Працював в 11 компаніях   15 років

Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Банки, Державний сектор, Нерухомість та Девелопмент

Фінансовий менеджер

ТОВ "Алюпро Груп"

Промисловість та Виробництво

1 рік 3 місяці

06.2023 - 09.2024

1.Управління фінансами компанії
2.Аналіз фінансової звітності
3.Розробка бюджетів та фінансове планування

Старший фахівець служби економічної безпеки

ТОВ "ЕКО"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

12.2021 - 12.2022

1.Контроль діяльності комерційного департаменту: моніторінг вхідних цін від постачальників; проведення переговорів з постачальниками з приводу отримання компенсації за встановлені порушення. 2.Перевірка договорів та контрагентів. 3.Здійснення контролю за використанням підзвітних коштів на закупівлю товару. 4.Здійснення контролю та проведення заходів щодо повернення дебіторської заборгованості. 5.Здійснення контролю при проведенні тендерів, перевірка контрагентів. 6.Вивчення актів виконаних робіт та проведення виплат по них(маркетинг). 7.Контроль поставок та закупок «Імпорт». 8.Перевірка роботи магазинів. 9.Проведення службових розслідувань при встановлені фактів зловживання при виконанні функціональних обовязків працівниками компаніїї(комерційний відділ).

Начальник відділу по роботі з контрагентами

ТОВ "Фуршет"

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки

02.2019 - 02.2021

В підпорядкуванні - 1 співробітник.

Підпорядкування - фінансовий директор,генеральний директор,власник компанії.

Задачі:

контроль за погашенням нарахованної згідно умов договору дебіторської заборгованності (бонуси, маркетінг, проведення акцій, логістика).

Контроль сплати штрафних санкцій нарахованих згідно умов договору.

Функціональні обов'язки:

  1. Стягнення проблемної дебіторської заборгованості та штрафних санкцій згідно умов договору:
  • аналіз договорів та протоколів підписаних з постачальниками;
  • контроль за наявністю документів підтверджуючих нарахування ДЗ;
  • контроль оборотності ДЗ.
  • телефонні переговори, організація та проведення зустрічей з постачальниками на різних рівнях (менеджер, юрист, національний менеджер, комерційний директор, директор компанії, власник компанії),відносно погашення дебіторської заборгованості та штрафних санкцій за недопоставку товару;
  • підготовка для постачальників розшифровок по поставкам згідно яких виставлені штрафні санкції, перевірка та аналіз їх відповідей, виставлення штрафів згідно аналізу;
  • пошук оптимальних, компромісних рішень спільно з постачальником щодо сплати ДЗ і штрафних санкцій;
  • піготовка та підписання угод з постачальниками про взаємозалік;
  • відправка претензій, аналіз відповідей постачальників, надання зворотнього зв'язку;
  • аналіз доцільності подання позову до суду (співвідношення: борг компанії разом з пенею, 3% інфляції, 2НБУ) і борг постачальника (ДЗ, нараховані штрафні санкції);
  • при подачі позову до суду, підготовка всіх необхідних документів для передачі в юридичний департамент.
  • контроль виходу постачальників з мережі - закриття всіх боргів перед мережою, підписання обхідних листів.
  1. Прописання регламенту відділу(функції, строки подачі інформації та відповідальність співробітника, взаємодія з іншими відділами компанії).
  2. Ведення переговорів з постачальниками, котрі збираються подати позов до суду на предмет мирного врегулювання питання.

Досягення домовленостей,підписання доп.угод, контроль виконання взятих компанією на себе зобов'язань перед постачальником.

  1. Участь у платіжному комітету.

Внесення пропозицій щодо подальшої роботи з контагентами(подача позову до суду, блокування оплат, поставок, списання заборгованості інші питання), пропозиції щодо оплати заборгованості постачальникам на вигідних для мережі умовах, подання пропозицій, щодо більш ефективної роботи відділу.Відстоювання своєї позиції.

  1. Робота з великими масивами інформації, постійне спілкування з великою кількістю людей на різних рівнях,робота з великою кількістю заперечень.
  2. Підготовка звітності про виконану роботи.

Досягнення на займаной посаді: побудова роботи відділу,найкращі показники відділу за весь період існування. Максимальне відстоювання інтересів компанії.

Директор

ТОВ «Скріпка Плюс» (оптова торгівля канцелярією, господарчими товарами)

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 8 місяців

02.2017 - 10.2018

Завдання: створення компанії, організація бізнесу з «0», керування компанією.

Кількість співробітників - 7 чоловік

Задачі:

  • відкриття компанії з нуля
  • впровадження стратегії розвитку компанії
  • створення і управління відділами: продажів, закупівлі, логістики.
  • оптимізація бізнес процесів;
  • формування ціноутворення;
  • створення інтернет магазину;
  • підбір, адаптація,навчання персоналу та розробка мотивації;
  • керування компанією.
  1. Контроль за фінансово-економічними показниками:

-оцінювання, аналіз основних фінансово економічних показників компанії згідно фінансових результатів;

  • мінімізація витрат;
  • разробка та вживання заходів для збільшення прибутковості компанії.
  1. Управління продажами:
  • подбор,адаптація персаналу,написання регламенту відділу;
  • стратигічне планування розвитку відділу та збільшення продаж;
  • планування планів продаж, контроль за їх виконанням;;
  • створення бази клієнтів з нуля;
  • моніторинг конкурентів та їх активності.
  • пошук/вивчення нових продуктів на ринку;
  • постановка задач - контроль виконання, проміжний контроль поставлених задач;

-аналіз щомісячних показників відділу продажу, аналіз показників кожного менеджера,проведення нарад за підсумками результату;

  • займався пошуком клієнтів - проведення переговорів на різних рівнях з топ клієнтами, аналіз та підписання договорів;
  • контроль за дебіторською заборгованістю;
  • контроль документообігу;
  1. Управління закупівлею
  • пошук постачальників
  • проведення переговорів на різних рівнях, підготовка та укладення договорів
  • забезпечення максимально вигідних умов закупівель для компанії
  • контроль за своєчасністю платежів
  • управління запасами.
  1. Управління логістикою
  • пошук перевізників, укладання договорів
  • оптимізація затрат на логістику
  • контроль руху вантажів і терміни відвантаження товарів на наші склади
  • побудова маршрутів для відвантаження поставок
  1. Вирішення конфліктних, спірних ситуацій з партнерами(постачальники, клієнти), вирішення інших робочих моментів пов'язаних з роботою компанії.
  2. Підгтовка всієї необхідної звітності по роботі компанії

Фахівець по роботі з дебеторською заборгованністю і претензійно - позовною діяльністю.

ТОВ «Технології мереж»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 9 місяців

05.2015 - 02.2017

Підпорядкування - директор компанії.

Задача: створення відділу по роботі з ДЗ, контроль за дебіторською заборгованістю в компанії та вживання заходів щодо її зменшення та недопущення:

  • розробка регламенту по роботі з дебіторською заборгованістю в компанії;
  • аналіз дебіторської заборгованості в компанії та разробка заходів щодо її зменшення та запобігання;
  • щоденний контроль за ДЗ;
  • контроль роботи відділу продаж з дебіторською заборгованістю;
  • проведення нарад з відділом продажу,(керівник відділу, менеджер),директором компанії щодо стану дебіторської заборгованності в компанії та її запобіганню;
  • контроль за наявністю всіх необхідних документів, що підтвержують відвантаження товару клієнту;
  • щомісячна перевірка контрагентів на предмет їх фінансово - господарського стану;
  • перевірка нових контрагентів компанії - комплексне проведення перевірки інформації по контрагенту для зменшення ризиків виникнення проблем с оплатою при співпраці;
  • щомісячна перевірка клієнтів компанії щодо змін їхнього фінаносово-господарського становища.
  • ведення звітності по дебіторській заборгованості,підготовка звітності для керівництва компанії.

Заходи по роботі з боржниками:

Вихід на особу, яка приймає рішення. Проведення переговорів, зустрічей. Розуміння в чому полягає проблема пов'язана з затримкою оплати.

  • Пошук варіантів виходу з ситуації, досягнення домовленостей, контроль їх виконання (підписання графіків погашень, гарантійних листів, доп.угод, домовленості про часткову оплата, часткове відвантаження, закриття заборгованість товаром, пропозиції дисконту, інші варіанти.)
  • Щоденне спілкування, тиск на боржників.
  • Блокування поставок.
  • Відправка листів,претензій з вимогою закрити заборгованість.
  • Пошук додаткової інформації, яка дасть можливість вплинути на боржника:
  • перевірка своєчасного подання звітності, обороти компаніі, наявність відкритих рахунків, виявлення контрагентів з якими співпрацює боржник;
  • пошук контактів;
  • пошук майна;
  • пошук родичів, друзів, співробітників,бізнес-партнерів боржника та їх контакти;
  • пошук інформації по боржнику по базам, які є відкритому доступі.
  • Аналіз отриманої інформації, розробка плану дій по роботі з боржником, пошук боржника,правильне застосування отриманої інформації при переговорах з боржником.
  • Контроль строків позовної давності.
  • Підготовка документів для передачі в юридичний відділ.

Претензійно - позовна діяльність:

  • написання претензій;
  • написання позовів до суду;
  • написання заяв до правоохоронних органів;
  • написання заяв до ВДВС;
  • представлення інтересів компаніі в правоохоронних органах , ВДВС та в інших державних установах.

Фахівець по роботі з дебіторською заборгованістю і претензійною діяльністю

ТОВ «Мій офіс»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік

11.2013 - 11.2014

Підпорядкування - начальник відділу по роботі с ДЗ, директор компанії.

Функціональні обов'язки:

  • контроль та аналіз дебіторської заборгованості в компанії, її зменшення та недопущення;
  • контроль та дозвіл відвантажень товару контрагентам;
  • контроль відвантажень товару по Ф2;
  • встановлення кредитних лімітів та контроль їх додержання;
  • встановлення блоку відвантажень;
  • контроль за наявностю всіх необхідних документів,що підтверджують відвантаження;
  • контроль відпрацювання відділом продаж дебіторської заборгованості;
  • проведення роботи з контрагентами щодо недопущення виникнення заборгованості;
  • проведення щоденної роботи з повернення заборгованості;
  • проведення переговорів з боржниками,досягнення домовленостей про оплату заборгованості, контроль їх виконання;
  • внесення пропозицій щодо доцільності подальшої співпраці з проблемними контрагентами,на яких умовах;
  • аналіз проблемних контрагентів і внесення пропозицій відносно вчинення подальших дій щодо повернення заборгованості;
  • щомісячна перевірка контрагентів на предмет їх фінансово - господарського стану;
  • перевірка нових контрагентів на предмет благонадійності;
  • написання та відправка претензій;
  • контроль за строками позовної давності;
  • підготовка документів для передачі в юридичний відділ;
  • контроль передачі менеджером контрагентів до відділу по роботі з ДЗ (порядок, терміни);
  • контроль передачі контрагента (ів) при звільнені співробітника (менеджера) -передача ДЗ, наявність акта звірки, наявність документів, що підтверджують відвантаження;
  • нарахування штрафів менеджерам та їх керівникам за наявність простроченої дебіторської заборгованісті на кінець місяця, а також штрафів за неякісне відпрацювання проблемної заборгованості;
  • планування надходжень коштів на рахунок компанії,надання інформації керівництву компанії;
  • проведення службових розслідувань;
  • перевірка співробітників на предмет судимості, ділової репутації;
  • виконанняі інших поставлених задач керівником компанії;
  • підготовка звітності для керівництва компанії;

Фахівець з економічної безпеки

АТ «Дельта Банк»

Банки

1 рік

11.2012 - 11.2013

Підпорядкування - начальник відділу.

Функціональні обов'язки:

  1. Робота зі споживчими кредитами:
  • відпрацювання проблемних споживчих кредитів;
  • проведення переговорів з боржниками, третіми особами;
  • пошук контактів боржників та пов'язаних з ними осіб по базам;
  • виїзд до боржника за адресою проживання, за місцем роботи, з метою його розшуку,проведення переговорів по сплаті боргу;
  • перевірка видачі кредитів,з метою запобігання шахрайства та ризиків неповернення кредиту.
  1. Контроль та перевірка роботи кредитних інспекторів,територіальних менеджерів:
  • проведення навчання кредитних інспекторів з блоку безпеки щодо запобіганню шахрайства,проведення роз'язнювальної роботи щодо вчиння не законних дій при видачі кредиту та наслідки таких дій;
  • виїзд на точку видачі кредиту, перевірка роботи інспектора;
  • контроль та аналіз видачі кредитів кредитними інспекторами;
  • проведення щомісячних нарад з кредитними інспекторами та їхніми ТМ за підсумками місяця щодо виданих кредитів та показників їх погашення;
  • нарахування штрафів інспекторам за підсумками місяця;
  • проведення службових розслідувань по відношенню кредитного інспектора, якщо була підозра щодо вчинення ним порушень, шахрайських дій при видачі кредиту.
  • проведення розслідувань щодо шахрайськийх дій при отриманні клієнтом кредиту, залучення правоохороні органи.
  1. Перевірка кандидатів на роботу.
  2. Перевірка СГД, які хочуть співпрацювати з банком.
  3. Підготовка звітів про виконану роботу для керівництва.

Головний державний податковий ревізор-інспектор Управління погашення прострочених податкових зобов’я

Державна податкова інспекція у Деснянському районі, м. Києва

Державний сектор

1 рік 4 місяці

10.2010 - 02.2012

  1. 15.10.10 - 13.02.11 рр. - головний державний податковий інспектор відділу адміністрування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб.
  2. 14.02.11 -24.02.12 рр. - головний державний податковий ревізор-інспектор Управління погашення прострочених податкових зобов'язань.

Агент з продажу нерухомості

Агенство з нерухомості

Нерухомість та Девелопмент

2 роки 1 місяць

08.2008 - 09.2010

Задачі:

  • пошук клієнтів;
  • проведення зустрічей(показів), переговорів з клієнтами;
  • супровід угоди.

Головний фахівець відділу по роботі з проблемною заборгованістю Управління економічної безпеки

ВАТ «БТА Банк»

Банки

5 місяців

02.2008 - 07.2008

Провідний економіст відділу вкладних операцій

Києво-Святошинське відділення Київської регіональної філії ВАТ КБ «Хрещатик»

Банки

9 місяців

02.2007 - 11.2007

Ключова інформація

Windows 95/98/2000/XP, MS Office, Internet Explorer, Піранья,1С, ДєлоПро, wrike, SAP,Бітрікс.

Досвід роботи з офісною оргтехнікою.

Досвід: побудови невеличкого бізнесу з нуля, управління фінансово-господарською діяльністю компанії, управління відділом продаж, досвід у продажах, роботи з дебіторської заборгованістю, ведення переговорів на різних рівнях, роботи в команді, роботи з великими обсягами інформації, керування персоналом, роботи з контролюючими органами (податкова, поліція, виконавча служба)

Водійські права категорії "В"

Особисті якості:

комунікабельність, ініціативність, відповідальність, порядність, наполегливість у виконанні поставлених завдань, впевненість в своїх силах, цілеспрямованість, організаторські здібності.

Навчався в 1 закладі

Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет: економіки, менеджмента та права.Спеціальність: право. Спеціалізація: комерційне право

Киев, 2006

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Андрій Васильович

Керівник по роботі з проблемними активами

Київ

35 000 грн.

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому