Працював в 7 компаніях   20 років

Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс)

Директор уомпанії

A GRANARY OF TASTES LLC, Київ

Промисловість та Виробництво

3 роки 5 місяців

07.2021 - до теперішнього часу

Організація роботи компанії:

  • Пошук якісного обладнання для роботи;
  • Підготовка обладнання до роботи;
  • Забезпечення процесу виробництва всіма необхідним обладнанням та матеріалами;
  • Пошук персоналу та навчання;
  • Ремонт та документальне оформлення виробничого цеху;
  • Пошук постачальників сировини;
  • Налагодження процесу виробництва готової продукції;
  • Розробка макету, пакування та реєстрація власного бренду;
  • Збут готової продукції.

Директор заводу

ТОВ "СЕУ"

Промисловість та Виробництво

1 рік 9 місяців

01.2020 - 10.2021

  • Пошук постачальників сировини;
  • Налагодження та оптимізація логістичної складової;
  • Оптимізація виробничих процесів;
  • Дозвільна документація;
  • Робота з держорганами;
  • Пошук та підбір персоналу;
  • Експорт виробленої продукції.

Директор комерційний

ТОВ "Укрхімпром"

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 6 місяців

07.2018 - 01.2021

  • формування відділу збуту в різних регіонах України;
  • бюджетування і дотримання бюджетних показників;
  • мотиваційна політики для підлеглих;
  • написання ТЗ для 1С та введення їх в дію;
  • пошук нових перспективних постачальників та домовленості про співпрацю;
  • запровадження нових проектів;
  • маркетингові заходи різного формату;
  • розвиток лінійки дистрибюції.

Директор

ТОВ "Перемога-2003"

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 1 місяць

08.2016 - 09.2017

  • Формування структури підприємства;
  • Пошук спеціалістів для різних ланок господарства;
  • Організація підготовки грунтообробної техніки до проведення весняно-польових робіт;
  • Пошук надійних постачальників якісних запчастин та послуг;
  • Контроль проведення ремонтів техніки та обладнання;
  • Пошук та закупівля грунтообробного обладнання;
  • Організація виробничого процесу з виробництва водорозчинних мікродобрив;
  • Закупівля мінеральних добрив, пального, мастильних матеріалів, запчастин та обладнання для господарства;
  • Проведення капітальних ремонтів обладнання власними силами;
  • Робота з залізницею по прийманню;
  • Контроль проведення польових робіт;
  • Пошук та організація роботи техніки по збиранню врожаю;
  • Впровадження контролю витрат пального на виробництві. Норми витрат пального;
  • Проведення будівельних робіт у кластерах компанії (офісні приміщення, кімнати відпочинку, складські приміщення);
  • Формування складу запчастин та їх облік;
  • Робота з державними органами;
  • Оформлення дозвільних документів;
  • Організація свят працівникам компанії;
  • Формування політики компанії та мотивації для персоналу.

Директор

ТОВ «Форвард» (Сумська область)

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік

08.2015 - 08.2016

  • визначення потреби у техніці;
  • побудова штатної структури та її функціонал. Введення її в дію.
  • підбір персоналу;
  • проведення тендерів та купівля техніки і обладнання;
  • поточний та капітальний ремонт техніки (вибір підрядних організацій для капітального та якісного ремонту техніки і обладнання);
  • закупівля на сезон розхідних матеріалів та ПММ;
  • формування складу запчастин;
  • облаштування польового «реанімобіля»;
  • заключення договорів з постачальниками обладнання та послуг;
  • закупівля та організація доставки мінеральних добрив;
  • організація роботи господарства під час весняно-польових робіт;
  • забезпечення працівників всім необхідним для виконання поставлених задач;
  • введення системи охорони праці у господарстві;
  • введення в дію різних інвестиційних проектів.

Заступник директора з продажу

ПрАТ «УкрАгро НПК» (Ostchem Holding AG)

АПК (Агропромисловий комплекс)

9 років

12.2005 - 12.2014

  • пошук, у потенційно цікавих, в комерційному відношенні, регіонах України, складських приміщень для зберігання мінеральних добрив, які б відповідали певним критеріям, як за логістичною складовою (автомобільного та залізничного транспорту), так і за інженерними та дозвільними чинниками;
  • збір відповідних дозвільних юридичних та будівельних документів на потенційні території;
  • технічне супроводження домовленостей до фактичної купівлі - продажу об'єкта;
  • переоформлення документів різного характеру для початку здійснення трудової діяльності (договір оренди землі, відновлення та введення в експлуатацію залізничної колії, РЕМ, СЕС, екологія, водопостачання, податкова, дозвільні центри і т.д.);
  • підбір персоналу (від сторожа до керівника підрозділу) за для початку здійснення трудової діяльності підрозділу. Підготовка персоналу на всіх рівнях до поточної роботи;
  • формування та навчання комерційного відділу підрозділу, знайомство з потенційними клієнтами, формування кількості актуальних продуктів регіону, захист бюджету у комерційного директора та директора з продажів;
  • повноцінне складання бюджетів ввірених підрозділів;
  • проведення першочергових ремонтних та інвестиційних робіт будівель та споруд;
  • забезпечення підрозділу всіма необхідними засобами для здійснення повноцінної роботи;
  • вивчення комерційної зони, створення клієнтської бази та бюджету нового підрозділу;
  • відновлення та переформатування роботи виробничих об'єктів;
  • забезпечення новостворених підрозділів всім необхідним для ведення комерційної діяльності та життєдіяльності в цілому;
  • вирішення проблемних питань, пов'язаних з поточною роботою підрозділу.
  • Також займався відновленням діяльності (рестартом) «старих» підрозділів, де за тих чи інших причин почалися проблеми у комерційній складовій - невиконання бюджету, яке пов'язане з людським фактором, а саме: бездіяльність, слабкість духу, не відповідність займаній посаді, крадіжки, невиконання поставлених задач. Інколи дане відновлення супроводжувалось звільненням всього керівного складу виробничого або складського підрозділу.

Супервайзер

«Mollegardens Planteskole» Ringe, Fun, Denmark

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 2 місяці

10.2002 - 12.2004

Основні напрямки діяльності компанії: вирощування декоративних рослин для озеленення та живих огорож. Здобув навики трудових відносин в європейській компанії, а також управління і роботи різними транспортними засобами та агрегатами у досить розвиненому та сучасному господарстві, яке і по сьогодні лишається одним з найкращих королівства Данії.

Ключова інформація

  • побудова з нуля інженерного відділу (підбір персоналу, основні задачі, функціонал, відповідальність);
  • відповідальність за відновлення практично всієї техніки господарств (капітальний та поточний);
  • формування складу запчастин;
  • закупівля техніки, обладнання, розхідних матеріалів, запчастин, ПММ. Повний моніторинг ринку.
  • організація доставки техніки до господарств;
  • закупівля та організація доставки мінеральних добрив;
  • забезпечення працівників всім необхідним для виконання поставлених задач (інструмент, господарка);
  • заключення договорів з постачальниками послуг, обладнання, запчастин.
  • запуск нових систем GPS з проточними датчиками, та відеоспостереження в господарстві;
  • формування нового колективу механізаторів та водіїв;
  • постійний пошук нових постачальників послуг та запчастин;
  • організація та ведення нових інвестиційних проектів;
  • обновлення техніки та обладнання в господарстві;
  • ведення проекту по виробництву мікродобрив для власних потреб;

весь спектр робіт з залізницею

Навчався в 1 закладі

Національний аграрний Університет

лісогосподарський, інженер лісового господарства

Київ, 2005

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Курси, тренінги, сертифікати

Ефективний керівник

Київ, 2019

Самоорганізація роботи керівника, основні акценти, планування, мотивація

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорії А, В, С

Viacheslav

Директор, заступник директора, керуючий

Київ

Дніпровський район

57 777 грн.

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Оновлено 8 годин тому