Работала в 2 компаниях   24 года 10 месяцев

Образование, Государственный сектор

провідний фахівець відділу фінансів та бухгалтерського обліку

Український центр оцінювання якості освіти,

Образование

9 лет 9 месяцев

12.2014 - по настоящее время

  • облік підзвітних витрат співробітників, складання авансових звітів;
  • - облік товарно-матеріальних цінностей, проведення інвентаризації,
  • - облік паливно-мастильних матеріалів та запасних частин до автомобілів.

головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення

Черкаська обласна державна адміністрація

Государственный сектор

14 лет 11 месяцев

09.1999 - 08.2014

В процесі роботи виконувались наступні функції:

  • розробка банківської пошти;
  • зведення даних бухгалтерських реєстрів та меморіальних ордерів у бухгалтерській програмі 1С: Бухгалтерія;
  • облік товарно-матеріальних цінностей, проведення інвентаризації,
  • облік кредиторської та дебіторської заборгованості.

Ключевая информация

  • Підбір та адаптація персоналу
  • Ведення кадрового діловодства
  • Організація співбесід
  • Розробка описів вакансій
  • Планування кар'єрного росту співробітників
  • Училась в 2 заведениях

    Національна академія державного управління при Президентові України

    Державне управління

    Киев, 2011

    Черкаський державний технологічний університет

    Облік і аудит

    Черкассы, 2005

    Владеет языками

    Русский

    свободно

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Украинский

    свободно

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Prometheus Кар’єра HR:ролі, компетенції та виклики.

    2024

    Дополнительная информация

    Личные качества

    Я початковий спеціаліст, який хоче розпочати кар’єру в сфері HR. Сподіваюсь на знаходження вакансії, на якій співпаде використання мого досвіду попередньої роботи з вимогами щодо моїх бажань працювати і розвиватися у сфері HR.Навички: складання та розміщення вакансій, проведення первинного інтерв’ю та супровід в подальших етапах, підготовка та відправка job-offer, ведення кадрового діловодства участь в Onboarding та Offboarding, навчання, вирішення конфліктних ситуацій, проведення 1:1, організація корпоративів та інших заходів.

    Швидко навчаюсь.

    Доброзичлива.

    Позитивно налаштована.

    Намагаюсь завжди знайти спільну мову в коллективі.

    Олена

    HR-менеджер

    Киев

    35 000 грн.

    47 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость

    Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

    Обновлено 5 часов назад