управління бізнесом у сфері реалізації проектів з будівництва та торгівлі нерухомістю в ОАЕ.
- Організація компанії з «нуля» відповідно до законодавства країни, розробка структури, затвердження штатного розкладу, отримання та продовження відповідних ліцензій, підбір персоналу.
- Створення та впровадження бізнес схем, розробка відповідних договорів та документації для взаємодії з міжнародними компаніями партнерів та інвесторів.
- Підготовка та підписання контрактів та додаткових угод, необхідних для придбання компаніями інвесторів 18 ділянок землі із загальною площею забудови понад 500 000 кв.м з метою подальшої реалізації будівельних проектів різних видів комерційної та житлової нерухомості.
- Розробка ескізів та концепт дизайнів, бізнес планів, фінансово-аналітичних розрахунків, бюджетів, схем та графіків реалізації двох проектів орієнтовною вартістю понад 150 млн. USD кожний.
- Проведення поетапних тендерів серед архітектурних компаній та компаній з управління проектами.
- Організація та проведення презентацій та переговорів на всіх рівнях з власниками та розробниками земель («Nakheel» «Dubai Waterfront», «The Palm Jebel Ali»), державними та муніципальними структурами, банками, фінансовими структурами, юридичними та аудиторськими фірмами, архітектурними, інженерними, маркетинговими компаніями, агентствами нерухомості та іншими установами.
Директор
Рекламна Агенція «Плазма» м. Донецьк
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
1 год
05.2005 - 05.2006
Сфера діяльності: зовнішня реклама
- Модернізація структури та бізнес процесів підприємства (150 співробітників).
- Управління всіма аспектами діяльності компанії: узгодження та підписання договорів, затвердження та контроль виконання бюджетів, фінансових планів, планів робіт відділів.
- Планування та реалізація планів щодо розвитку та розширення бізнесу компанії та зростання продажів.
- Проведення переговорів та офіційне представництво компанії на всіх рівнях.
- Розробка та реалізація схеми часткової та поетапної передачі прав володіння бізнесом (зміна корпоративної структури та кількості партнерів/засновників).
Начальник відділу програмного та системного забезпечення
Рекламна Агенція «Плазма» м. Донецьк
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
2 года 4 месяца
01.2003 - 05.2005
- Організація роботи відділу відповідно до затверджуваних планів та бюджетів, набір співробітників.
- Розробка та реалізація проекту з реорганізації комп'ютерної мережі підприємства (WTS, Citrix, більше 70 ПК), придбання та налаштування серверів (Linux, Windows), впровадження рішень пов'язаних з посиленням безпеки роботи підприємства (забезпечення безпечної роботи КМ та АТС; PGP, Aladdin, CISCO, Марс, Фортеця, VideoNet). Розробка інтернет-сайту компанії.
- Розробка та реалізація проекту щодо впровадження комплексної АСУП «СВОД» (розробка та узгодження технічних завдань для розробника, впровадження програми, тестування та усунення недоліків). Застосування програм 1С, Акцент, самостійних розробок на основі MS Access.
ІT - менеджер
PRBC, Філадельфія, США
IT
2 года 10 месяцев
01.2000 - 11.2002
- Розробка та впровадження проектів зі створення програмного забезпечення відповідно до вимог клієнтів.
- Встановлення, налагодження, навчання персоналу та подальше обслуговування програмного забезпечення.
Менеджер
Global Security Inc, Філадельфія, США
IT
2 года
01.1998 - 01.2000
- Робота з клієнтами підприємства щодо виконання чинних контрактів у сфері обслуговування встановленого програмного забезпечення. Модернізація ПЗ та навчання персоналу.
Директор
«Бриг» м.Донецьк
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года
01.1995 - 01.1998
- Проведення переговорів, підписання та виконання договорів на постачання гірнично-шахтного та іншого обладнання підприємствам області.
- Оптова реалізація вугілля на території України.
- Організація торговельної діяльності двох магазинів підприємства.
Заступник комерційного директора
СП «Запад-Восток» м.Донецьк
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года
01.1992 - 01.1995
- Організація оптового продажу мінеральних вод “Андріївська ” на території Донецька та області, а також постачання заводу необхідними матеріалами.
- Оптова реалізація лікеро-горілчаних виробів
Ключевая информация
Особисті та професійні якості:
- Ініціативність, активність, відповідальність, впевненість, тактовність, чесність та порядність у відносинах із власниками компаній, керівниками, співробітниками та партнерами.
- Системність, структурність, сильні аналітичні здібності, орієнтація на результат.
- Стратегічне бачення, критичність мислення, гнучкість у роботі, вміння визначати пріоритети, здатність приймати рішення та брати на себе відповідальність.
- Творчий підхід до вирішення завдань, здатність знаходити оригінальні рішення у будь-яких ситуаціях.
- Відмінні комунікативні, управлінські та організаторські навички, як в управлінні процесами або проектами, так і в управлінні та взаємодії з персоналом.
Досвід та навички:
- Стратегічне планування, тактичне та операційне планування.
- Великий досвід в антикризовому управлінні та проходженні складних етапів розвитку компаній, роботі в стресових ситуаціях, у передбаченні та нівелюванні ризиків, в управлінні ризиками.
- Досвід у побудові різних команд, оптимізації структур (компаній та департаментів), реорганізації та трансформації компаній при побудові системних та структурованих підприємств.
- Відмінно розбираюся в адмініструванні бізнесу та економіці, бізнес-плануванні, кадровій політиці.
- Маю здібності та досвід вибудовування взаємовідносин на різних рівнях, рішення внутрішніх та зовнішніх проблемних та конфліктних ситуацій, знаходження компромісів та проведення переговорів будь-якої складності та на будь-якому рівні.
- Активна персональна допомога у розвитку співробітників та підлеглих.
- Вміння оперативно включитися та прийняти у пряме управління будь-який із підзвітних процесів.
- Плановість, прозорість та звітність у роботі.
- Успішний досвід побудови з «нуля» різних бізнесів в Україні, ОАЕ та кількох країнах Євросоюзу (Польща, Словаччина, Македонія, Чехія, Швеція).
Учился в 3 заведениях
CSC Institute
Computer science
г.Филадельфия, США, 2001
DPT Business School
Business and management, ESL
г.Филадельфия, США, 1999
Донецьке вище військово-педагогічне училище
факультет: військ зв'язку, спеціальність: військово-педагогічна тактична військ зв'язку, кваліфікація: соціальний психолог-педагог
Донецьк, Україна, 1992
Владеет языками
Английский
свободно
Игор Миколайович
Игор Миколайович
CEO, GM, COO, Генеральний директор, Директор, Виконавчий директор, Операційний директор
Киев
Готов переехать: Другие страны
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад