Працювала в 1 компанії 2 роки 10 місяців
Послуги для бізнесу - інше
Quality Manager
Adelina Call Center & BPO
Послуги для бізнесу - інше
2 роки 9 місяців
11.2021 - 08.2024
• Моніторинг та аналіз якості дотримання KPI проєктів операторами контакт-центру;
• Тематичні аналізи показників, які впливають на рівень обслуговування абонентів та прописання рекомендацій для подальшого усунення наявних проблем в обслуговуванні;
• Оновлення тестувань щодо перевірки знань засвоєної інформації щодо проектів, які обслуговують оператори; проведення опитувань та подальший аналіз відповідей операторів-новачків та надання фідбеку по допущеним помилкам.
• Тематичні аналізи показників, які впливають на рівень обслуговування абонентів та прописання рекомендацій для подальшого усунення наявних проблем в обслуговуванні;
• Оновлення тестувань щодо перевірки знань засвоєної інформації щодо проектів, які обслуговують оператори; проведення опитувань та подальший аналіз відповідей операторів-новачків та надання фідбеку по допущеним помилкам.
Ключова інформація
• Критичне мислення
• Вміння працювати з дедлайнами
• Творчість
• Аналітичні здібності
• Навички роботи з даними
• Вміння працювати з дедлайнами
• Творчість
• Аналітичні здібності
• Навички роботи з даними
Навчалась в 2 закладах
Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"
Фінанси та кредит
Київ, 2017
Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"
фінанси та кредит
Київ, 2017
Володіє мовами
Українська
рідна
Діана
Діана
Quality Manager
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 години тому