Працювала в 1 компанії   2 роки 10 місяців

Послуги для бізнесу - інше

Quality Manager

Adelina Call Center & BPO

Послуги для бізнесу - інше

2 роки 9 місяців

11.2021 - 08.2024

• Моніторинг та аналіз якості дотримання KPI проєктів операторами контакт-центру;
• Тематичні аналізи показників, які впливають на рівень обслуговування абонентів та прописання рекомендацій для подальшого усунення наявних проблем в обслуговуванні;
• Оновлення тестувань щодо перевірки знань засвоєної інформації щодо проектів, які обслуговують оператори; проведення опитувань та подальший аналіз відповідей операторів-новачків та надання фідбеку по допущеним помилкам.

Ключова інформація

• Критичне мислення
• Вміння працювати з дедлайнами
• Творчість
• Аналітичні здібності
• Навички роботи з даними

Навчалась в 2 закладах

Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"

Фінанси та кредит

Київ, 2017

Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"

фінанси та кредит

Київ, 2017

Володіє мовами

Українська

рідна

Діана

Quality Manager

Київ

25 000 грн.

27 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 години тому