Працював в 12 компаніях   25 років 9 місяців

Енергетика та Енергоносії, Будівництво, АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Шоу-бізнес

Директор компанії

Бекстоун Еквіп, ТОВ

Енергетика та Енергоносії

2 роки 4 місяці

07.2022 - до теперішнього часу

Основні напрямки діяльності компанії:

1. Імпорт з країн ЄС та оптова торгівля нафтопродуктами на території України

2. Вантажні перевезення по Україні власним та найманим транспортом (зернові культури)

Основні завдання та функції директора:

організація роботи компанії з нуля

отримання дозвільних документів, ліцензій тощо

організація та головне управління операційною діяльністю компанії

стратегічне планування робочих процесів, націлене на розвиток бізнесу

підбір та управління персоналом

пошук та ведення переговорів з потенційними клієнтами

укладання договорів та контроль їх виконання

складання бюджетів та контроль їх виконання

контроль бухгалтерської первинної документації та фінансової звітності

забезпечення гідних умов праці для кожного члена команди

Радник директора з питань управління ризиками

ТОВ «ОСНОВА - ІНВЕСТ»

Будівництво

4 роки 4 місяці

03.2018 - 07.2022

Радник директора з питань управління ризиками

Основні напрямки діяльності компанії:

  1. Будівництво житлових та нежитлових будівель
  2. Вантажні перевезення по Україні власним та найманим транспортом
  3. Торгівля електротехнічними промисловими товарами, обладнанням та устаткуванням

Основні завдання та функції радника директора:

  • контроль, забезпечення та оптимізація всіх основних бізнес процесів компанії (взаємодія між підрозділами, ефективність та раціональність використання матеріально-технічних ресурсів тощо)
  • контроль відповідальних підрозділів за веденням переговорів з потенційними клієнтами, укладенням договорів та їх виконанням
  • перевірка ділової репутації контрагентів
  • контроль бухгалтерської первинної документації та фінансової звітності
  • контроль складання бюджетів та їх виконання
  • розробка та впровадження заходів по оптимізації та зниженню витрат
  • контроль підбору та управління персоналом

Директор департаменту Розвитку

ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України»

АПК (Агропромисловий комплекс)

5 місяців

09.2017 - 02.2018

Директор департаменту Розвитку

До складу департаменту входять:

  1. Технічне управління
  • відділ технічного переоснащення і модернізації
  • відділ капітальних інвестицій
  1. Управління постачання
  • відділ матеріально-технічного забезпечення
  • відділ контролю цін

Основні завдання та функції департаменту:

  • підтримка філій ПАТ «ДПЗКУ» з налагодження виробничих процесів і належного технічного стану виробничих фондів філій ПАТ «ДПЗКУ»
  • оптимізація технічних процесів з ефективного і раціонального використання матеріально-технічної бази на філіях ПАТ «ДПЗКУ»
  • забезпечення ПАТ «ДПЗКУ» та його філій товарами, роботами і послугами відповідно до їх потреб та плану капітальних інвестицій
  • координація роботи філій ПАТ «ДПЗКУ» у виконанні завдань по економії матеріальних ресурсів

Начальник управління постачання

ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України»

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 4 місяці

05.2016 - 09.2017

Начальник управління постачання

До складу управління входять:

  1. Відділ матеріально-технічного забезпечення
  2. Відділ контролю цін

Основні завдання та функції управління:

  • забезпечення ПАТ «ДПЗКУ» та його філій товарами, роботами і послугами відповідно до їх потреб та плану капітальних інвестицій
  • вивчення ринку і здійснення моніторингу потенційних постачальників товарів, робіт та послуг
  • формування річного плану матеріально-технічного забезпечення філій ПАТ «ДПЗКУ»
  • формування уточненої щомісячної потреби філій і коригування протягом маркетингового року плану матеріально-технічного забезпечення філій.
  • контроль за здійсненням придбання товарів, робіт і послуг відповідно до плану матеріально-технічного забезпечення філій.
  • здійснення закупівель в електронній формі через систему електронних закупівель Prozorro (підготовка необхідної документації та проведення закупівель на електронному торговельному майданчику "prom.ua" на сайті оператора системи Prozorro)
  • підготовка та документальний супровід генеральних і централізованих договорів.
  • виконання функцій цінового контролера (здійснення моніторингу цін на товари, роботи і послуги на відповідність середньо ринковим, згідно рахунків на оплату запропонованих структурними підрозділами ПАТ «ДПЗКУ»)

Начальник відділу забезпечення господарської діяльності філій

ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України»

АПК (Агропромисловий комплекс)

5 місяців

12.2015 - 05.2016

Начальник відділу забезпечення господарської діяльності філій

  • формування річного плану матеріально-технічного забезпечення філій.
  • формування уточненої щомісячної потреби філій і коригування протягом маркетингового року плану матеріально-технічного забезпечення.
  • контроль за здійсненням придбання товарів, робіт і послуг відповідно до плану матеріально-технічного забезпечення філій.
  • здійснення закупівель в електронній формі через систему електронних закупівель для потреб ПАТ "ДПЗКУ" (підготовка необхідної документації та проведення закупівель на електронному торговельному майданчику "prom.ua" на сайті оператора системи Prozorro)
  • підготовка і документальний супровід генеральних і централізованих договорів.
  • виконання функцій цінового контролера (здійснення моніторингу цін на товари, роботи і послуги на відповідність середньо ринковим, згідно рахунків на оплату запропонованих структурними підрозділами ПАТ «ДПЗКУ»)

Директор філії "СБК-Транс"

ПрАТ «Слобожанська Будівельна Кераміка»

Промисловість та Виробництво

4 роки

06.2011 - 06.2015

Директор філії «СБК-Транс»,

  • ведення переговорів, укладення договорів, контроль виконання договорів, а також розвиток нових відносин з клієнтами.
  • моніторинг ринку, ціноутворення, розширення клієнтської бази.
  • планування та координування роботи підконтрольних департаментів, формування та контроль встановленої звітності
  • внутрішній контроль бухгалтерської первинної документації та фінансової звітності
  • складання бюджетів і контроль їх виконання
  • розробка та впровадження заходів по оптимізації та зниженню витрат
  • управління адміністративно-господарською діяльністю підприємства і його регіональними підрозділами
  • управління проектами
  • підбір і управління персоналом
  • розробка та реалізація транспортної та логістичної стратегії компанії
  • всебічна взаємодія і встановлення відносин з місцевими органами влади і регулюючими органами
  • перевірка господарської діяльності філій (проведення інвентаризацій на складах, контроль закупівлі та використання ТМЦ)

Комерційний директор, начальник відділу логістики

ТОВ «Байкал»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 1 місяць

04.2010 - 05.2011

Комерційний директор,

  • ведення переговорів, укладення договорів, контроль виконання договорів з клієнтами.
  • моніторинг ринку, ціноутворення, розширення клієнтської бази.
  • моніторинг конкурентів, аналіз їх цінової і асортиментної політики.
  • планування та координування роботи відділів (в підпорядкуванні менеджери з продажу, логістики), формування встановленої звітності.
  • внутрішній контроль бухгалтерської первинної документації.
  • управління проектами

Начальник відділу логістики

  • налагодження і впровадження системи роботи з перевезення вантажів морським, залізничним і авто транспортом
  • управління персоналом
  • розробка та реалізація логістичної стратегії компанії
  • складання бюджетів і контроль їх виконання
  • контроль підготовки документів для транспортування та митного оформлення вантажів

Директор

ТОВ Інгфа-Україна

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 1 місяць

03.2007 - 04.2010

Директор

  • будівництво
  • імпорт та оптова торгівля хвойно-декоративними рослинами

Начальник відділу логістики

Аладдін, група компаній

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 11 місяців

02.2004 - 01.2007

Начальник відділу логістики

  • розробка стратегічних планів роботи та розвитку служби логістики
  • розробка схем руху товару
  • робота з європейськими експедиціями та перевізниками
  • робота з українськими митними органами
  • оптимізація процесів в області транспортної та закупівельної логістики
  • переговори з ключовими постачальниками
  • управління персоналом

Менеджер відділу логістики

Аладдін, група компаній

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 2 місяці

12.2002 - 02.2004

Менеджер відділу логістики

  • документальний супровід вантажів по Європі та Україні
  • робота з європейськими експедиціями і перевізниками
  • робота з українськими митними органами

Продавець-консультант

Аладдін, група компаній

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 місяців

06.2002 - 12.2002

Продавець-консультант

  • продавець-консультант аудіо-відео та Hi-Fi техніки в мережі магазинів «Техномаркет»

Офіс-менеджер, маркетолог

Радіокомпанія ГАЛА 100 FM

Шоу-бізнес

3 роки 8 місяців

09.1998 - 05.2002

  • Маркетолог
  • Офіс-менеджер

Навчався в 2 закладах

Київський національний університет імені Тараса Шевченко

Факультет іноземної філології, переклад; Присвоєно кваліфікацію філолога, письмового перекладача з французької та англійської мов, спеціальність «Переклад». Бакалавр, Спеціаліст

Київ, Україна, 2002

Київський військовий ліцей імені Івана Богуна (Суворовске училище)

Київ, Україна, 1997

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

  • Водійське посвідчення категорії «В», стаж водіння на всіх типах авто з 2002 року. Наявність власного авто.

Військова служба

  • Військова кафедра при Київському національному університеті ім Тараса Шевченка

Комп'ютерні навички

  • Досвідчений користувач

Захоплення та інтереси

  • Риболовля та полювання

Особисті якості

  • Уміння працювати в команді, чесність, порядність, принциповість, високий рівень старанності, стресостійкість, комунікабельність, орієнтація на результат!

Владислав Олександрович

Керівник

Київ

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 12 годин тому