Работала в 5 компаниях   12 лет 7 месяцев

Образование, Торговля розничная / Retail, Финансовые услуги, Транспорт и Логистика

Інспектор з кадрів

ТОВ "Академія сучасної освіти"

Образование

6 месяцев

04.2024 - по настоящее время

  • формування і ведення особових справи працівників,
  • внесення зміни пов'язаних з трудовою діяльністю,
  • оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП,
  • ведення обліку відпусток,
  • перевірка табеля обліку робочого часу,
  • ведення архіву особових справ,
  • контроль лікарняних.
  • ведення кадрового обліку та документообігу,
  • підготовка та оформлення кадрових документів.

Менеджер (управитель) по персоналу

Малярний Двір Україна

Торговля розничная / Retail

2 года

12.2021 - 12.2023

ТОВ «Малярний Двір Україна», Київ (магазин з продажу імпортих лакофарбуючихматеріалів)

  • Ведення обліку особового складу та працівників прийнятих на роботу за основним та за сумісництвом;

Кадрове адміністрування в повному обсязі:

  • формування і ведення особових справи працівників,
  • внесення зміни пов'язаних з трудовою діяльністю,
  • оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП,
  • надання довідок про трудову діяльність працівників, заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок та перехід на є-трудові,
  • ведення обліку відпусток, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток,
  • формування та перевірка табеля обліку робочого часу,
  • ведення архіву особових справ,
  • контроль працівників на робочому місці (4 філіали в Україні),
  • штатний розпис,
  • протоколи лікарняних,
  • організація діяльності офісу,
  • облік і контроль оформлення документації, що йде на підпис керівнику,
  • розміщення оголошень (ЗМІ) і первинний підбір кандидатів,
  • реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції.

Фахівець відділу кадрів

ТОВ «Електрум Пеймент Сістем»

Финансовые услуги

5 лет 4 месяца

06.2016 - 10.2021

ТОВ «Електрум Пеймент Сістем», Київ (оператор електронних фінансових і платіжних інструментів)

  • ведення обліку особового складу та працівників прийнятих на роботу за сумісництвом;

Кадрове адміністрування в повному обсязі:

  • формування і ведення особових справи працівників, внесення зміни пов'язаних з трудовою діяльністю,
  • оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП,
  • надання довідок про трудову діяльність працівників,
  • заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок,
  • ведення обліку відпусток, здійснення контролю за складанням

і додержанням графіків чергових відпусток,

  • формування та перевірка табеля обліку робочого часу,
  • ведення архіву особових справ,
  • досвід в розробленні посадових інструкцій, структурних положень підрозділів Товариства.

Інспектор з кадрів Відділ кадрів

ТзОВ "ГлобалМані"

Финансовые услуги

1 год 1 месяц

04.2015 - 05.2016

ТзОВ "ГлобалМані", Київ (GlobalMoney провайдер платіжних рішень,фінансова компанія)

  • ведення обліку працівників прийнятих на роботу за сумісництвом понад 500 осіб;

Кадрове адміністрування в повному обсязі:

  • формування і ведення особових справи працівників, внесення зміни пов'язаних з трудовою діяльністю,
  • оформлення прийому, переведення, звільнення працівників відповідно до КЗпП,
  • надання довідки про трудову діяльність працівників,
  • заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок,
  • ведення обліку відпусток,
  • ведення архіву особових справ.

Менеджер по інформаційній підтримці (секретар-референт)

ТОВ «П.В.К.» (транспортно – логістична компанія)

Транспорт и Логистика

3 года 2 месяца

11.2011 - 01.2015

  • виконання доручень керівника;
  • прийом і розподіл дзвінків по відділам;
  • консультація клієнтів по вантажу в програмі 1С 7.7, виконання функцій оператора;
  • робота з оргтехнікою;
  • організація діяльності офісу;
  • облік і контроль оформлення документації, що йде на підпис керівнику;
  • складання та реєстрація ділових документів (наказів, розпоряджень);
  • реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції;
  • допомога в організації корпоративних заходів;
  • контроль порядку та наповнення куточка покупця.

з 01.09.2012 г. переведена на посаду: молодший менеджер з персоналу.

  • виконання доручень керівника;
  • прийом і розподіл дзвінків по відділам;
  • консультація клієнтів по вантажу в програмі 1С 7.7;
  • робота з оргтехнікою;
  • організація діяльності офісу;
  • облік і контроль оформлення документації, що йде на підпис керівнику;
  • складання та реєстрація ділових документів (наказів, розпоряджень);
  • ведення корпоративного порталу;
  • контроль порядку і наповнення куточка покупця;
  • розміщення оголошень (ЗМІ) і первинний підбір кандидатів (складський персонал);
  • реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції;
  • допомога в організації корпоративних заходів;
  • оформлення документів на прийом / звільнення співробітників;
  • ведення обліку і реєстрації договорів підряду в програмі 1С 8.2 та інших угод з працівниками;
  • допомога інспектору відділу кадрів у формуванні особистих справ, реєстрація та облік кадрових документів.

Ключевая информация

ПК: Microsoft Word, Microsoft Visual Fox Pro, internet, Оutlооk Ехрress і т.д.
M.E.Doc

1С: 7.7/8.2 зуп

portal.pfu

Маю підписку на КАДРОВА ВІДЕОПЛАТФОРМА №1 kadroland.com, пройшла курси кадровика (є сертифікат), також прохожу нові семінари та вебінари.

Училась в 1 заведении

303

середня освіта

Киев, 2004

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Online-школа сучасного кадровика 2.0

2021

Прослухала:

модулі

уроки

Дополнительная информация

Особисті якості

Про себе:
Проживаю на лівому березі Києва, шукаю роботу р-ні Дарницький.
Заміжня, маю сина 2018 р.н.
Комунікабельна, чесна, пунктуальна, акуратна і не конфліктна. Взаємини з колегами і керівництвом вибудовую на принципах взаємної поваги і субординації. Готова максимально проявити наявні знання і навички.

Лариса

Інспектор з персоналу

Киев

20 000 грн.

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Обновлено 5 часов назад