Працював в 11 компаніях 24 роки 3 місяці
Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для бізнесу - інше, Консалтинг / Аудит, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Державний сектор
Керівник запуску власного виробництва (проєкт)
Господарство Карвицьких
Торгівля роздрібна / Retail
6 місяців
04.2024 - 10.2024
Проект запуску власного виробництва для мережі магазинів Господарство Карвицьких (гастрономічна та кулінарна продукція, заморожені напівфабрикати, соуси та напої власного виробництва).
Організаційна робота та планування:
- Розробка детального бізнес-плану, що включає аналіз витрат, прогнозування прибутків та стратегію розвитку;
- Складання організаційної структури департаменту виробництва та логістики;
- Розробка та впровадження необхідного документообігу (підготовка інструкцій, чек-листів, регламентів та стандартів виробництва);
- Створення калькуляційних та технологічних карт усіх страв з урахуванням фактору сезонності;
- Аналіз ринку (вивчення трендів та попиту на продукцію, порівняльний аналіз цін та асортименту конкурентів);
Юридичний супровід та сертифікація:
- Вибір форми власності та реєстрація потужностей виробництва;
- Отримання ТУ на готову продукцію та необхідних дозволів для виробництва та реалізації продукції;
Забезпечення відповідності стандартам якості та безпеки продукції.
Вибір локації та облаштування виробничих потужностей:
- Підбір місця для виробництва з урахуванням логістики та доступності ресурсів;
- Заключення договору оренди приміщення, ремонт та заведення необхідних комунікацій;
- Підбір та закупівля необхідного виробничого обладнання та устаткування.
Організація процесу закупівлі та контролю якості сировини:
- Пошук та укладення договорів з постачальниками сировини, пакування та витратних матеріалів.
Організація виробничичого процесу:
- Підбір та найм виробничого персоналу;- Наймання та навчання працівників;
- Розробка виробничих процесів, впровадження системи контролю якості;
- Впровадження технологічних рішень та автоматизація процесів, де це можливо.
Логістика та дистрибуція:
- Організація складських приміщень для зберігання готової продукції;
- Планування та впровадження логістичних ланцюгів для доставки продукції до магазинів;
- Підбір та закупівля транспортних засобів, проходження сертифікацій.
Брендинг:
- Створення бренду для продукції власного виробництва, упаковки та маркування продукції.
Продажі:
- Розробка системи збуту, організація роботи з внутрішніми клієнтами та партнерами.
Фінансовий менеджмент:
- Залучення інвестиційних коштів для запуску власного виробництва;
- Розробка бюджету та контроль фінансових потоків;
- Впровадження системи обліку сировини та готової продукції та фінансового звітності власного виробництва.
Контроль якості та сертифікація:
- Створення внутрішньої системи контролю якості готової продукції;
- Отримання необхідних ТУ та сертифікатів на готову продукцію.
Директор департаменту власного виробництва
Мережа супермаркетів Делікат
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки
02.2022 - 02.2024
Управління та операційний контроль діяльності департаменту власного виробництва за бізнес-напрямками: фуд-сервіс (мережа фуд-кортів, кав‘ярні самообслуговування, суші, піца, стріт-фуд), цех заморожених н/ф та снеків, хлібо-булочні вироби, кондитерський цех, проектування фабрики-кухні.
Розробка стратегії розвитку, побудова системних ефективних робочих процесів з динамікою зростання рентабельності бізнес-напрямків та прибутковості виробництва.
Формування цінової політики, аналіз собівартості та оптимізація списань.
Координація та організація виконання виробничих планів та операційних задач.
Планування бюджету та витратної частини виробництв та структурних підрозділів, оптимізація та розподіл виробничих та трудових ресурсів.
Розробка та впровадження системи протоколів, чек-листів та інструкцій, необхідних для системи контролю якості готової продукції.
Контроль за дотриманням регламентів та стандартів роботи департаменту власного виробництва.
Аналіз комерційних та операційних показників департаменту (P&L у розрізі виробництв та торгових точок), аналіз економічних показників діяльності департаменту, динаміки продажів та виконання планових операційних показників виробництв.
Забезпечення ефективної співпраці з іншими структурними департаментами та партнерами.
Підготовка та захист презентацій проектів та нових напрямків діяльності (моніторинг ринку та сучасних тенденцій, SWOT-аналіз, техніко-економічне обґрунтування).
Дотримання термінів реалізації нових проектів (проведення тендерів та контроль закупівлі обладнання, підбір та навчання персоналу, відпрацювання технологічних процесів тощо)
Охоплення нових ринків збуту та розширення географії присутності продукції департаменту (дистрібуція для сегменту HoReCa та електронна комерція).
Оптимізація та вдосконалення процесів обліку, прийому, первинної обробки сировини зменшення оверстоків тощо та вибудовування ефективних робочих процесів.
Системний контроль та аналіз асортиментної матриці (ротація страв та напоїв, впровадження новинок, ціноутворення, оцінка собівартості та маржі, стандартизація та уніфікація асортименту по мережі).
Розробка та вдосконалення системи мотивації, постійна робота з навчання та розвитку персоналу.
Вдосконалення конкурентоспроможності послуг: системне покращення якості страв, рівня обслуговування та ступеню задоволеності споживачів.
Впровадження діджиталізації замовлень через мобільний додаток.
Підтримання та підвищення позитивного іміджу бренду (створення wow-ефекту та участь в розробці маркетингових заходів).
Досягнення в компанії Делікат:
За час роботи на посаді продаж продукції було збільшено на 24-40% (т/о на 60-80%, операційний прибуток на 80-120% до аналогічних періодів минулого року) за рахунок втілення проектів з розвитку, покращення якості готової продукції та оптимізації бізнес-процесів.
Операційний директор > Генеральний директор
Jam Cateing
Послуги для бізнесу - інше
11 років
01.2011 - 01.2022
Створення та оновлення меню, спеціальних сезонних пропозицій.
Складання калькуляційних та технологічних карт.
Підбір посуду, текстилю, матеріально - технічного устаткування.
Підбір, адаптація та управління персоналом.
Проведення тренінгів та мастер-класів для адміністративного та обслуговуючого персоналу сервісу.
Складання графіків роботи персоналу ресторанного департаменту та ведення табелів.
Робота з постачальниками.
Розробка маркетингових програм для залучення клієнтів.
Організація продажу додаткових послуг.
Координація, проведення заходів і проектів.
Розробка посадових інструкцій, регламентів роботи та стандартів підприємства з обслуговування та організації харчування.
Постановка та реалізація цілей і завдань, контроль виконання стандартів компанії та підвищення якості послуг, що надаються.
Фінансовий аналіз, податкова звітність, планування бюджету, оптимізація витрат і підвищення рентабельності кейтерингу
Бренд-шеф / Консультант з розвитку, маркетингу й управління змінами
Ресторанний консалтинг
Консалтинг / Аудит
10 років 7 місяців
04.2011 - 11.2021
Аудит, оптимізація і стандартизація бізнес-процесів (менеджмент, виробництво, обслуговування, автоматизація та облік, постачання тощо), масштабування бізнесу за рахунок запуску напрямку доставки та кейтерингу (підбір і розрахунок необхідного обладнання та інвентарю, деталізований план впровадження сервісу доставки та кейтерингу), навчання офіціантів та адміністративної ланки стандартам сервісу та організації обслуговування.
Оновлення асортименту страв «a la carte», сезонного меню, а також банкетного та фуршетного меню.
Розробка та впровадження маркетингової стратегії (складання контент-планів для SMM, діджитал та івент-маркетинг, рекламні активності офлайн та PR)
Реалізовані проекти: готель «Інтурист» (Запоріжжя, 2010), ресторан «Маринад» (Донецьк, 2011), ресторани Saffron і Black Pepper (Полтава, 2018-2019), готельно-ресторанний комплекс «Козацький» (Черкаська область, 2023)
Консультант / Менеджер з кейтерингу
Незалежний ресторанний та кейтеринговий консалтинг, Київ
Консалтинг / Аудит
3 роки 5 місяців
06.2018 - 11.2021
До обов’язків входило:
Допомога в складанні меню та підборі лінійного персоналу залу, кухні та технічних працівників (фрілансери).
Підбір та пошук необхідного посуду, меблів та обладнання в оренду.
Повний супровід заходів подієвого кейтерингу (складання документів та актів, проведення дегустацій, підготовка та організація заходів).
Супровід заходів, контроль, аналіз, складання та подання звітів для івент-компаній щодо роботи кейтерингу під час проведення масових заходів.
Співпрацював з такими компаніями як: івент-компанія Magic Factory, кейтерингова компанія Figaro, івент-локації Regent Hill та Perfect Place
Заступик директора F&B
Президент Готель, Київ
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 4 місяці
09.2009 - 01.2011
Організація і контроль роботи, навчання персоналу високим стандартам сервісу, контроль над виконанням правил трудової дисципліни, перевірка якості продукції, що відпускається, формування системи мотивації та заохочення співробітників. Стандартизація робочих процесів (виробництво та обслуговування в ресторані та проведення виїзних заходів), підбір і розрахунок необхідного інвентарю для кейтерингових заходів.
Організація, підготовка та проведення приватних і офіційних заходів (апарат президента, кабінет міністрів, МВС, МЗС, МО)
Генеральний менеджер
VIP Catering
Послуги для бізнесу - інше
1 рік 4 місяці
05.2008 - 09.2009
Старший офіціант > Менеджер ресторану
Ресторан Gallery Cafe (Novikov Group)
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
3 роки 8 місяців
08.2004 - 04.2008
Менеджер ресторану
Ресторан Post Haus, Санкт-Морітц, Швейцарія
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 місяць
01.2008 - 02.2008
Кухар, офіціант
Ресторани преміум класу
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки 11 місяців
06.2001 - 05.2004
Кухар
ЗСУ
Державний сектор
1 рік
11.1998 - 11.1999
Ключова інформація
Додаткові відомості: бездоганне знання стандартів сервісу, вимог до нього, знання асортименту і технології алкогольної продукції (в тому числі елітного алкоголю), чаю, кави, продуктів харчування, досвід складання технологічних і калькуляційних карт, володіння системою R-Keeper, Store House, Бітрікс 24, 1С, впевнений користувач ПК.
Інші навички:
Знання особливостей сучасного технологічного обладнання (20 років досвіду)
Знання технологій виробництва та складання тех. документації (20 років досвіду)
Навик навчання персоналу технологічним процесам (20 років досвіду)
Навчався в 2 закладах
МГУТУ
Факультет харчових технологій і управління, інженер-технолог виноробства та коньячного виробництва
Інші країни, 2007
Черкаський фаховий коледж харчових технологій та бізнесу
Факультет харчових технологій, технолог громадського харчування
Черкаси, 2001
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Курс впровадження системи HACCP
Курс «Розробка, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи HACCP» (Навчальний центр «Сертифікант»)
Маркетинг
Курс «Marketing Revolution» (Школа маркетингу Be First)
Олег Володимирович
Олег Володимирович
Операційний директор
Київ
Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро, Черкаси
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому