Работала в 17 компаниях   14 лет 7 месяцев

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Торговля розничная / Retail, Телекоммуникации / Связь

Керуючий рестораном

Pub

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

4 месяца

09.2023 - 01.2024

Проектна робота. Відкриття закладу з нуля (від ремонту до запуску повного циклу):
- розробка концепції майбутнього закладу, неймінг, бренд бук та ін.;
- ведення та контроль ремонту, пошук підрядників, створення дизайн проекту, контроль виконання робіт;
- пошук та підбір персоналу, навчання
- розробка концепції меню
- пошук та закупівля: обладнання, посуду, інвентарю та інших необхідних складових;
- функціональне розташування обладнання, меблів та ін;
- аналіз ринку та відбір постачальників продукції та необхідних послуг;
- розробка уніформи для всіх підрозділів закладу;
- написання стандартів для персоналу
- створення барного меню
- складання технологічних та калькуляційних карт
- фото страв для меню
- Робота с блогерами
- ведення соціальних мереж, розміщення на гугл та інших ресурсах
- налагодження роботи повного циклу
- співпраця із контролюючими органами;
- створення та впровадження шаблонів для звітності (щоденної, та періодної);

операційний директор

мережа барів та піцерій

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

5 месяцев

01.2022 - 06.2022

Проєктна робота:
аудит роботи мережі по усіх підрозділах, включаючи бухгалтерію.
Оптимізація роботи мережі та окремих локацій по усіх підроздилах
Аудит роботи персоналу: оцінка, заміна, навчання, пошук нового кандидата
Планування стратегії розвітку
Робота з меню: аудит технологічної документації, постачальників (пошук та затвердження найкращих умов)
food cost, P&L, kpi, ABS
створення стратегії упізнаваності, розвиток бренду, ребрендінг etc
CRM
Налагодження сервісу, клієнтоорієнтовності,Friendly сервіс
З початком війни організація волониерської роботи закладів по усіх процессах.

Операційний директор

Мережа ресторанів азіатської кухні

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

4 месяца

04.2021 - 08.2021

Проєктна робота:
аудит роботи мережі ресторанів по усіх підрозділах, включаючи бухгалтерію
• оптимізація роботи мережі та окремих локацій по усіх підроздилах
• Аудит роботи персоналу: оцінка, заміна, навчання, пошук нового кандидата
• Налагодження сервісу та клієнтоорієнтовності, friendly сервіс
• Планування стратегії розвітку
• Робота з меню: аудит технологічної документації, постачальників (пошук та затвердження найкращих умов)
• food cost, P&L, kpi, ABS
• створення стратегії упізнаваності, розвиток бренду, ребрендінг etc
• CRM

Операційний директор

Мережа ресторанів кавказької кухні

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

3 месяца

01.2021 - 04.2021

Проєктна робота:
• аудит роботи мережі ресторанів по усіх підрозділах 
• оптимізація роботи мережі та окремих локацій по усіх підроздилах
• Аудит роботи персоналу: оцінка, заміна, навчання, пошук нового кандидата
• Планування стратегії розвітку
• Робота з меню: аудит технологічної документації, постачальників (пошук та затвердження найкращих умов)
• food cost, P&L, kpi, ABS
• створення стратегії упізнаваності, розвиток бренду, ребрендінг etc
• CRM

Керуючий рестораном

Ресторан Балканської кухні

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

2 месяца

01.2020 - 03.2020

• Налагодження стабільної роботи ресторану •  Комплектація штату (повний цикл) •  Пошук, підбір, моніторинг та вибір постачальників •  Просування у соцмережах • Навчання, мотивація, тестування та проведення тренінгів для персоналу сервісу • Контроль якості по всіх пидрозділах • Проведення переобліків та їх контроль по всіх підрозділах • Повна звітність власнику •  Реклама закладу (повний цикл) - контроль та співпраця з маркетологом •  Розробка меню (основне, ланчі, бранчі, сніданки та спеціальні пропозиції) •  Моніторинг та аналіз роботи конкурентів • Збільшення ТО Ресторан закрився із-за локдауну

Директор ресторана із службою доставки

USG Holding

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

6 месяцев

08.2019 - 02.2020

ТОВ Сушия - ресторан з службою доставки Комплектація штату Контроль робочого часу, нарахування зп, складання графіків віходу на роботу працівнікив Контроль витрат  Забезпечення жіттєдіяльности ресторану Здорова атмосфера у колективі  Поточна звітність та прогнози, планування (ABC, P&L, kpi)  Задоволені гості Контроль роботи усіх підрозділів  Контроль за дотриманням HACCP, FiFo, контроль якості Замовлення необхідної продукції

Керуючий рестораном

ТОВ "Джаж Клуб"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

5 месяцев

08.2018 - 01.2019

  • Забезпечення безперебійної роботі ресторану
  • Контроль роботи усих пидрозділів ресторану
  • Пошук, підбір та навчання персоналу
  • Ведення соціальніх мереж
  • Реклама
  • Робота з меню та технологічними картками (оптимізація, аудит, розробка та видпрацбвання нових, введеня у меню, сезонні та спеціальні пропозиції, банкетне меню)
  • Маркетінгові дослидження ( конкуренти навкруги)
  • Спивпраця з округою
  • Організація та проведення ризноманітних заходів (банкети, фуршети, ділові сніданки та вечері, харчування груп (турістічні, навчальні, ділові), корпоративні заходи, тематичні вечірки, творчі вечори та інше)
  • Робота з контролюючими органами
  • Звітність

Керуючий рестораном

ПП ТОРА

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

10 месяцев

02.2014 - 12.2014

  • Управління усіма підрозділами ресторану

  • Збільшення ТО

  • Звітність власникам

  • Організація та проведення заходів

  • Співпраця із постачальниками, моніторинг ринку та пошук вигідних умов

  • Організація та проведення банкетів

  • Пошук, підбір та навчання персоналу

  • Робота з меню (введення нових страв, розробка банкетного меню, сезонних пропозицій, розробка акцій, пропозицій для компаній та інше)

  • Забезпечення життєдіяльності ресторану

Заступник директора ресторану

Козырная Карта, сеть ресторанов

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

3 года 5 месяцев

08.2010 - 01.2014

  • Контроль за дотриманням діючих норм та правил компанії;
  • Забезпечення життєдіяльності ресторану;
  • Управління та координація роботи персоналу;
  • Контроль якості обслуговування гостей закладу;
  • Аналіз результативності праці персоналу, удосконалення форм та методів праці;
  • Координація технологічних процесів; Контроль санітарно-технічного та технологічного стану;
  • Підготовка звітності виконаної роботи;
  • Пошук, підбор та навчання персоналу;
  • Мотивація персоналу, тестування персоналу, проведення тренінгів для персоналу;
  • Розробка, підготовка та проведення різноманітних заходів;
  • Проведення інвентаризацій;
  • Контроль за виконанням стандартів підприємства по якості продукції, рівню сервісу та якості надаваємих послуг;
  • Планування, організація, ефективне управління рестораном; Керування прибутком (планування бюджету, оптимізація витрат;
  • Розробка та впровадження процесів та програм по збільшенню ТО, реалізація маркетингових заходів; Взаємодія із зовнішніми контролюючими органами;Ведення складського та товарного обліку;
  • Збільшення ТО

Директор ресторану

ТОВ Бахус

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

6 месяцев

03.2012 - 09.2012

  • Планування, організація роботи закладу, ефективне керування ресторану у межах встановленої політики компанії;
  • Контроль за дотриманням встановлених норм та правил компанії;
  • Керування прибутком - планування бюджету, оптимізація витрат;
  • Управління та координація роботи персоналу;
  • Розробка та впровадження процесів та програм по збільшенню ТО, реалізація маркетингових заходів;
  • Контроль за виконанням стандартів підприємства по якості продукції, рівню сервісу та якості надаваємих послуг;
  • Координація технологічних процесів;
  • Контроль санітарно-технічного та технологічного стану закладу;
  • Взаємодія із зовнішніми контролюючими органами;
  • Підготовка звітності виконаної роботи;
  • Ведення складського та товарного обліку;
  • Проведення інвентаризацій;Пошук, підбор та навчання персоналу;
  • Мотивація персоналу, тестування персоналу, проведення тренінгів для персоналу

Менеджер ресторану

Резиденция Тафаддаль загородный ресторан

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

7 месяцев

09.2009 - 04.2010

  • Просування ресторану та залучення нових відвідувачів;

  • Співпраця з івент агенціями та РАГСами;

  • Співпраця з друкованими та інтернет виданнями;

  • Взаємодія з відвідувачами закладу;

  • Розміщення реклами;

  • Пошук, підбір, навчання та контроль роботи персоналу;

  • Розробка акцій та фішок закладу;

  • Співпраця із постачальниками, моніторинг ринку та пошук вигідних умов;

  • Забезпечення життєдіяльності ресторану;

  • Планування, організація та проведення різноманітних заходів (банкеті, фуршети, весілля, дні народження, корпоративи, комплексне харчування великих груп, конференції та інше);

  • Контроль за виконанням діючих норм та правил;

  • Підготовка звітності про проведену діяльність;

  • Контроль за якістю надаваємих послуг, якістю продукції та рівнем сервісу;

  • Аналіз результативності роботи закладу, удосконалення методів та інструментів праці;

  • Контроль санітарно-технічного та технологічного стану закладу;

Менеджер по персоналу

Центр Красоты и Здоровья

Торговля розничная / Retail

6 месяцев

03.2009 - 09.2009

  • Пошук та підбір персоналу (розміщення інформації про наявні вакансії у СМІ, телемаркетинг, проведення співбесіди)

  • Навчання персоналу в залежності від вимог вакансії

  • Контроль персоналу

  • Моніторинг ринку праці

  • Проведення та організація тренінгів

  • Тестування персоналу

Керуючий ресторану

ТОВ Видень

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

6 месяцев

10.2008 - 04.2009

  • Відкриття проекту з нуля

  • Планування, замовлення і закупівля, та функціональне розміщення технологічного обладнання, технічного обладнання та меблювання;

  • Ціноутворення

  • Пошук постачальників необхідної продукції та укладення договорів; •

  • Формування структури БД клієнтів;

  • Планування та розробка промо та PR акцій;

  • Написання рекламних статей для СМІ та видань;

  • Формування плану роботи персоналу, структура, графіки, формування ФЗП;

  • Створення посадових інструкцій та обов'язків персоналу;

  • Контроль за якістю роботі персоналу та якістю надаваємих послуг;

  • Звітність та фінансовий контроль;

  • Розробка та впровадження процесів і програм по збільшенню ТО, реалізація маркетингових заходів;

  • Контроль за дотриманням стандартів компанії по якості продукції та рівню сервісу;

  • Контроль технологічних процесів;

  • Контроль санітарно-технічного та технологічного стану закладу;

  • Взаємодія із зовнішніми контролюючими органами;

  • Підготовка звітності виконаної роботи;

  • Ведення складського та товарного обліку;

  • Проведення інвентаризацій;

  • Пошук, підбор та навчання персоналу;

  • Мотивація персоналу, тестування персоналу, проведення тренінгів для персоналу

Адміністратор-касир

ТОВ Гефест Бар Ідіго

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

3 года 8 месяцев

04.2005 - 12.2008

  • Прийшовши на роботу в компанію так само брала активну участь в розробці меню, сезонних пропозицій. Так само з 10.2005 по 10.2008 виконувала функції і обов'язки старшого бармена (бар менеджера). Здійснювала прямий контроль закупівлі товарів.
  • Робота з відвідувачами

  • контроль роботи персоналу

  • підбір і навчання персоналу

  • робота з постачальниками

  • забезпечення життєдіяльності ресторану (замовлення продукції, усунення неполадок і т.д.) -складання технологічних

    карт

  • розробка коктейлів

  • звіті з продажу

  • контроль витрати продукції (проведення переучетов)

  • робота з відвідувачами

  • приготування, сервіровка і подача різних напої

    Розробка та впровадження нових страв

  • складання сезонного меню

  • ведення касової документації

  • ведення та контроль БД постійних відвідувачів

  • декор закладу для свят і тематичних вечірок

  • проведення рекламних акцій

  • робота з контролюючими органами

  • прийом, організація і проведення банкетів і т.д.

    контроль дотримання діючих правил і норм;

  • забезпечення життєдіяльності ресторану;

  • управління та координація роботи персоналу;

  • контроль якості обслуговування гостей;

  • аналіз результативності роботи персоналу, вдосконалення форм і методів роботи;

Офіс-менеджер

ТОВ "ДІВІКОМ"

Телекоммуникации / Связь

6 месяцев

07.2004 - 01.2005

  • Забезпечення роботи офісу

  • Прийом і розподіл вхідних дзвінків і кореспонденції

  • Робота з клієнтами

  • Ведення БД клієнтів

  • Документообіг

  • Продаж послуг

  • Консультація клієнтів.

Офіціант

ТОВ ЗХС р-н ЯКІТОРІЯ

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 4 месяца

04.2003 - 08.2004

  • Пропрацювавши в компанії 2 місяці з відкриття ресторану була призначена старшим зміни.

  • зустріч і розміщення відвідувачів

  • прийом замовлень та консультації по меню

  • забезпечення високих стандартів обслуговування

  • розрахунок відвідувачів

  • складання графіків роботи офіціантів

  • проведення інвентаризацій

Офіціант

Бар НОКС

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

6 месяцев

10.2002 - 04.2003

  • зустріч і розміщення відвідувачів

  • прийом замовлень та консультації по меню

  • забезпечення високого рівня обслуговування - розрахунок відвідувачів

Ключевая информация

• Маю досвід роботи у готельно-ресторанному бізнесі більше 17 років (керівник який пройшов усі сходинки)• Відкриття та організація проектів з нуля• Досвід у підборі та навчанні персоналу більше 8 років - проведення тренінгів та семінарів.• Організація аудиту (ресторани, готелі, кафе) по всім підрозділам• Ведення складського обліку та ін.• Впевнений користувач ПК (Windows, Mac OS, MS Office, 1C, соціальні мережі, Internet etc)• Комунікабельна, стресостійка, маю лідерські якості, легко знаходжу спільну мову з людьми• Маю досвід проведення масштабних заходів (понад 3000 осіб)• Заміжня, маю дитину• Маю вищу освіту у сфері логістики та комерційної діяльності, а також сертифікація харчових продуктів. • Розробка, впровадження та контроль системи НАССР та Fifo.• Маю водійське посвідчення кат В?

Училась в 2 заведениях

Київський Національній торговельно-економічний Університет

ТЗФ, Торгівля та комерційна діяльність, логістика

Киев, 2007

Київський торговельно-економічний коледж Київського Національного торговельно-економічного Університету

Прикладна Екологія, сертифікація харчових продуктів

Киев, 2004

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Испанский

ниже среднего

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Керування персоналом HR

Киев, 2011

Управління персоналом від компанії Smart Time Сертифікат Advanced Level

Школа менеджера ресторанної справи

Киев, 2011

Дополнительная информация

Личные качества

  • Відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована
  • Є наставником для колективу, вмію підбирати найкращих кандідатів для моєї команди.
  • Легко спілкуюся з людьми
  • Відмінно працюю як у команді так і самостійно
  • Стресостійка
  • Швидко реагую на зміну ситуації, а також приймаю рішення швідко
  • Клієнторієнтована

Катерина Олександрівна

Керуючий рестораном

Киев

55 000 грн.

39 лет

полная занятость

Обновлено 1 день назад