Працювала в 2 компаніях   24 роки 10 місяців

Освіта, Державний сектор

провідний фахівець відділу фінансів та бухгалтерського обліку

Український центр оцінювання якості освіти,

Освіта

9 років 9 місяців

12.2014 - до теперішнього часу

  • облік підзвітних витрат співробітників, складання авансових звітів;
  • - облік товарно-матеріальних цінностей, проведення інвентаризації,
  • - облік паливно-мастильних матеріалів та запасних частин до автомобілів.

головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення

Черкаська обласна державна адміністрація

Державний сектор

14 років 11 місяців

09.1999 - 08.2014

В процесі роботи виконувались наступні функції:

  • розробка банківської пошти;
  • зведення даних бухгалтерських реєстрів та меморіальних ордерів у бухгалтерській програмі 1С: Бухгалтерія;
  • облік товарно-матеріальних цінностей, проведення інвентаризації,
  • облік кредиторської та дебіторської заборгованості.

Ключова інформація

  • Підбір та адаптація персоналу
  • Ведення кадрового діловодства
  • Організація співбесід
  • Розробка описів вакансій
  • Планування кар'єрного росту співробітників
  • Навчалась в 2 закладах

    Національна академія державного управління при Президентові України

    Державне управління

    Киев, 2011

    Черкаський державний технологічний університет

    Облік і аудит

    Черкассы, 2005

    Володіє мовами

    Російська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Курси, тренінги, сертифікати

    Prometheus Кар’єра HR:ролі, компетенції та виклики.

    2024

    Додаткова інформація

    Личные качества

    Я початковий спеціаліст, який хоче розпочати кар’єру в сфері HR. Сподіваюсь на знаходження вакансії, на якій співпаде використання мого досвіду попередньої роботи з вимогами щодо моїх бажань працювати і розвиватися у сфері HR.Навички: складання та розміщення вакансій, проведення первинного інтерв’ю та супровід в подальших етапах, підготовка та відправка job-offer, ведення кадрового діловодства участь в Onboarding та Offboarding, навчання, вирішення конфліктних ситуацій, проведення 1:1, організація корпоративів та інших заходів.

    Швидко навчаюсь.

    Доброзичлива.

    Позитивно налаштована.

    Намагаюсь завжди знайти спільну мову в коллективі.

    Олена

    HR-менеджер

    Київ

    35 000 грн.

    47 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість

    Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

    Оновлено 2 години тому