Працював в 8 компаніях 14 років 10 місяців
Промисловість та Виробництво, Електроніка та електротехніка, Охорона та Безпека, Медіа / ЗМІ, Послуги для населення - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Начальник служби сервісу
ТОВ «Теплокерамік» м. Київ
Промисловість та Виробництво
1 рік 10 місяців
09.2020 - 07.2022
- Організація сервісного обслуговування і ремонт керамічних обігрівачів і полотенцесушарок в Україні;
- Облік роботи і надання звітності по роботі сервісного відділу;
- Аналіз наданих послуг сервісу, моніторинг рівня браку, збір статистики ремонтів;
- Розробка та впровадження технічної та ремонтної документації;
- Управління персоналом сервісного відділу;
- Робота з рекламаціями: аналіз претензій, поліпшення якості сервісного обслуговування
Інженер-електронік по сервісному обслуговуванню ваг, представництво м. Київ.
ТОВ НВП «Техноваги» м.Львів
Промисловість та Виробництво
1 рік 7 місяців
01.2019 - 08.2020
- •Сервісне обслуговування, ремонт ваговимірювальної техніки, монтаж та повірка.
- •Складання звітів, актів, технічних висновків та проведення первинної повірки.
Сервіс менеджер
Інтернет-магазин «Sat Master» м. Київ.
Електроніка та електротехніка
1 рік
12.2017 - 12.2018
- Прийом техніки від клієнтів для організації її діагностики і ремонту;
- Прийом скарг і претензій клієнтів з приводу несправностей і збоїв у роботі придбаної техніки;• Взаємодія з сервісними центрами по ремонту техніки;
- Оформлення повернень товару;
- Ведення документообігу в 1С;
- Прийом обладнання від оптових клієнтів;
- Прийом вхідних дзвінків від клієнтів по телефону;
- Забезпечення безперебійної функціональності сервісного відділу.
Керівник адміністративно-господарського відділу
ТОВ «Інтелпол» м. Київ.
Охорона та Безпека
4 роки
01.2014 - 01.2018
- Вирішення питань з державними, адміністративними та контролюючими органами, а також з організаціями-постачальниками комунальних послуг (Київенерго, Водоканал), подача звітності, закінчення - переукладання договорів на поставку енергоресурсів.
- Контроль стану приміщень і прилеглий територій (прибирання приміщень, вивезення відходів і т.д.)
- Контроль аутсорсингових компаній при виконанні ремонтних робіт.
- Закупівлі госп. товарів, витратних матеріалів, меблів.
- Облік ТМЦ, інвентаризація майна підприємства.
- Дрібний ремонт - по мірі необхідності.
Керівник групи зі зберігання та обслуговування ТЖК спецтехніка. Керівник складу витратних матеріалів
ТОВ «Старлайт Рентал» м. Київ.
Медіа / ЗМІ
10 місяців
02.2013 - 12.2013
- Організація та забезпечення цілодобової роботи відділу.
- Контроль технічного стану обладнання, забезпечення його своєчасного ремонту / профілактики.
- Організація складання та подання виробничої та оперативної звітності.
- Контроль за дотриманням технологічної дисципліни, правил технічної експлуатації обладнання та норм витрат матеріальних ресурсів, правил і норм охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту.
- Прийом, облік, розміщення продукції, витратних матеріалів та комплектуючих на складі;
- Ведення складського обліку в 1С. Оформлення всієї необхідної документації;
- Проведення інвентаризацій ТМЦ;
- Взаємодія з підрозділами РЕНТАЛ, технічними підрозділами Медіагрупи, логістикою і бухгалтерією;
- Управління групою інженерів для забезпечення коректного і своєчасного виконання процесів зберігання, обслуговування і прийому / видачі обладнання.
Керівник адміністративно-господарського відділу
ПП "Ельбара" м. Київ.
Послуги для населення - інше
1 рік 11 місяців
02.2011 - 01.2013
- Організація ремонтних робіт, закупівлі ТМЦ, обслуговування автомобілів: пошук постачальників, переговори, контроль виконання договірних відносин
- Контроль стану приміщень і прилеглий територій (прибирання приміщень, вивезення відходів і т.д.)
- Робота з державними структурами (Київводоканал, Київенерго, пож. Інспекція, сан. Станція і т.д.) в інтересах підприємства.
- Управління персоналом підрозділу, контроль ефективності витрат матеріалів
- Здійснення закупівель господарських товарів, меблів;
- Відповідальність за склад адміністративно господарської частини;
- Облік ТМЦ, інвентаризація майна підприємства.
- Забезпечення збереження господарського інвентарю, його відновлення і поповнення;
- Планування офісного простору, організація робочих місць, організація всередині офісних переїздів.
- Ведення документообігу та звітності в рамках діяльності.
- Управління адміністративно-господарською діяльністю підприємства, в т.ч. автопарком.
Директор підприємства.
ТОВ «Термаль-06» м. Київ.
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
04.2010 - 01.2011
- Координація роботи офісу і регіональних сервісних центрів.
- Організація та контроль поставок запчастин в філії
- Облік роботи і надання звітності по роботі сервісних центрів
- Аналіз наданих послуг сервісу, моніторинг рівня шлюбу, збір статистики ремонтів.
- Розвиток платних послуг сервісу (установки, ремонти, запчастини);
- Розробка та впровадження технічної та ремонтної документації;
- Управління персоналом сервісного центру і філій.
- Контроль фінансових і економічних показників діяльності підприємства;
- Робота з рекламаціями: аналіз претензій, поліпшення якості сервісного обслуговування;
- Робота з державними структурами в інтересах підприємства.
- Організація сервісного обслуговування водонагрівачів ТМ «Тhеrмеx» і ТМ «Garanterm» в Україні;
Директор підприємства.
ТОВ «Інтермедіка» м. Київ.
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 4 місяці
04.2007 - 08.2009
- Управління персоналом, розробка та впровадження системи мотивації співробітників;
- Контроль фінансових і економічних показників діяльності підприємства. Планування бюджету та контроль його виконання;
- Організація та забезпечення діяльності підприємства: - склад, логістика, ЗЕД, робота з митницею, реєстрація, сертифікація, метрологія продукції, що поставляється, робота з банками та валютною біржею;
- Планування і управління продажами. Розробка і впровадження схем продажів, робота з клієнтами;
- Проведення VIP переговорів, укладання договорів;
- Розробка і проведення всього спектру маркетингових заходів для просування продукції, реклама продукції, участь у виставках, семінарах і конференціях;
- Організація і управління сервісним підрозділом з гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання;
- Робота з рекламаціями: аналіз претензій, поліпшення якості сервісного обслуговування;
- Вирішення конфліктних і складних ситуацій з клієнтами;
- Участь в розробці та удосконаленні ПО (на базі MS Project) для ведення проектів і управління діяльністю всіх підрозділів підприємства;
- Робота з державними структурами в інтересах підприємства.
- Організація підприємства з нуля;
Навчався в 2 закладах
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Автоматизоване управління технологічними процесами і виробництвами. Інженер з автоматизації та управління.
Киев, 1991
Київський технікум радіоелектроніки.
Радіолокаційні пристрої. Радіотехнік.
Киев, 1983
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
- Комп'ютер на рівні - просунутий користувач (Microsoft Office, MS Project, 1C-8.2, «Petrol +», управління сервісом PSDS);
- Досвід роботи в сфері обслуговування і експлуатації басейнів.
- Досвід роботи в сфері обслуговування і ремонту фіскальної техніки, касових апаратів і вагового устаткування.
- Досвід роботи з РМК (робоче місце касира);
- Досвід обслуговування та ремонту вендінгових кавових і торгових автоматів.
- Досвід ремонту і обслуговування автоматичних кавоварок, кавових машин для чалд, суперавтоматів, професійних кавоварок і кавомолок.
- Навички адміністрування інформаційних систем;
- Посвідчення водія категорії «В».
Леонід Олександрович
Леонід Олександрович
Керівник
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 11 годин тому