Работала в 1 компании   2 года 10 месяцев

Услуги для бизнеса - другое

Quality Manager

Adelina Call Center & BPO

Услуги для бизнеса - другое

2 года 9 месяцев

11.2021 - 08.2024

• Моніторинг та аналіз якості дотримання KPI проєктів операторами контакт-центру;
• Тематичні аналізи показників, які впливають на рівень обслуговування абонентів та прописання рекомендацій для подальшого усунення наявних проблем в обслуговуванні;
• Оновлення тестувань щодо перевірки знань засвоєної інформації щодо проектів, які обслуговують оператори; проведення опитувань та подальший аналіз відповідей операторів-новачків та надання фідбеку по допущеним помилкам.

Ключевая информация

• Критичне мислення
• Вміння працювати з дедлайнами
• Творчість
• Аналітичні здібності
• Навички роботи з даними

Училась в 2 заведениях

Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"

Фінанси та кредит

Київ, 2017

Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"

фінанси та кредит

Київ, 2017

Владеет языками

Украинский

родной

Діана

Quality Manager

Киев

25 000 грн.

27 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 5 часов назад