Працювала в 5 компаніях   8 років 7 місяців

Промисловість та Виробництво, Освіта

Начальник отдела кадров

Швейне виробництво

Промисловість та Виробництво

9 місяців

08.2023 - 05.2024

1. Управління персоналом.

2. Організація і адміністрування кадрового обліку.

3. Формування HR-стратегії, створення HR-відділу з «0».

4. Розробка і впровадження Політик, Положень, Стандартів компанії, в т.ч. посадових інструкцій, контроль їх виконання.

5. Розрахунок та нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, (досвід роботи в 1С, М.Е.Doc).

6. Створення і підтримка корпоративної культури в компанії.

7. Розвиток внутрішньої комунікації.

8. Підбір виробничого персоналу.

9. Онбординг персоналу.

Виконавчий директор

Школа дизайна

Освіта

1 рік

04.2016 - 04.2017

1. Впроваджено та адаптовано систему оцінки якості навчального процесу та KPI персоналу.

2. Оптимізовано витрати на оплату праці.

3. Удосконалено системи грейдування посад, компенсаційні пакети, системи бонусів.

4. Впроваджено on-line моніторинг навчального процесу на майданчиках компаній-партнерів.

Директор навчального центру, тренер-викладач

Центр обучения

Освіта

6 років 5 місяців

04.2002 - 09.2008

1. Оптимізація бізнес-процесів.

2. Удосконалення методики та методології навчання. Розроблено інноваційні методики навчання.

3. Збільшення ліцензованого обсягу навчання з 25 осіб до 195 осіб.

4. Впровадження концепції безперервного навчання (середня школа-робоча професія-вища освіта).

5. Понад 75% випускників продовжили навчання у ВНЗ чи працевлаштовані.

6. Впевнені знання та навички у 75% студентів з предмету «Бухгалтерський облік».

7. Організація кадрового діловодства з "0".

8. 100% забезпечення компанії кваліфікованим персоналом.

Викладач

Міжрегіональний центр професійної підготовки військовослужбовців, звільнених у запас

Освіта

3 роки 3 місяці

02.2002 - 05.2005

1. Викладач-тренер у Тренінг-програмі TACIS «Модель малого/середнього підприємства».

2. Впевнені знання та навички у 80% студентів з предмету "Бухгалтерський облік" (80% навчального часу навчання практичним навичкам ведення бухгалтерського обліку на підприємстві та складання звітності), «Фінанси», «Фінанси підприємств», «Фінансовий менеджмент», «Інвестиційний менеджмент», «Економічний аналіз».

3. Самостійний розрахунок фінансового плану розробки випускної дипломної роботи 80% студентами.

4. 90% випускників отримали підвищення на роботі або працевлаштувалися у перші три місяці після закінчення навчання або створили свій бізнес.

тренер-викладач

Київський інститут інвестиційного менеджменту

Освіта

1 рік 11 місяців

01.2003 - 12.2004

1. Впевнені знання та навички у 60% студентів з предмету "Бухгалтерський облік", "Фінанси підприємств", "Фінансові аспекти маркетингу"

2. Самостійний розрахунок фінансового плану розробки випускної дипломної роботи 70% студентами.

Ключова інформація

1. Формування HR-стратегії, створення HR-відділу з «0».

2. Рекрутинг (організація процесу найму, адаптації персоналу, формування кадрового резерву).

3. Кадровий облік та адміністрування.

4. Оцінка персоналу.

5. Розробка і впровадження системи мотивації персоналу на основі KPI та інших показників.

6. Досвід управління колективами від 10 до 250 осіб.

7. Викладання, організація та проведення тренінгів.

8. Досвід HR діяльності, організація кадрового діловодства з «0».

9. Розробка та впровадження KPI та системи якості, побудова бізнес процесів.

10. Робота з базами даних, СRМ системами, 1C.

11. Розробка і впровадження Політик, Положень, Стандартів компанії, в т.ч. посадових інструкцій, контроль їх виконання.

12. Розрахунок та нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, (досвід роботи в 1С, М.Е.Doc).

13. Висока відповідальність за процес та результат.

14. Швидко адаптуюсь у новій сфері діяльності.

15. Досвід кадрової роботи на виробництві, в сфері послуг, в освітніх закладах.

