Працювала в 3 компаніях   10 років 5 місяців

HR, Електроніка та електротехніка, FMCG

Консультант з управління персоналом, HR, рекрутер

Шелухіна О.П., ФОП

HR

2 роки 8 місяців

03.2022 - до теперішнього часу

2022 р.- найм і адаптація нового сервісного відділу з 6 працівників (термін пошуку- 5-30 днів);
2024 р.- успішне закриття ключових вакансій- операційний директор, головний бухгалтер, керівник відділу продажів, HRG (термін пошуку- 5-30 днів);
2024 р.- впровадження нових інструментів пошуку кандидатів (мессенджери, соцмережи, розклейка оголошень та ін.);

2022-2024 р.- успішне закриття вакансій інженерів, менеджерів з продажу, монтажників, автослюсарів, швачок, вантажників та ін (термін пошуку від 1 до 60 днів);
2022-2024 р.- супровід кількох замовників одночасно з питань ефективного управління людськими ресурсами.
Можливе заключення договору з оплатою на р/р ФОП.
Надаю послуги:

  • проведення аудиту кадрових політик та процесів компанії;
  • розробка HR-стратегії відповідно до до бізнес-цілей компанії;
  • консультування щодо стратегій пошуку і найму персоналу;
  • розробка та впровадження передових практик у підборі талантів;
  • консультування і розробка систем мотивації та кар'єрного розвитку;
  • аналіз існуючої корпоративної культури та розробка програм її покращення;
  • консультування з рекрутингових функцій ( створення портрету кандидата, створення та розміщення вакансій на різних ресурсах (Work, Robota, Linkedin, соцмережі, мессенжери та ін.);
  • розробка та впровадження процесів онбордінгу та офбордінгу, розробка та проведення опитувань персоналу, розробка моделі компетенцій, системи KPI, посадових інструкцій, анкетувань, скриптів, навчальних матеріалів та ін.

HR-менеджер, рекрутер

ТОВ ПКК

Електроніка та електротехніка

4 роки

02.2018 - 02.2022

2018-2021 р.- вперше на підприємстві створена функція рекрутингу;

2021- лютий 2022 р.- запроваджена HR-функція на підприємстві, розроблені основні стандарти та процедури ( співбесіда, онбординг, адаптація на посаді, посадові інструкції, навчання, звільнення та їн.), проведене 100% опитування персоналу, запроваджені KPI, розроблений план покращення корпоративної культури.

  • організація та впровадження HR- процесів на підприємстві "з нуля";
  • моніторинг ринку праці, розробка стратегії пошуку;
  • пошук персоналу для компанії, скринінг резюме, ведення бази кандидатів, формування кадрового резерву;
  • розробка алгоритму співбесід, проведення інтерв'ю за компетенціями на ключові позиції, адаптація нових співробітників;
  • розробка посадових інструкцій;
  • впровадження тестування та оцінки персоналу;
  • робота зі співробітниками, що звільняються.

Фахівець з торгового маркетингу

ПАТ "САН ІнБев Україна"

FMCG

3 роки 5 місяців

10.2013 - 03.2017

2013-2017 р.- участь в наймі, адаптації та навчанні представників торгівельних і супервайзерів в команді з 80 працівників, проведення щотижневих коучингів та аудиторних тренінгів;

2013-2017 р.- співпраця з 22 мережами (181 торгова точка) на умовах маркетингових договорів , приріст бази контрактних клієнтів на 26% за 2016 рік, приріст обсягу продажу за контрактними клієнтами на 37% за 2016 рік.

  • участь у підборі персоналу на посади торгових представників та супервайзерів, у проведенні співбесід, навчанні та адаптації новачків;
  • проведення теоретичних тренінгів для команд та польових коучингів;
  • впровадження проектів з торгового маркетингу, спрямованих на збільшення продажів та аудит їх виконання;
  • розвиток співробітництва з ключовими клієнтами, ведення переговорів, укладання маркетингових договорів, документальне оформлення угод, планування та контроль бюджету;
  • координація асортименту, розміщення та використання рекламних матеріалів та торговельно- рекламного обладнання.

Ключова інформація

- стратегічне планування в галузі HR,

- аналіз HR-даних для оцінки ефективності співробітників,

- розробка HR-стратегій для досягнення бізнес-цілей,

- навички коучингу та менторства,

- адаптивність, емоційний інтелект, критичне мислення.

Курси, тренінги, сертифікати

Executive HRM

Киев, 2021

Професійна підготовка у сфері управління людьми та командами. Міжнародний сертифікат Unicert.

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Кат. B

Олена

HR-консультант, HR-менеджер

Київ

52 роки

Активно шукає роботу

неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 5 годин тому