Працювала в 5 компаніях 12 років 7 місяців
Освіта, Торгівля роздрібна / Retail, Фінансові послуги, Транспорт та Логістика
Інспектор з кадрів
ТОВ "Академія сучасної освіти"
Освіта
6 місяців
04.2024 - до теперішнього часу
- формування і ведення особових справи працівників,
- внесення зміни пов'язаних з трудовою діяльністю,
- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП,
- ведення обліку відпусток,
- перевірка табеля обліку робочого часу,
- ведення архіву особових справ,
- контроль лікарняних.
- ведення кадрового обліку та документообігу,
- підготовка та оформлення кадрових документів.
Менеджер (управитель) по персоналу
Малярний Двір Україна
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки
12.2021 - 12.2023
ТОВ «Малярний Двір Україна», Київ (магазин з продажу імпортих лакофарбуючихматеріалів)
- Ведення обліку особового складу та працівників прийнятих на роботу за основним та за сумісництвом;
Кадрове адміністрування в повному обсязі:
- формування і ведення особових справи працівників,
- внесення зміни пов'язаних з трудовою діяльністю,
- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП,
- надання довідок про трудову діяльність працівників, заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок та перехід на є-трудові,
- ведення обліку відпусток, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток,
- формування та перевірка табеля обліку робочого часу,
- ведення архіву особових справ,
- контроль працівників на робочому місці (4 філіали в Україні),
- штатний розпис,
- протоколи лікарняних,
- організація діяльності офісу,
- облік і контроль оформлення документації, що йде на підпис керівнику,
- розміщення оголошень (ЗМІ) і первинний підбір кандидатів,
- реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції.
Фахівець відділу кадрів
ТОВ «Електрум Пеймент Сістем»
Фінансові послуги
5 років 4 місяці
06.2016 - 10.2021
ТОВ «Електрум Пеймент Сістем», Київ (оператор електронних фінансових і платіжних інструментів)
- ведення обліку особового складу та працівників прийнятих на роботу за сумісництвом;
Кадрове адміністрування в повному обсязі:
- формування і ведення особових справи працівників, внесення зміни пов'язаних з трудовою діяльністю,
- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП,
- надання довідок про трудову діяльність працівників,
- заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок,
- ведення обліку відпусток, здійснення контролю за складанням
і додержанням графіків чергових відпусток,
- формування та перевірка табеля обліку робочого часу,
- ведення архіву особових справ,
- досвід в розробленні посадових інструкцій, структурних положень підрозділів Товариства.
Інспектор з кадрів Відділ кадрів
ТзОВ "ГлобалМані"
Фінансові послуги
1 рік 1 місяць
04.2015 - 05.2016
ТзОВ "ГлобалМані", Київ (GlobalMoney провайдер платіжних рішень,фінансова компанія)
- ведення обліку працівників прийнятих на роботу за сумісництвом понад 500 осіб;
Кадрове адміністрування в повному обсязі:
- формування і ведення особових справи працівників, внесення зміни пов'язаних з трудовою діяльністю,
- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП,
- надання довідки про трудову діяльність працівників,
- заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок,
- ведення обліку відпусток,
- ведення архіву особових справ.
Менеджер по інформаційній підтримці (секретар-референт)
ТОВ «П.В.К.» (транспортно – логістична компанія)
Транспорт та Логістика
3 роки 2 місяці
11.2011 - 01.2015
- виконання доручень керівника;
- прийом і розподіл дзвінків по відділам;
- консультація клієнтів по вантажу в програмі 1С 7.7, виконання функцій оператора;
- робота з оргтехнікою;
- організація діяльності офісу;
- облік і контроль оформлення документації, що йде на підпис керівнику;
- складання та реєстрація ділових документів (наказів, розпоряджень);
- реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції;
- допомога в організації корпоративних заходів;
- контроль порядку та наповнення куточка покупця.
з 01.09.2012 г. переведена на посаду: молодший менеджер з персоналу.
- виконання доручень керівника;
- прийом і розподіл дзвінків по відділам;
- консультація клієнтів по вантажу в програмі 1С 7.7;
- робота з оргтехнікою;
- організація діяльності офісу;
- облік і контроль оформлення документації, що йде на підпис керівнику;
- складання та реєстрація ділових документів (наказів, розпоряджень);
- ведення корпоративного порталу;
- контроль порядку і наповнення куточка покупця;
- розміщення оголошень (ЗМІ) і первинний підбір кандидатів (складський персонал);
- реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції;
- допомога в організації корпоративних заходів;
- оформлення документів на прийом / звільнення співробітників;
- ведення обліку і реєстрації договорів підряду в програмі 1С 8.2 та інших угод з працівниками;
- допомога інспектору відділу кадрів у формуванні особистих справ, реєстрація та облік кадрових документів.
Ключова інформація
ПК: Microsoft Word, Microsoft Visual Fox Pro, internet, Оutlооk Ехрress і т.д.
M.E.Doc
1С: 7.7/8.2 зуп
portal.pfu
Маю підписку на КАДРОВА ВІДЕОПЛАТФОРМА №1 kadroland.com, пройшла курси кадровика (є сертифікат), також прохожу нові семінари та вебінари.
Навчалась в 1 закладі
303
середня освіта
Киев, 2004
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Online-школа сучасного кадровика 2.0
Прослухала:
модулі
уроки
Додаткова інформація
Особисті якості
Проживаю на лівому березі Києва, шукаю роботу р-ні Дарницький.
Заміжня, маю сина 2018 р.н.
Комунікабельна, чесна, пунктуальна, акуратна і не конфліктна. Взаємини з колегами і керівництвом вибудовую на принципах взаємної поваги і субординації. Готова максимально проявити наявні знання і навички.
Лариса
Лариса
Інспектор з персоналу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Оновлено 4 години тому