Навчалась в 1 закладі

Киевский национальный экономический университет (Украина, Киев)

магистр управления государственными финансами

Киев, 1999

Володіє мовами

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Курс підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за ведення військового обліку на підприємствах, в установах і організаціях

Київ, 2024

HR-менеджер

Київ, 2024

Кадровик ПРО

Київ, 2024

Додаткова інформація

Досвід, знання та навички HR (в т.ч. C&B):

1. Діловодство, облік та звітність; розробка нормативних документів

• Кадровий супровід прийому, переводу, звільнення, відпусток та лікарняних листів

• Складання та актуалізація штатного розкладу

• Ведення обліку показників праці та зарплати

• Організація обліку використання робочого часу в підрозділах та контроль правильності оформлення первинної документації (табелі, рапорти, наряди тощо)

• Координація та організація процесу подання внутрішньої та зовнішньої звітності, її консолідація.

• Адміністрування трудових договорів•

Розробка положень про компенсації та пільги

• Розробка посадових та робочих інструкцій

2. Мотивація, преміювання, розрахунок заробітної плати

• Розробка, впровадження, контроль функціонування системи оплати праці компанії

• Забезпечення відповідності системи оплати праці чинному законодавству

• Розробка системи преміювання, у тому числі на основі ключових показників ефективності (KPI)

• Розробка KPI за підрозділами та посадами

• Розробка «коридорів» заробітних плат, компенсаційного пакету, системи бонусів, пільг та премій

• Формування тарифних ставок на відрядні та погодинні роботи

• Відстеження бізнес-процесів у компанії для коригування компенсаційних систем

3. Бюджетування та контроль витрат на персонал

• Планування, формування та аналіз витрачання фонду оплати праці за категоріями персоналу та видами оплати, рівнем заробітної плати за дільницями та професіями з урахуванням досягнутих показників роботи підрозділу

• Складання, погодження, контроль за виконанням бюджету витрат на персонал

• Розробка заходів щодо оптимізації витрат на оплату праці

• Розрахунок ФОП та податкового навантаження на нього

4. Нормування, чисельність, графік роботи

• Розрахунок штатної чисельності, формування штатного розкладу, контроль чисельності

• Розробка режимів праці та відпочинку, графіків роботи

• Участь у розробці та контроль проведення заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, використання робочого часу та дотримання режиму завантаження персоналу. Перевірка табелів обліку робочого часу

• Організація, проведення, обробка і аналіз фотохронометражних спостережень

• Виявлення резервів зростання продуктивність праці; введення в дію нових нормативів

• Нормування виробничих процесів та тарифікація видів робіт

5. Оцінка, грейдування, дослідження, огляди

• Проведення оглядів ринку праці з різних напрямків, аналіз рівнів зарплат та компенсаційного пакету

• Контроль змін економічних показників (споживчий кошик, безробіття та рівень інфляції)

• Проведення опитувань з метою виявлення конкурентоспроможності системи оплати праці, що діє в компанії, порівняно з іншими підприємствами в даному секторі ринку.

• Розробка системи грейдування посад; оцінка посад за прийнятою системою грейдів

• Аналіз ефективності діючих систем оплати праці

• Складання аналітичної звітності, що базується на результатах досліджень

• Участь у процедурах оцінки ефективності діяльності працівників підрозділу

6. Страхові, пенсійні та інші соціальні програми

• Розробка та адміністрування соціального пакету для співробітників компанії (різні види страхування, пенсійна програма, оплата харчування, компенсація за використання особистого автомобіля, мобільного телефону тощо)

• Супровід бази даних щодо компенсаційних пакетів

• Організація взаємодії зі страховими компаніями

Інтереси та інше

Інтереси

1.Професійний розвиток

2.Природа і суспільство

3.Швейна справа

Додаткова інформація

1.Всі розпочаті справи завершую.

2.Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати й власні переконання.

3.Хочу працювати в компанії де є взаємоповага між працівниками та сприяння у професійному розвитку.

4.Цікавить офіційне працевлаштування та соцпакет.

Світлана

Керівник (начальник) відділу персоналу (кадрів), HRD, фахівець з військового обліку

Київ

52 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 тиждень тому