Працювала в 7 компаніях   21 рік 8 місяців

Енергетика та Енергоносії, Державний сектор, АПК (Агропромисловий комплекс), Послуги для населення - інше

Директор з персоналу

Центренерго, ПАТ

Енергетика та Енергоносії

11 місяців

08.2023 - 07.2024

у підпорядкуванні 11 осіб, штат працівників понад 3900 осіб) зміна організаційної структури, скорочення, формування штатного розпису, аналіз робіт існуючого персоналу, планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук та підбір персоналу, адаптація нових співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, участь (проведення) у службових розслідуваннях, розробка і впровадження положень по роботі з персоналом, аналіз ринку праці, оформлення кадрових документів, оцінка ефективності роботи персоналу, організація роботи з персоналом відповідно до загальних цілей розвитку підприємства і конкретних напрямів для досягнення ефективного використання і професійного вдосконалення співробітників, організація і проведення корпоративних заходів, ведення військового обліку та бронювання військовозобов’язаних працівників, планування фонду оплати праці, підготовка звітної інформації, тощо.

Начальник відділу кадрів

Харківенергозбут, ПрАТ

Енергетика та Енергоносії

2 роки 10 місяців

10.2020 - 08.2023

у підпорядкуванні 7 осіб, штат працівників понад 500 осіб)
зміна організаційної структури, скорочення, формування штатного розпису, аналіз робіт, існуючого персоналу, планування і оцінка потреби в персоналі, пошук та підбір персоналу, адаптація нових співробітників, розробка системи мотивації співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, колективного договору, атестація, аналіз ринку праці, оформлення документів з кадрових питань, оцінка ефективності роботи персоналу, ведення військового обліку та бронювання військовозобов’язаних працівників, планування фонду оплати праці, підготовка звітної інформації, тощо.

Заступник керівника відділу

Головне управління Держпраці у Харківській області

Державний сектор

8 років 5 місяців

05.2012 - 10.2020

Організація проведення заходів державного контролю за дотриманням законодавства про працю, проведення дисциплінарних комісій та їх документальне оформлення, організація проведення тренінгів і семінарів як для інспекторів праці так й для роботодавців, здійснення аналітичної роботи (звіти, інформація, тощо), організація роботи інспекторів, розгляд звернень громадян, юридичних осіб, надання консультацій, тощо.

Головний спеціаліст-юрисконсульт

ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Державний сектор

6 місяців

11.2011 - 05.2012

проведення заходів державного контролю ліцензійної діяльності арбітражних керуючих, проведення фінансових аналізів підприємств на предмет доведення до банкрутства, ведення баз даних, розгляд звернень, листів, тощо.

Завідувач сектору

управління з питань банкрутства у Харківській області

Державний сектор

5 років 4 місяці

07.2006 - 11.2011

проведення заходів державного контролю ліцензійної діяльності арбітражних керуючих, проведення фінансових аналізів підприємств на предмет доведення до банкрутства, ведення баз даних, розгляд звернень, листів, тощо.

Ваговщик

ТОВ Пересічанський маслоекстракційний завод

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік

01.2005 - 01.2006

прийняття соняшника

бухгалтер

комунальне підприємство терлових мереж

Послуги для населення - інше

2 роки 2 місяці

10.2002 - 12.2004

Ключова інформація

• Лідерські якості
• Організаційні навички
• Комунікативні навички
• Навички управління персоналом
• Аналітичне мислення
• Підбір персоналу
• Кадрове діловодство
• Військовий облік
• Впевнений користувач пк ms office ( word, excel, outlook, тощо ), 1с.
• Грамотне усне та письмове мовлення

Навчалась в 2 закладах

Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

державне управління/ магістр державного управлвння

Харків, 2017

Вищий навчальний заклад "Університет економіки та управління "

економічний/ облік та аудит

Сімферополь, 2007

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Додаткова інформація

Особисті якості

Комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, наполегливість старанність, пунктуальність, швидка адаптація до змін, логічне мислення, швидкий аналіз інформації, здатність швидко знаходити вихід із стресових ситуацій, організаторські здібності, вміння надихати та вести за собою, а також прагнення до розвитку, професійного зростання та орієнтованість на досягнення результату

Світлана

Директор по персоналу

Київ

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 10 годин тому