Працював в 6 компаніях   23 роки 4 місяці

FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Генеральний директор

Маколли

FMCG

8 років 4 місяці

02.2016 - 06.2024

Розробка та реалізація стратегії структурної диференціації з метою поділу Бізнес юнітів для підвищення ефективності фінансово-господарської діяльності та стійкості Бізнесу (поділ від матричної компанії на 3 Бізнес юнітів – інвестиційна компанія, дистрибуційний бізнес та виробнича компанія).
Планування та розширення Виробництва (2 виробничі цехи - нові продукти). Організація напряму Експорт з "0" (експорт здійснюється у 3 країни.
Відкриття 17 структур продажу, 2 РЦ клас В, придбання власного автопарку транспорту в дистрибуційному бізнесі. Виділення двох напрямків в дистрибуційному бізнесі - продуктовий власний портфель і портфель продукції імпорт (ексклюзив по країні більше 10 заводів виробників - 4 країн).
Відкриття напрямку СТМ готової продукції (4 країни виробництва), імпорту сировини та матеріалів під новий напрямок В2В.
KPI - ROE та ROI

Директор підприємства

ТД Гадячсир (ГК Альміра)

FMCG

2 роки 4 місяці

08.2013 - 12.2015

Розробка та реалізація проєкту Національної дистрибуції існуючих та нових ТМ та Продуктів. Планування виробництва та розміщення замовлень на 3 виробничих підприємствах ГК Альміра. Основна мета проекту - нарощування частки ринку ГК Альміра. Бюджетування напрямку, реалізація комерційних та маркетингових політик на території України.
Запуск центрального розподільчого логістичного комплексу м.Київ, 2 філії прямих продажів, відділу продажів у каналі сучасної торгівлі (рітейл), відділу В2В по субпродуктах виробництва.
КPI - EBIТ

Комерційний директор

Агро Стар

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 роки 4 місяці

04.2009 - 08.2013

Бізнес планування та впровадження системи національних продажів по Україні. Бізнес планування та впровадження змін у Маркетинговій та Комерційній політиці компанії. Акцепт: розвиток системи та структури організації та управління, впровадження системи цільових якісних показників дистрибуції та маркетингу. Управління асортиментною політикою (від ринку конкуренції та споживача): диференціація в структурі організації продажів (розподіл по-канальному принципу незалежному), диверсифікація в асортиментній політиці - запуск нових виробничих ділянок та розвитку поточних, перехід на активну маркетингову політику в розрізі залучення медійних та інтернет маркетингових заходів у просуванні продукції та брендингу. Сертифікація митного складу на базі підприємства та організація Експорту до 14 країн світу.
KPI - EBITDA

Національний менеджер з продажу

ТзОВ Агама трейд

FMCG

3 роки 3 місяці

01.2006 - 04.2009

Планування та організація прямих продажів по всій території України. Захист за проектом Організаційної структури та Структури управління бізнес-напряму. Розробка бізнес-плану відкриття та окупності структур прямих продажів, маркетингової та асортиментної політик, бюджетний захист проекту та його реалізація. Відкриття 8 структур прямого продажу по Україні, організація виділеного Централізованого Відділу NKAM (Рітейл) по Україні. Бюджетування, управління фінансово-економічними плановими показниками. KPI напрямки - EBITDA та OPEX.

Дивізійний менеджер з розвитку продажів

ТзОВ Квітень, КФ (корпорація АТБ)

FMCG

2 роки 10 місяців

03.2003 - 01.2006

Участь у розробці комерційної політики організації непрямих продажів у каналах розподілу Центральною частиною України (6 областей). Прогнозування та бюджетування витрат з комерційної та маркетингової діяльності на території відповідальності. Реалізація політик на території за допомогою контрактування Дистриб'юторської мережі. Сервіс контроль Каналу сучасної торгівлі (Рітейл) на території, стандартизація рішень у каналі та організація та управління за коштами Дистриб'юторів партнерів. Участь в асортиментних сесіях із виробничим департаментом.

Менеджер відділу продажів

ТзОВ ТД Сармат (група компаній ДПГ)

FMCG

2 роки 1 місяць

02.2001 - 03.2003

Менджер відділу роздрібного продажу - виконання стандартів продажу та мерчендайзингу компанії
Супервайзер роздрібних продажів - планування та організація локальних продажів у якісних та кількісних показниках, підбір та навчання персоналу, реалізація маркетингової політики на території
Територіальний менеджер продажів канал сучасної торгівлі (рітейл) - планування та організація договірної роботи у розрізі виконання об'ємних та якісних показників, реалізації маркетингових бюджетів та її ефективності. Планування та реалізація комерційної та маркетингової політик на тактичному рівні у розрізі каналу, участь у бюджетних сесіях з планування та оцінки фактичних витрат маркетингу за результатами комерційної діяльності.

Ключова інформація

• Стратегічне планування
• Бізнес процесування
• Стратегічний маркетинг
• Бізнес планування
• Аналітичні навикі
• Командоутвореня
• Навчальні здібності
• Стратегічне планування
• Підбір та адаптація керівників
• Фінансовий менеджмент
• Комерційна діяльність
• Управління виробництвом

Навчався в 2 закладах

МВШ

МВА

Інші країни, 2013

КНТЄУ

Менеджмент організацій

Київ, 2007

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

середній

Українська

вище середнього

Курси, тренінги, сертифікати

Управління по Адізес Інститут Адізес Україна, Управління змінами, лідерство и інтеграція

Київ, 2015

Lean management MBC , Lean у менеджменті виробництва

Київ, 2012

Олександр Михайлович

Директор, Генеральний директор, Операційний директор, Комерційний директор, Керівник проектів

Інші країни

49 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому