Працювала в 17 компаніях 14 років 8 місяців
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail, Телекомунікації / Зв'язок
Керуючий рестораном
Pub
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
5 місяців
09.2023 - 02.2024
- розробка концепції майбутнього закладу, неймінг, бренд бук та ін.;
- ведення та контроль ремонту, пошук підрядників, створення дизайн проекту, контроль виконання робіт;
- пошук та підбір персоналу, навчання
- розробка концепції меню
- пошук та закупівля: обладнання, посуду, інвентарю та інших необхідних складових;
- функціональне розташування обладнання, меблів та ін;
- аналіз ринку та відбір постачальників продукції та необхідних послуг;
- розробка уніформи для всіх підрозділів закладу;
- написання стандартів для персоналу
- створення барного меню
- складання технологічних та калькуляційних карт
- фото страв для меню
- Робота с блогерами
- ведення соціальних мереж, розміщення на гугл та інших ресурсах
- налагодження роботи повного циклу
- співпраця із контролюючими органами;
- створення та впровадження шаблонів для звітності (щоденної, та періодної);
операційний директор
мережа барів та піцерій
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
5 місяців
01.2022 - 06.2022
аудит роботи мережі по усіх підрозділах, включаючи бухгалтерію.
Оптимізація роботи мережі та окремих локацій по усіх підроздилах
Аудит роботи персоналу: оцінка, заміна, навчання, пошук нового кандидата
Планування стратегії розвітку
Робота з меню: аудит технологічної документації, постачальників (пошук та затвердження найкращих умов)
food cost, P&L, kpi, ABS
створення стратегії упізнаваності, розвиток бренду, ребрендінг etc
CRM
Налагодження сервісу, клієнтоорієнтовності,Friendly сервіс
З початком війни організація волониерської роботи закладів по усіх процессах.
Операційний директор
Мережа ресторанів азіатської кухні
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 місяці
04.2021 - 08.2021
аудит роботи мережі ресторанів по усіх підрозділах, включаючи бухгалтерію
• оптимізація роботи мережі та окремих локацій по усіх підроздилах
• Аудит роботи персоналу: оцінка, заміна, навчання, пошук нового кандидата
• Налагодження сервісу та клієнтоорієнтовності, friendly сервіс
• Планування стратегії розвітку
• Робота з меню: аудит технологічної документації, постачальників (пошук та затвердження найкращих умов)
• food cost, P&L, kpi, ABS
• створення стратегії упізнаваності, розвиток бренду, ребрендінг etc
• CRM
Операційний директор
Мережа ресторанів кавказької кухні
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
3 місяці
01.2021 - 04.2021
• аудит роботи мережі ресторанів по усіх підрозділах
• оптимізація роботи мережі та окремих локацій по усіх підроздилах
• Аудит роботи персоналу: оцінка, заміна, навчання, пошук нового кандидата
• Планування стратегії розвітку
• Робота з меню: аудит технологічної документації, постачальників (пошук та затвердження найкращих умов)
• food cost, P&L, kpi, ABS
• створення стратегії упізнаваності, розвиток бренду, ребрендінг etc
• CRM
Керуючий рестораном
Ресторан Балканської кухні
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 місяці
01.2020 - 03.2020
Директор ресторана із службою доставки
USG Holding
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
6 місяців
08.2019 - 02.2020
Керуючий рестораном
ТОВ "Джаж Клуб"
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
5 місяців
08.2018 - 01.2019
- Забезпечення безперебійної роботі ресторану
- Контроль роботи усих пидрозділів ресторану
- Пошук, підбір та навчання персоналу
- Ведення соціальніх мереж
- Реклама
- Робота з меню та технологічними картками (оптимізація, аудит, розробка та видпрацбвання нових, введеня у меню, сезонні та спеціальні пропозиції, банкетне меню)
- Маркетінгові дослидження ( конкуренти навкруги)
- Спивпраця з округою
- Організація та проведення ризноманітних заходів (банкети, фуршети, ділові сніданки та вечері, харчування груп (турістічні, навчальні, ділові), корпоративні заходи, тематичні вечірки, творчі вечори та інше)
- Робота з контролюючими органами
- Звітність
Керуючий рестораном
ПП ТОРА
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
10 місяців
02.2014 - 12.2014
Управління усіма підрозділами ресторану
Збільшення ТО
Звітність власникам
Організація та проведення заходів
Співпраця із постачальниками, моніторинг ринку та пошук вигідних умов
Організація та проведення банкетів
Пошук, підбір та навчання персоналу
Робота з меню (введення нових страв, розробка банкетного меню, сезонних пропозицій, розробка акцій, пропозицій для компаній та інше)
- Забезпечення життєдіяльності ресторану
Заступник директора ресторану
Козырная Карта, сеть ресторанов
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
3 роки 5 місяців
08.2010 - 01.2014
- Контроль за дотриманням діючих норм та правил компанії;
- Забезпечення життєдіяльності ресторану;
- Управління та координація роботи персоналу;
- Контроль якості обслуговування гостей закладу;
- Аналіз результативності праці персоналу, удосконалення форм та методів праці;
- Координація технологічних процесів; Контроль санітарно-технічного та технологічного стану;
- Підготовка звітності виконаної роботи;
- Пошук, підбор та навчання персоналу;
- Мотивація персоналу, тестування персоналу, проведення тренінгів для персоналу;
- Розробка, підготовка та проведення різноманітних заходів;
- Проведення інвентаризацій;
- Контроль за виконанням стандартів підприємства по якості продукції, рівню сервісу та якості надаваємих послуг;
- Планування, організація, ефективне управління рестораном; Керування прибутком (планування бюджету, оптимізація витрат;
- Розробка та впровадження процесів та програм по збільшенню ТО, реалізація маркетингових заходів; Взаємодія із зовнішніми контролюючими органами;Ведення складського та товарного обліку;
- Збільшення ТО
Директор ресторану
ТОВ Бахус
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
6 місяців
03.2012 - 09.2012
- Планування, організація роботи закладу, ефективне керування ресторану у межах встановленої політики компанії;
- Контроль за дотриманням встановлених норм та правил компанії;
- Керування прибутком - планування бюджету, оптимізація витрат;
- Управління та координація роботи персоналу;
- Розробка та впровадження процесів та програм по збільшенню ТО, реалізація маркетингових заходів;
- Контроль за виконанням стандартів підприємства по якості продукції, рівню сервісу та якості надаваємих послуг;
- Координація технологічних процесів;
- Контроль санітарно-технічного та технологічного стану закладу;
- Взаємодія із зовнішніми контролюючими органами;
- Підготовка звітності виконаної роботи;
- Ведення складського та товарного обліку;
- Проведення інвентаризацій;Пошук, підбор та навчання персоналу;
- Мотивація персоналу, тестування персоналу, проведення тренінгів для персоналу
Менеджер ресторану
Резиденция Тафаддаль загородный ресторан
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
7 місяців
09.2009 - 04.2010
Просування ресторану та залучення нових відвідувачів;
Співпраця з івент агенціями та РАГСами;
Співпраця з друкованими та інтернет виданнями;
Взаємодія з відвідувачами закладу;
Розміщення реклами;
Пошук, підбір, навчання та контроль роботи персоналу;
Розробка акцій та фішок закладу;
Співпраця із постачальниками, моніторинг ринку та пошук вигідних умов;
Забезпечення життєдіяльності ресторану;
Планування, організація та проведення різноманітних заходів (банкеті, фуршети, весілля, дні народження, корпоративи, комплексне харчування великих груп, конференції та інше);
Контроль за виконанням діючих норм та правил;
Підготовка звітності про проведену діяльність;
Контроль за якістю надаваємих послуг, якістю продукції та рівнем сервісу;
Аналіз результативності роботи закладу, удосконалення методів та інструментів праці;
Контроль санітарно-технічного та технологічного стану закладу;
Менеджер по персоналу
Центр Красоты и Здоровья
Торгівля роздрібна / Retail
6 місяців
03.2009 - 09.2009
Пошук та підбір персоналу (розміщення інформації про наявні вакансії у СМІ, телемаркетинг, проведення співбесіди)
Навчання персоналу в залежності від вимог вакансії
Контроль персоналу
Моніторинг ринку праці
Проведення та організація тренінгів
Тестування персоналу
Керуючий ресторану
ТОВ Видень
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
6 місяців
10.2008 - 04.2009
Відкриття проекту з нуля
Планування, замовлення і закупівля, та функціональне розміщення технологічного обладнання, технічного обладнання та меблювання;
