Работала в 1 компании 2 года 10 месяцев
Услуги для бизнеса - другое
Quality Manager
Adelina Call Center & BPO
Услуги для бизнеса - другое
2 года 9 месяцев
11.2021 - 08.2024
• Моніторинг та аналіз якості дотримання KPI проєктів операторами контакт-центру;
• Тематичні аналізи показників, які впливають на рівень обслуговування абонентів та прописання рекомендацій для подальшого усунення наявних проблем в обслуговуванні;
• Оновлення тестувань щодо перевірки знань засвоєної інформації щодо проектів, які обслуговують оператори; проведення опитувань та подальший аналіз відповідей операторів-новачків та надання фідбеку по допущеним помилкам.
• Тематичні аналізи показників, які впливають на рівень обслуговування абонентів та прописання рекомендацій для подальшого усунення наявних проблем в обслуговуванні;
• Оновлення тестувань щодо перевірки знань засвоєної інформації щодо проектів, які обслуговують оператори; проведення опитувань та подальший аналіз відповідей операторів-новачків та надання фідбеку по допущеним помилкам.
Ключевая информация
• Критичне мислення
• Вміння працювати з дедлайнами
• Творчість
• Аналітичні здібності
• Навички роботи з даними
• Вміння працювати з дедлайнами
• Творчість
• Аналітичні здібності
• Навички роботи з даними
Училась в 2 заведениях
Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"
Фінанси та кредит
Київ, 2017
Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"
фінанси та кредит
Київ, 2017
Владеет языками
Украинский
родной
Діана
Діана
Quality Manager
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 5 часов назад