Працювала в 5 компаніях   6 років 6 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Банки, Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail

HR директор

A.G.R. GROUP

АПК (Агропромисловий комплекс)

6 місяців

03.2024 - до теперішнього часу

Завдання:

•Пошук та підбір персоналу
•Проведення інтерв'ю з кандидатами
•Адаптація, оцінка, мотивація
Досягнення :
•Закриті складні вакансії (фінанси, виробництво, продаж, маркетинг) % прийняття оферу 95
•Проведені 1-on-1 зустрічі
•Розроблено процедуру адаптації персоналу( 90% проходження ВТ) •Виконання плану закриття вакансій за період ВТ 2 місяці
•Впровадження змін на виробництві (структура. зп, навчання персоналу)
•Лідерство та керівництво відділом управління персоналом

Керівник проєктів та програм

ТАСКОМБАНК, АТ

Банки

1 рік 7 місяців

06.2021 - 01.2023

Фнкціональні обов'язки:

• Разробка планів щодо проєкту, створення процесу роботи над проєктом, забезпечення зворотного зв'язку між командою та замовником, усунення перешкоди для команди, контроль проєктів, щоб були виконані у строк, якісно та в рамках бюджету.

• Впровадження проєкту ранжування посад за методологією Hay Group з "0".

• Впровадження проєкту "Оцінка ефективності взаємодії персоналу".

• Участь у питаннях зміни структури з "0".

• Моніторинг ЗП, розроблення «вилок зп».

• Завжди успішна співпраця з партнерами проєктів.

• Контроль процесу адаптації працівників.

• Участь у щорічній реалізації та контроль застосування процедури оцінки компетенцій працівників, оцінки залучення персоналу.

• Формування та надання аналітичної та консолідованої звітності.

• Виконання вимог законодавства України, локальних нормативних актів та розпорядчих документів Компанії під час здійснення трудових (посадових та функціональних) обов'язків.

• Участь у масштабних завданнях які вимагають участі різних виконавців.

• Участь в оглядах заробітних плат Бази даних України (Korn Ferry).

• Аналіз функціоналу та оцінка посад

Директор департаменту

Нова пошта

Транспорт та Логістика

9 місяців

06.2019 - 03.2020

•Збільшення швидкості обслуговуваня клієнтів на відділеннях на 20%
•Оптимізація персоналу на 10%
•Автоматизація процесів нарахування заробітної плати в системі 1С 8.2
Функціональні обов'язки:
•Визначення стратегії і приоритетів діяльності підрозділу для Компанії
•Розроблення нової мотиваціїї KPI для працівників згідно цілям бізнесу по кожному з підроздіів Компанії 
•Керівництво персоналом підрозділу ЦО та в регіонах
•Побудова якісної функції управління персоналом, систематизація підрозділів
•Встановлення планів та задач як щомісячних так і довгострокових, контроль їх виконання згідно термінів
•Визначення приоритетів і першочергових завдань у сфері управління персоналом
•Побудова ефективних комунікацій всередені компанії як горизонтальних так і вертикаьних згідно структури бізнесу компанії
•Написання та впровадження регламентованих документів згідно КЗПП
•Загальна чисельність персоналу компанії 30 000 чол.

Заступник директора департаменту персоналу

ЕКО-Маркет

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 11 місяців

07.2017 - 06.2019

•Побудова бюджету з «0» враховуючи економічні показники Компанії Розроблення та впровадження консалідованої звітності по використанню бюджету Компанії 
•Розроблення штатного розпису з «0»
•Оптимізація витрат, економія бюджету на 8% за рахунок впровадження продуктивності
•Розроблення нової мотивації,KPI для працівників по кожному з підрозділів (виробництво, торговий персонал, ЦО) ефективність персоналу зросла на 5%Розроблення норм навантаження персоналу на виробничі процеси, визначення кількості потрібного персоналу
•Оптимізація персоналу на 20% згідно норм навантаження на виробничі процеси
•Розроблення продуктивності для кожного виробничого підрозділу
•Розроблення та автоматизація в системі 1С «Планового графіку роботи» для коректного планування виходу працівників, розрахунку заробітної плати
•Розроблення звітів чисельності та плинності персоналуНавчання та адаптація персоналуЗагальна чисельність персоналу компанії 5 000чол.
Функціональні обов'язки:
•Підбір, адаптація персоналуЗагальна чисельність персоналу компанії 5 000 чол.
•Компенсації, пільги, мотивація, KPI, винагороди
•Оптимізація персоналу Забезпечення ефективного використання персоналу

Керівник управління оплати праці та мотивації

Аграрний Холдинг Авангард

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 7 місяців

01.2016 - 08.2017

•Розроблення нової мотивації, KPI для працівників по кожному з підрозділів Компанії (виробництво  та ЦО)
•Оптимізація персоналу на 6% згідно норм навантаження на виробничі процеси
•Розроблення консолідованих звітів чисельності, середньої зп та плинності персоналуАналітика використання бюджету
•Проведена автоматизація процесів нарахування заробітної плати в системі 1 С 8.2
Функціональні обов'язки:
•оплата праці, компенсації, пільги
•ШР (план/факт/оптимізація)
•складання бюджету, HR та виробничого персоналу
•аналіз діапазонів заробітних плат, та розробка пропозицій щодо перегляду заробітних плат
•розрахунок премій, доплат, надбавок
•пропозиції щодо формування структури компанії
•пошук персоналу, організація праці HR
•написання та впровадження регламентованих документів, Положення про оплату праці, положення про відрядження з новими сумами добових витрат, положення про відпустки
•розроблення атестаційних документів для оцінювання працівників Компанії
•розроблення та впровадження опитувальних листів/тестів для оцінювання кандидата на заявлену вакансію
•об'єднання економічної та кадрової служби по регіональних підприємствах в єдину структуру підпорядкування.

Навчалась в 1 закладі

Криворізький технічний університет

Будівельний, "Економіка підприємств"

Кривий Ріг, 2003

Володіє мовами

Англійська

базовий

Іспанська

базовий

Українська

вільно

Додаткова інформація

Личные качества

Уважна, скрупульозна, амбіціозна, цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, вміння працювати в режимі багатозадачності, завзятість у досягненні результату, здатність самостійно ставити завдання і виконувати їх, результативність, високий рівень самомотивації і залученості в процес, стресостійкість, орієнтація на команду.

Вільне володіння ПК (Знання MSOffice, 1С-8.2).

Марина

HRD

Київ

2 000 $

48 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 день тому