Працював в 5 компаніях 17 років 11 місяців
Послуги для бізнесу - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Енергетика та Енергоносії, Промисловість та Виробництво
Керівник проектів із впровадження систем управління та бізнес-процесів
"Стандартизація Бізнесу"
Послуги для бізнесу - інше
11 років 2 місяці
10.2013 - до теперішнього часу
- Проведення аудитів систем керування
- Реалізація комплексних проектів з розробки та впровадження бізнес-процесів
- Розробка та налаштування ключових показників ефективності KPI
- Формування функціональних взаємодій співробітників
- Підготовка компаній до міжнародної сертифікації ISO 9001
- Розробка регламентів, положень, інструкцій
- Проведення навчань (тренінгів) співробітників
- Підготовка фахівців з опису та впровадження бізнес-процесів та контролю системи управління
За цей період було реалізовано проекти у таких сферах:
Роздрібна торгівля (мережі) та дистрибуція
Агробізнес
Виробництво
Проектування та інжиніринг
IT - бізнес
Фармацевтичний бізнес
Перелік компаній, у яких було виконано проекти:
- Maxus
- Genpro
- Аптечні мережі
- Modus
- ГПЛ
- Max Beer
- Комфорт Лайф
- ТД "Династія"
- Гюнсел
- Укравтозапчастина
- Мережа суші "Kilogramm"
- Антей
- LTU
- Светодиодні технології України
- Смецмаш – Україна
- Оптимус Плюс
- Электромаркет Таврії
- Холод
- Дом Маркет
- Агротрейд
- Inksystem
- UpSale
- Dolce Vita
- Агросистеми та технології
- Triol
- GlobusPioner
Керівник процесного офісу
«MAXUS Ukraine»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 7 місяців
11.2011 - 06.2013
Результат:
Збільшення ефективності роботи роздрібної мережі на 10%, скорочення оперативних витрат на 15%, розроблена та впроваджена система управління, що саморозвивається
Функції:
- Реалізація комплексних проектів з розробки та впровадження бізнес-процесів з метою скорочення операційних циклів та збільшення зростання продуктивності
- Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
- Налаштування KPI процесів, відділів та співробітників
- Виконання проектів із систематизації бізнесу
- Формування функціональних взаємодій співробітників
- Проведення аудитів та аналіз бізнес-процесів з метою впровадження заходів щодо оптимізації
- Впровадження системи документообігу
- Проведення навчань (тренінгів) співробітників
- Побудова проектного менеджменту з урахуванням PMBOK.
- Розробка Положень відділів, Посадових інструкцій та ін.
Відгук клієнта: http://standardization.com.ua/images/review5.jpg
Менеджер з системного моніторингу бізнес-процесів
"Шиворіт-навиворіт"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 11 місяців
01.2010 - 12.2011
Результат:
Вибудовано систему внутрішнього аутсорсингу між структурними підрозділами компанії, оптимізовано операційні цикли компанії на 20%
Функції:
- Проведення первинної експертизи та аналізу бізнес-процесів Компанії
- Впровадження та оптимізація процесу відкриття та закриття торгових точок.
- Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
- Впровадження проектного менеджменту
- Розробка положень та посадових інструкцій співробітників компанії
- Проведення тренінгів та навчання співробітників Компанії за принципами побудови бізнес-процесів та розробки документації, що описує процеси (з використанням практичних завдань для учасників)
Начальник бюро менеджменту якості
"Укренергочермет"
Енергетика та Енергоносії
1 рік 6 місяців
06.2008 - 12.2009
Результат:
вибудовано чітку систему управління проектами, що дозволяє мінімізувати ризики виконання робіт (строки, оплати, дотримання графіка проекту тощо)
Функції:
- Впровадження системи управління якістю ISO 9001:2008
- Розробка та впровадження життєвого циклу компанії
- Розробка та впровадження організаційної та функціональної структур
- Підготовка компанії до сертифікації ISO 9001:2008 міжнародним органом з акредитації та сертифікації.
- Проведення внутрішніх аудитів у Компанії, підготовка до зовнішніх аудитів.
- Постановка процесу виконання проектів на базі програмного забезпечення – MS Project з використанням методології «Управління проектами на базі принципів та рекомендацій PMBOK».
- Розробка процедури внутрішнього документообігу та управління документацією
Фахівець зі стандартизації та якості
"Фоліо Плюс"
Промисловість та Виробництво
1 рік 7 місяців
11.2006 - 06.2008
- Впровадження та розробка процесу контролю якості продукції (вхідний, проміжний та вихідний контроль). Розробка нормативної бази документації на створення Відділу технічного контролю (ВТК) у Компанії.
- Підготовка компанії до сертифікації за міжнародним стандартом ISO 9001:2008.
- Розробка посадових інструкцій та положень відділів Компанії спільно з власниками процесів.
- Розробка процесу роботи співробітників Компанії з рекламаціями від Замовників та алгоритмів дій щодо створення Коригувальних та попереджувальних дій щодо недопущення подібних порушень надалі
Ключова інформація
Маю 15-річний досвід у таких напрямках, як:
- налаштування та оптимізація бізнес-процесів
- впровадження KPI та систем мотивації співробітників
- систематизація бізнесу
Середні показники проектів:
- - скорочення витрат на 40%
- - Збільшення продуктивності співробітників на 50%
- - зменшення часу виконання функцій процесів на 30%
Перелік компаній, у яких було виконано проекти:
- «LTU Світлодіодні технології України»;
- "MODUS";
- Аптечні мережі
- "Max Beer";
- "Династія";
- "Перечинський Лісохімічний комбінат";
- "Укравтозапчастина";
- "ГПЛ";
- "GenPro";
- «Смецмаш – Україна»;
- "Оптімус Агро";
- "Електромаркет Таврії";
- "Холод";
- «Дом Маркет»;
- "Агротрейд";
- "Inksystem";
- "UpSale";
- "Dolce Vita";
- «Агросистеми та технології»;
- "Triol";
- "Maxus";
- «GlobusPioner»
Навчався в 1 закладі
Національний Технічний Університет "ХПІ"
Кафедра: Метрології, Стандартизації та Сертифікації
Харків, 2007
Курси, тренінги, сертифікати
Курс з управління проектами на основі PMBOK
Сертифікат про успішне закінчення курсів «Управління проектами, планування та відстеження робіт з проектів» видано компанією «SBS - Consulting» за результатами успішного складання практичного та теоретичного завдань
Аудитор СМК ISO 9001
Міжнародний сертифікат внутрішнього аудитора Системи Менеджменту якості ISO 9001:2008 виданий компанією
«Бюро Верітас» за результатами проходження навчання та успішного складання іспитів
Дмитро
Дмитро
Операційний директор
Київ
Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Полтава, Харків, Черкаси, Чернівці
Активно шукає роботу
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 13 годин тому