Працював в 5 компаніях 15 років 9 місяців
Медицина та Охорона здоров'я, Послуги для населення - інше, Страхування
Операційний директор
Uwell
Медицина та Охорона здоров'я
2 роки
12.2022 - до теперішнього часу
- Оптимізація бізнес-процесів:
Перехід від хаотичного використання неструктурованих таблиць та документів до централізованої CRM-системи, що дозволило автоматизувати рутинні операції та значно скоротити потребу в ручній праці. Це дозволило усунути численні помилки, які виникали через непорозуміння та неправильне використання інструментів.
- Автоматизація та інтеграція систем:
Впровадження штучного інтелекту в процеси обслуговування клієнтів та інтеграція ключових внутрішніх систем компанії (CRM, платіжні системи, чати тощо), що сприяло покращенню комунікацій, зменшенню людського фактору та підвищенню ефективності обробки запитів.
- Зниження витрат:
Розробка та впровадження власних рішень без залучення зовнішніх постачальників, що дозволило зекономити значні кошти, а також покращити контроль над витратами компанії.
- Навчання та саморозвиток:
Пройшов курси з роботи з CRM та самостійно вирішував складні завдання, що забезпечило успішне впровадження необхідних рішень.
- Зменшення помилок:
Автоматизація процесів призвела до практично нульового рівня помилок, що раніше були пов'язані з людським фактором.Покращення клієнтського сервісу:Завдяки оптимізації процесів скорочено час обробки запитів клієнтів, а також зникли скарги щодо помилок у роботі з клієнтами.
Операційний директор
ТОВ "САППОРТ.УА"
Послуги для населення - інше
1 рік 8 місяців
06.2020 - 02.2022
Обов’язки:
- Управління операційними департаментами (контакт-центр, сервіс, логістика, адміністративно-господарський відділ, розробка ПО).
- Оптимізація та систематизація бізнес-процесів.
- Впровадження ERP-системи (підготовка технічних завдань, контроль реалізації).
- Модернізація роботи контакт-центру.
- Розробка системи KPI та заходів для досягнення цілей компанії.
- Контроль фінансових показників, підвищення прибутковості.
- Переговори та укладення контрактів із партнерами (B2B).
Досягнення:
- Скорочення терміну надання послуг з 14 до 5 днів.
- Зменшення пропущених дзвінків з 18% до 1%.
- Підвищення рівня обслуговування (SL) з 78% до 96%.
- Зростання задоволеності клієнтів (NPS) з 56% до 92%.
- Впровадження чат-ботів, мобільного додатку та особистого кабінету клієнта.
- Оптимізація витрат на 40%.
- Укладення контрактів з DC Link, MUK, Candy.
В.о. Генерального директора
ТОВ "СОС Сервіс Україна" (страхова група PZU)
Страхування
8 місяців
11.2019 - 07.2020
З 2008 по 2020 рік працював в компанії ТОВ «СОС Сервіс Україна» (страхова група PZU, 150 співробітників).
- Розробка та впровадження заходів для ефективної реалізації стратегічних та операційних планів компанії.
- Тактичне та стратегічне планування, включаючи прогнозування прибутку та ресурсів.
- Розробка нових продуктів та стандартних пропозицій, зокрема створення тарифної політики та інтеграція нових продуктів у внутрішні IT-системи.
- Управління рентабельністю та фінансовими показниками напрямків діяльності компанії, підвищення їх ефективності.
- Підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії шляхом оптимізації операційних процесів.
- Проведення переговорів і укладання договорів з замовниками та споживачами послуг (B2B).
- Організація та управління персоналом (150 співробітників), включаючи навчання та професійний розвиток команди.
Операційний директор
ТОВ "СОС Сервіс Україна" (страхова група PZU)
Страхування
1 рік 2 місяці
11.2018 - 01.2020
- Керівництво операційним управлінням, 80 співробітників в підпорядкуванні (п’ять контакт центрів - медичного обслуговування, технічного обслуговування, інформаційного обслуговування, обслуговування страхування життя, обслуговування подорожуючих за кордон);
- Організація та оптимізація роботи підпорядкованих структурних підрозділів;
- Розробка цін та тарифів на товари (послуги, роботи) Товариства;
- Ведення переговорів від імені Товариства з будь-якими партнерами та потенційними клієнтами Товариства;
- Підготовка та видача письмових та усних розпоряджень щодо діяльності підпорядкованих структурних підрозділів;
- Розробка та впровадження заходів, направлених на оптимізацію операційної діяльності Товариства;
Начальник відділу експертиз
ТОВ "СОС Сервіс Україна" (страхова група PZU)
Страхування
10 років 3 місяці
06.2008 - 09.2018
- практичний досвід з визначення розміру страхового відшкодування;
- досвід надання послуг технічного асистансу;
- розробка договорів, алгоритмів, інструкцій;
- розширення партнерської мережі;
- управління та регулювання діяльності партнерів та підрядників (понад 265 осіб);
- врегулювання та мінімізація складних збитків.
з 2015 року - начальник відділу експертиз.
з 2014 року - старший фахівець з оцінки майна.
з 2013 року - старший фахівець відділу організації послуг технічного асистансу.
з 2008 року - фахівець відділу організації послуг технічного асистансу.
Ключова інформація
- Спеціалізація та професійні якості:
Я спеціалізуюсь на оптимізації бізнес-процесів для досягнення високих показників ефективності. Маю досвід впровадження та автоматизації ключових процесів, що допомагає бізнесам підвищувати продуктивність і знижувати витрати. Відзначаюсь відповідальністю, високим рівнем самоорганізації, здатністю до швидкого та точного аналізу великих обсягів інформації. Уважний до деталей, маю розвинуте аналітичне мислення, що дозволяє швидко знаходити рішення навіть у складних ситуаціях.
Навчався в 2 закладах
MIM
pre-MBA (управління бізнес процесами)
Київ, 2022
Київський університет економіки права та туризму
облік і аудит
Киев, 2014
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ
НАЛАШТУВАННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ CREATIO
Інститут післядипломної освіти та бізнесу
Підвищення кваліфікації страхових та перестрахових брокерів
pre-MBA
MIM Київ, pre-MBA управління бізнес-процесами (2021-2022)
Laba, управління бізнес-процесами
Laba, управління бізнес-процесами (2021, 3 місяці)
Підвищення кваліфікації
Курси підготовки та підвищення кваліфікації у Національній академії внутрішніх справ (2018)
Управління персоналом
тренінг «Управління персоналом» (2017)
Судова авто-товарознавча експертиза та оцінка
Семінар з підвищення кваліфікації за спеціалізацією судова авто-товарознавча експертиза та оцінка (2015)
Ефективні комунікації
курс тренінгу компанії «Kiy» за напрямом «Ефективні комунікації» (2012)
Оцінка колісних транспортних засобів
Стажування на оцінювача колісних транспортних засобів в ТОВ «Експертно-асистуюча компанія «Легіон» (2009, 12 місяців)
Підготовка та підвищення кваліфікації аварійних комісарів
Підготовка та підвищення кваліфікації аварійних комісарів в Українському центрі післяаварійного захисту «Експерт-Сервіс» (2008)
Додаткова інформація
Додаткова інформація
- Про себе:
Люблю знаходити оптимальні рішення навіть у складних ситуаціях, намагаючись забезпечити максимальну ефективність. Вважаю, що постійне вдосконалення процесів і розробка нових ідей є ключем до успіху в будь-якому напрямку. У вільний час захоплююсь настільним тенісом та активно слідкую за розвитком кіберспорту, де отримав цінний досвід командної роботи та прагнення досягати результату у висококонкурентних умовах.
- Особисте життя:
Одружений, маю троє дітей, що щодня надихають мене вдосконалювати свої навички стратегічного планування, управління ресурсами та збереження балансу між різними аспектами життя.
- Основні цінності:
Вірю в постійне навчання, розвиток професійних навичок і важливість командної роботи для досягнення високих результатів. Моя мета — завжди бути на крок попереду, шукаючи нові можливості для вдосконалення і оптимізації бізнес-процесів.
Костянтин
Костянтин
Операційний директор
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому