Працювала в 6 компаніях 6 років 4 місяці
IT, Інше, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Медіа / ЗМІ
Recruitment operations administrator
Назву компанії приховано
IT
3 роки 1 місяць
11.2021 - до теперішнього часу
- Managed CV processing, including adding, updating CVs in the HR database
- Posted and updated job vacancies on corporate websites and multiple job boards
- Opened new vacancies in the HR database, updating and editing if it's required
- Checking internal and external recommendations under the company’s referral program
- Creating referral email campaigns for specific regions, encouraging employees to recommend suitable candidates, using Stripo for email design and sending
- Generated and analyzed reports to reconcile candidate statuses recommendations of approving between internal records and records from database, ensuring data accuracy and providing insights to the Team Lead
- Sending GDPR compliance for EU candidates
- Developing and updating internal process manuals in Confluence for improving and efficiency
Project coordinator, support manager
Назву компанії приховано
IT
2 місяці
04.2021 - 06.2021
- Working with user feedback on the company's applications
- Controlling employee time tracking
- Checking up-to-date boards in Jira (cleaning up, monitoring tasks and reminding employees of them)
- Performing regular tasks from Project Managers
- Checking that all attributes are working and displayed correctly on the company websites page
Data entry operator
Назву компанії приховано
IT
2 місяці
01.2021 - 03.2021
- Worked with user feedback on the company's applications • Controlled employee time tracking
- Checked up-to-date boards in Jira (cleaning up, monitoring tasks and reminding employees of them)
- Performed regular tasks from Project Managers
- Checked that all attributes are working and displayed correctly on the company websites page
Office manager
Назву компанії приховано
Інше
1 рік 2 місяці
01.2017 - 03.2018
- Communicated closely with the Head of Operations regarding the needs, concerns, or issues in the office
- Created and updated spreadsheets for weekly, monthly and quarterly updates to upper management
- Created office guidelines and policies relating to expenses, paid/sick leave, and training courses
- Received and issued invoices for administrative related costs using 1C accounting software
- Budgeting and forecasting for office expanses
Office manager
Назву компанії приховано
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
1 рік 6 місяців
01.2016 - 07.2017
- Provided detail-oriented administrative support to 120+ coworkers to ensure
- Managed invoices from vendors to assist the accounting department
- Monitored office billing accounts and supply inventory
- Searched for more convenient supply vendors for company
Office manager
Назву компанії приховано
Медіа / ЗМІ
5 місяців
08.2015 - 01.2016
- Developed relationships with customers, vendors, and guests to present the company in a professional manner
- Make travel arrangements, and sent required documents
- Provided secretarial support
- Ordered and booked equipment
- Helped to organize events
Ключова інформація
Confluence, jira, trello, redmine, google docs, google sheets, stripo, HR database Taleo
Навчалась в 1 закладі
National technical university of ukraine igor sikorsky kyiv polytechnic institute
Faculty of linguistics
Київ, 2016
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Захоплення та інтереси
Активний відпочинок, кудись поїхати з друзями або сім'єю. поход, фестивалі та подорожі. люблю почитати і послухати дуже різної музики
Анонімний пошукач
HR Administrator/ Assistant
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 4 години тому