Працював в 8 компаніях   14 років 10 місяців

Промисловість та Виробництво, Електроніка та електротехніка, Охорона та Безпека, Медіа / ЗМІ, Послуги для населення - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Начальник служби сервісу

ТОВ «Теплокерамік» м. Київ

Промисловість та Виробництво

1 рік 10 місяців

09.2020 - 07.2022

  • Організація сервісного обслуговування і ремонт керамічних обігрівачів і полотенцесушарок в Україні;
  • Облік роботи і надання звітності по роботі сервісного відділу;
  • Аналіз наданих послуг сервісу, моніторинг рівня браку, збір статистики ремонтів;
  • Розробка та впровадження технічної та ремонтної документації;
  • Управління персоналом сервісного відділу;
  • Робота з рекламаціями: аналіз претензій, поліпшення якості сервісного обслуговування

Інженер-електронік по сервісному обслуговуванню ваг, представництво м. Київ.

ТОВ НВП «Техноваги» м.Львів

Промисловість та Виробництво

1 рік 7 місяців

01.2019 - 08.2020

  • •Сервісне обслуговування, ремонт ваговимірювальної техніки, монтаж та повірка.
  • •Складання звітів, актів, технічних висновків та проведення первинної повірки.

Сервіс менеджер

Інтернет-магазин «Sat Master» м. Київ.

Електроніка та електротехніка

1 рік

12.2017 - 12.2018

  • Прийом техніки від клієнтів для організації її діагностики і ремонту;
  • Прийом скарг і претензій клієнтів з приводу несправностей і збоїв у роботі придбаної техніки;• Взаємодія з сервісними центрами по ремонту техніки;
  • Оформлення повернень товару;
  • Ведення документообігу в 1С;
  • Прийом обладнання від оптових клієнтів;
  • Прийом вхідних дзвінків від клієнтів по телефону;
  • Забезпечення безперебійної функціональності сервісного відділу.

Керівник адміністративно-господарського відділу

ТОВ «Інтелпол» м. Київ.

Охорона та Безпека

4 роки

01.2014 - 01.2018

  • Вирішення питань з державними, адміністративними та контролюючими органами, а також з організаціями-постачальниками комунальних послуг (Київенерго, Водоканал), подача звітності, закінчення - переукладання договорів на поставку енергоресурсів.
  • Контроль стану приміщень і прилеглий територій (прибирання приміщень, вивезення відходів і т.д.)
  • Контроль аутсорсингових компаній при виконанні ремонтних робіт.
  • Закупівлі госп. товарів, витратних матеріалів, меблів.
  • Облік ТМЦ, інвентаризація майна підприємства.
  • Дрібний ремонт - по мірі необхідності.

Керівник групи зі зберігання та обслуговування ТЖК спецтехніка. Керівник складу витратних матеріалів

ТОВ «Старлайт Рентал» м. Київ.

Медіа / ЗМІ

10 місяців

02.2013 - 12.2013

    • Організація та забезпечення цілодобової роботи відділу.
    • Контроль технічного стану обладнання, забезпечення його своєчасного ремонту / профілактики.
    • Організація складання та подання виробничої та оперативної звітності.
    • Контроль за дотриманням технологічної дисципліни, правил технічної експлуатації обладнання та норм витрат матеріальних ресурсів, правил і норм охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту.
    • Прийом, облік, розміщення продукції, витратних матеріалів та комплектуючих на складі;
    • Ведення складського обліку в 1С. Оформлення всієї необхідної документації;
    • Проведення інвентаризацій ТМЦ;
    • Взаємодія з підрозділами РЕНТАЛ, технічними підрозділами Медіагрупи, логістикою і бухгалтерією;

  • Управління групою інженерів для забезпечення коректного і своєчасного виконання процесів зберігання, обслуговування і прийому / видачі обладнання.

Керівник адміністративно-господарського відділу

ПП "Ельбара" м. Київ.

Послуги для населення - інше

1 рік 11 місяців

02.2011 - 01.2013

  • Організація ремонтних робіт, закупівлі ТМЦ, обслуговування автомобілів: пошук постачальників, переговори, контроль виконання договірних відносин
  • Контроль стану приміщень і прилеглий територій (прибирання приміщень, вивезення відходів і т.д.)
  • Робота з державними структурами (Київводоканал, Київенерго, пож. Інспекція, сан. Станція і т.д.) в інтересах підприємства.
  • Управління персоналом підрозділу, контроль ефективності витрат матеріалів
  • Здійснення закупівель господарських товарів, меблів;
  • Відповідальність за склад адміністративно господарської частини;
  • Облік ТМЦ, інвентаризація майна підприємства.
  • Забезпечення збереження господарського інвентарю, його відновлення і поповнення;
  • Планування офісного простору, організація робочих місць, організація всередині офісних переїздів.
  • Ведення документообігу та звітності в рамках діяльності.
  • Управління адміністративно-господарською діяльністю підприємства, в т.ч. автопарком.

Директор підприємства.

ТОВ «Термаль-06» м. Київ.

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

04.2010 - 01.2011

    • Координація роботи офісу і регіональних сервісних центрів.
    • Організація та контроль поставок запчастин в філії
    • Облік роботи і надання звітності по роботі сервісних центрів
    • Аналіз наданих послуг сервісу, моніторинг рівня шлюбу, збір статистики ремонтів.
    • Розвиток платних послуг сервісу (установки, ремонти, запчастини);
    • Розробка та впровадження технічної та ремонтної документації;
    • Управління персоналом сервісного центру і філій.
    • Контроль фінансових і економічних показників діяльності підприємства;
    • Робота з рекламаціями: аналіз претензій, поліпшення якості сервісного обслуговування;
    • Робота з державними структурами в інтересах підприємства.

  • Організація сервісного обслуговування водонагрівачів ТМ «Тhеrмеx» і ТМ «Garanterm» в Україні;

Директор підприємства.

ТОВ «Інтермедіка» м. Київ.

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 4 місяці

04.2007 - 08.2009

  • Управління персоналом, розробка та впровадження системи мотивації співробітників;
  • Контроль фінансових і економічних показників діяльності підприємства. Планування бюджету та контроль його виконання;
  • Організація та забезпечення діяльності підприємства: - склад, логістика, ЗЕД, робота з митницею, реєстрація, сертифікація, метрологія продукції, що поставляється, робота з банками та валютною біржею;
  • Планування і управління продажами. Розробка і впровадження схем продажів, робота з клієнтами;
  • Проведення VIP переговорів, укладання договорів;
  • Розробка і проведення всього спектру маркетингових заходів для просування продукції, реклама продукції, участь у виставках, семінарах і конференціях;
  • Організація і управління сервісним підрозділом з гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання;
  • Робота з рекламаціями: аналіз претензій, поліпшення якості сервісного обслуговування;
  • Вирішення конфліктних і складних ситуацій з клієнтами;
  • Участь в розробці та удосконаленні ПО (на базі MS Project) для ведення проектів і управління діяльністю всіх підрозділів підприємства;
  • Робота з державними структурами в інтересах підприємства.
  • Організація підприємства з нуля;

Навчався в 2 закладах

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Автоматизоване управління технологічними процесами і виробництвами. Інженер з автоматизації та управління.

Киев, 1991

Київський технікум радіоелектроніки.

Радіолокаційні пристрої. Радіотехнік.

Киев, 1983

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

  • Комп'ютер на рівні - просунутий користувач (Microsoft Office, MS Project, 1C-8.2, «Petrol +», управління сервісом PSDS);
  • Досвід роботи в сфері обслуговування і експлуатації басейнів.
  • Досвід роботи в сфері обслуговування і ремонту фіскальної техніки, касових апаратів і вагового устаткування.
  • Досвід роботи з РМК (робоче місце касира);
  • Досвід обслуговування та ремонту вендінгових кавових і торгових автоматів.
  • Досвід ремонту і обслуговування автоматичних кавоварок, кавових машин для чалд, суперавтоматів, професійних кавоварок і кавомолок.
  • Навички адміністрування інформаційних систем;
  • Посвідчення водія категорії «В».

Леонід Олександрович

Керівник

Київ

61 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 11 годин тому