Працював в 3 компаніях 7 років 1 місяць
IT, Медіа / ЗМІ
Head of Customer Support
UltimaTech
IT
4 роки 3 місяці
08.2017 - 11.2021
* Collaborated with cross-functional teams to achieve project goals in a timely and effective manner.
* Used excellent time management and project management skills to successfully oversee and manage projects from conception to completion.
* Oversaw visual display plans and managed teams creating those plans.
* Developed key project goals and worked collaboratively with teams to meet those goals.
* Worked with the overall mission of UltimaTech in mind and sought to effectively convey and promote the true UltimaTech products.
* Helped to oversee software transactions and solutions
* Processed international payments Managed multi-project teams
* Oversaw strategic goals and tactical decisions with weekly cross-functional meetings.
* Ensured quality assurance Managed external partners and service providers
* Recruited internal project teams and helped to develop more junior members.
* Evaluated project success.
*etc
Customer Support Manager
UltimaTech
IT
8 місяців
08.2017 - 04.2018
* Provided customers with quality assistance through phone calls (call center), emails, and internet chats.
* Accurately verified information and updated information databases as necessary.
* Offered new services based on the needs of a customer.
* Discussed promotions, products, and anything pertaining to better and more satisfactory service for the customer.
* Showed a clear understanding of departments and their procedures.
* Redirected calls as needed and worked with my supervisor to address any outstanding issues or concerns.
* Continually sought to promote the mission and brand of the company by providing excellent customer service at any opportunity.
Руководитель кастинг отдела
Телеканал СТБ
Медіа / ЗМІ
2 роки 8 місяців
09.2014 - 05.2017
* Collaborated with directors and producers to determine a role's requirements (physical characteristics, experience, etc.)
* Prepared a casting budget with the help of accountants
* Supervised other staff (e.g. casting assistants)
* Adaptation and editing of scenarios
* Organized auditions and castings, short filming castings, shootings Interviewed participants and determined their suitability for the show
Ключова інформація
Лидерство, стратегическое мышление, коммуникабельность, навыки планирования, таийм- менеджмент,ведение переговоров, разрешение конфликтов, презентации, решение проблем, управление проектами, авторитетность, обслуживание клиентов, адаптируемость, координирование, оценка рисков, подбор и обучение персонала, метрики и КПИ, организация встреч.
ПК, Microsoft Office, Photoshop, Платежные системы и платежные процессоры, Международные банковские переводы, Блокчеийн, BTC, BCH, Neosurf, Skrill, PaySafe, Neteller, PayID, BPay, Почтовая Система OTRS, OKTA, VOIP, Zammad, Rocket Chat, Jabber (Pidgin), OTIPO, SharePoint, XWiki, SysPass, Slack, Group Office, Jira, Tawk.to, Trello, Confluence, xWiki, Canva, Notion, VPN-сервисы, различные программы клиентского обслуживания, базовый веб-дизайн и т.д.
Навчався в 1 закладі
Мариупольский Государственный Гуманитарный Университет
Фак-т Иностранных языков; Перевод " Английский и Новогреческий"
Мариуполь, 2009
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Yaroslav
Yaroslav
Head of Customer Support
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому