Працював в 6 компаніях 12 років 4 місяці
Телекомунікації / Зв'язок, IT, Банки
Corporate Digital Products Sales Expert
Vodafone Україна
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки 9 місяців
02.2021 - до теперішнього часу
Координація роботи групи експертів закріплених регіонів та ведення повного циклу продажу IT/digital продуктів на території регіону:
- Моніторинг ринку.
- Визначення цільових клієнтів для IT/digital продуктів серед існуючої бази.
- Пошук потенційних нових клієнтів.
- Проведення самостійних та спільно з експертами зустрічей та переговорів з клієнтами на рівні осіб приймаючих рішення.
- Проведення презентацій, семінарів для потенційних та діючих клієнтів.
Супровід продажу IT/digital продуктів:
- Підготовка та презентація комерційних пропозицій.
- Формування спільно з клієнтом Технічних завдань (ТЗ).
- Здійснення прямих та крос-продажів послуг та IT/digital продуктів компанії.
- Надання консультацій та інформаційної підтримки.
- Ведення документації для продажу IT/digital продуктів.
- Покращення процесу продажу, вдосконалення скілів експертів для успішного розвитку напрямку цифрових рішень.
Key Account Manager
ColoBridge GmbH
IT
4 роки 6 місяців
06.2016 - 12.2020
- Консультування В2В клієнтів, ведення повного циклу продажу IT продуктів з подальшим супроводженням ключових клієнтів.
- Проведення перемовин на рівні ОПР, ОВР, побудова партнерських відносин.
- Розвиток і розширення клієнтської бази.
- Участь в оптимізації існуючих бізнес-процесів.
- Проведення презентацій, участь у виставках , конференціях.
Key Account manager
robota.ua
IT
9 місяців
09.2015 - 06.2016
- Проведення перемовин на рівні ОПР, ОПР.
- Розвиток та розширення бази клієнтів.
- Збільшення клієнтського портфелю послуг.
Головний менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Райффайзен Банк
Банки
7 місяців
08.2014 - 03.2015
- Супроводження портфелю діючих клієнтів та його розширення.
- Продаж продуктів банку.
- Залучення нових клієнтів.
- Успішне виконання показників продажу відділу.
Провідний спеціаліст відділу "Клієнт банк" для ЮО та Корп. клієнтів
Райффайзен Банк
Банки
1 рік 8 місяців
12.2012 - 08.2014
- Технічний супровід програмного забезпечення «Інтернет банкінг» для юридичних осіб та корпоративних клієнтів та надання консультацій.
Спеціаліст департаменту телефонних продажів та марке-тингових досліджень
Райффайзен Банк
Банки
10 місяців
02.2012 - 12.2012
- Презентація та продаж повного спектру банківських продуктів, проведення поглиблених маркетингових досліджень.
Ключова інформація
- Досвід роботи з командою, менторство, проведення навчань.
- Досвід продажу IT продуктів та інших послуг, сервісів компанії для B2B клієнтів:
Cloud Solutions (IaaS,vBackup,VDS), Dedicated Servers, Private Cloud, Colocation, Data Center Presentation, Office 365, GDSP platform – IoT monitor, Omnibulk-channel Messaging Platform.
- Up sale, cross sale.
- Успішний досвід проведення презентацій, ведення перемовин на рівні ОПР, участь у публічних заходах.
- Високий рівень знання ПК: ОС Windows, Mac OS, пакет Microsoft Office, Google Docs.
- Практичні знання роботи у білінгових системах, СRM ситемах, банківське ПЗ.
- Розуміння Agile (Scrum, Kanban) методології.
- Базові знання HTML, CSS, SQL.
- Досвід написання QA документації: сhecklists, test cases, bug reports, RTM.
- Розуміння архітектури клієнт-серверних програм.Досвід роботи з DevTools.
- Початкові знання Postman.
- Наявний сертифікат з пройденого теоретичного та практичного курсу «Software Testing».
Навчався в 1 закладі
Міжнародний університет бізнесу та права
Економічний,фінанси та банківська справа
Херсон, 2013
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Vodafone.Тайм - менеджмент
Vodafone. Ділове листування з клієнтами B2B
Сертифікат – SkillUp «Software testing»
Vodafone. Етапи зустрічей з клієнтами B2B
Vodafone. Холодні дзвінки
Vodafone. Складні перемовини
Продаж IT продуктів
Тренинг «Продажа IT продуктов»
ФАРБА. Продаж фінансових послуг
ФАРБА. Навички спілкування
ФАРБА. Особливості роботи з конфліктними клієнтами, нестандартні ситуації
ФАРБА.Продаж банківських продуктів
ФАРБА. Виявлення потреб клієнтів
ФАРБА. Работа з запереченями
Додаткова інформація
Особисті якості
- Високий рівень комунікабельності, відповідальності та самоконтролю.
- Вміння працювати в команді, цілеспрямованість, здатність самостійно знаходити нові рішення, уважність до деталей.
- Пунктуальність, прагнення професійного розвитку, націленість на результат.
Сергій
Сергій
Business Development Manager
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 тижні тому