Ціноутворення
Пошук постачальників необхідної продукції та укладення договорів; •
Формування структури БД клієнтів;
Планування та розробка промо та PR акцій;
Написання рекламних статей для СМІ та видань;
Формування плану роботи персоналу, структура, графіки, формування ФЗП;
Створення посадових інструкцій та обов'язків персоналу;
Контроль за якістю роботі персоналу та якістю надаваємих послуг;
Звітність та фінансовий контроль;
Розробка та впровадження процесів і програм по збільшенню ТО, реалізація маркетингових заходів;
Контроль за дотриманням стандартів компанії по якості продукції та рівню сервісу;
Контроль технологічних процесів;
Контроль санітарно-технічного та технологічного стану закладу;
Взаємодія із зовнішніми контролюючими органами;
Підготовка звітності виконаної роботи;
Ведення складського та товарного обліку;
Проведення інвентаризацій;
Пошук, підбор та навчання персоналу;
Мотивація персоналу, тестування персоналу, проведення тренінгів для персоналу
Адміністратор-касир
ТОВ Гефест Бар Ідіго
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
3 роки 8 місяців
04.2005 - 12.2008
- Прийшовши на роботу в компанію так само брала активну участь в розробці меню, сезонних пропозицій. Так само з 10.2005 по 10.2008 виконувала функції і обов'язки старшого бармена (бар менеджера). Здійснювала прямий контроль закупівлі товарів.
Робота з відвідувачами
контроль роботи персоналу
підбір і навчання персоналу
робота з постачальниками
забезпечення життєдіяльності ресторану (замовлення продукції, усунення неполадок і т.д.) -складання технологічних
карт
розробка коктейлів
звіті з продажу
контроль витрати продукції (проведення переучетов)
робота з відвідувачами
приготування, сервіровка і подача різних напої
Розробка та впровадження нових страв
складання сезонного меню
ведення касової документації
ведення та контроль БД постійних відвідувачів
декор закладу для свят і тематичних вечірок
проведення рекламних акцій
робота з контролюючими органами
прийом, організація і проведення банкетів і т.д.
контроль дотримання діючих правил і норм;
забезпечення життєдіяльності ресторану;
управління та координація роботи персоналу;
контроль якості обслуговування гостей;
аналіз результативності роботи персоналу, вдосконалення форм і методів роботи;
Офіс-менеджер
ТОВ "ДІВІКОМ"
Телекомунікації / Зв'язок
6 місяців
07.2004 - 01.2005
Забезпечення роботи офісу
Прийом і розподіл вхідних дзвінків і кореспонденції
Робота з клієнтами
Ведення БД клієнтів
Документообіг
Продаж послуг
Консультація клієнтів.
Офіціант
ТОВ ЗХС р-н ЯКІТОРІЯ
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 4 місяці
04.2003 - 08.2004
Пропрацювавши в компанії 2 місяці з відкриття ресторану була призначена старшим зміни.
зустріч і розміщення відвідувачів
прийом замовлень та консультації по меню
забезпечення високих стандартів обслуговування
розрахунок відвідувачів
складання графіків роботи офіціантів
проведення інвентаризацій
Офіціант
Бар НОКС
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
6 місяців
10.2002 - 04.2003
зустріч і розміщення відвідувачів
прийом замовлень та консультації по меню
забезпечення високого рівня обслуговування - розрахунок відвідувачів
Ключова інформація
Навчалась в 2 закладах
Київський Національній торговельно-економічний Університет
ТЗФ, Торгівля та комерційна діяльність, логістика
Киев, 2007
Київський торговельно-економічний коледж Київського Національного торговельно-економічного Університету
Прикладна Екологія, сертифікація харчових продуктів
Киев, 2004
Володіє мовами
Англійська
середній
Іспанська
нижче середнього
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Керування персоналом HR
Управління персоналом від компанії Smart Time Сертифікат Advanced Level
Школа менеджера ресторанної справи
Додаткова інформація
Личные качества
- Відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована
- Є наставником для колективу, вмію підбирати найкращих кандідатів для моєї команди.
- Легко спілкуюся з людьми
- Відмінно працюю як у команді так і самостійно
- Стресостійка
- Швидко реагую на зміну ситуації, а також приймаю рішення швідко
- Клієнторієнтована
Катерина Олександрівна
Катерина Олександрівна
Керуючий рестораном

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 5 годин тому