Працював в 8 компаніях 16 років 7 місяців
Нерухомість та Девелопмент, АПК (Агропромисловий комплекс)
Інвестиційна діяльність
комерційна діяльність
Нерухомість та Девелопмент
10 років 11 місяців
12.2013 - до теперішнього часу
Навики перемовин з клієнтами щодо купівля і продаж нерухомості, здача в оренду.
Керівник проектів комерційного напрямку групи компанії. Ефективність операційних процесів бізнесів.
VITAGRO, Група компаній
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 3 місяці
02.2023 - 05.2024
- посилення контролю над закупівлями;
- збільшення імпорту в закупівлях;
- запровадження послідовного ланцюгу закупівлі від замовлення до оприбуткування та використання;
- вивід деяких видів продукції на експорт. Супровід від початку до кінця процесу.
- стратегія закупівель;
- контроль використання тмц і послуг;
- створення комерційної структури групи компанії;
- стратегія і контроль продаж;
- нормування виробничих процесів і розрахунків та контролю;
- розробка стратегії продаж;
- розробка системи бюджетування БДВ і БРГК.
- інші проекти оптимізації, автоматизаціі та контролю комерційного напрямку групи компанії.
Виробничий директор
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua)
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 4 місяці
01.2019 - 05.2020
• розробка планів виробництва на плановий період; • аналіз та контроль виробничих показників; • повний контроль посадок поголів'я; • контроль якісного виробництва; • щоденний контроль складської логістики; • повний контроль забою птиці (від завантаження птиці на авто для забою до реалізації м'ясопродуктів); • управління процесом закупівлі основних ТМЦ на підприємства Холдингу; • бізнес планування; • керування аналітичним напрямком, виробничим та напрямком закупівлі, аудиту та директорами підприємств Холдингу (більше 30 об'єктів) • за результат відповідав безпосередньо напряму перед власником компанії.
Навики реконструкції, модернізації, автоматизації виробництва. Автоматизація виробничої звітності. Організація ефективної роботи величезного колективу на високі показники діяльності. Проведення перемовин з клієнтами, керівниками і власниками великих компаній щодо постачання ТМЦ та виконання робіт. Перемовини з покупцями продукції, в тому числі з усіма супермаркетами на зустрічах. Сертифікація підприємств HACP, ISO. Досягнення найвищих виробничих показників з періоду створення компанії.
Генеральний директор групи птахофабрик
ПНВК «Інтербізнес (Avangardco.ua)
АПК (Агропромисловий комплекс)
5 років 4 місяці
01.2015 - 05.2020
• Юридична відповідальність за діяльність птахофабрик.
• Проходження різного роду державних перевірок.
• Сертифікація підприємств HACP, ISO.
Начальник відділу організації виробництва.
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua)
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 5 місяців
08.2016 - 01.2019
•розробка планів виробництва на плановий період; •аналіз та контроль виробничих показників; •управління процесом закупівлі основних ТМЦ на підприємства Холдингу; •бізнес планування; •керування аналітичним напрямком і напрямком закупівлі.
Навики впровадження тендерних процедур закупівлі, автоматизація виробничої звітності. Розробка програми планування технології на плановий період з коригуванням її на факт.
Заступник начальника аналітичного управління.
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua)
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 2 місяці
06.2014 - 08.2016
•повний аналіз господарської діяльності підприємств Холдингу; •бізнес планування; •детальний аналіз всіх виробничих показників, виходячи з технологічної карти утримання птиці; •приймання участі у бюджетному процесі Холдингу; •розробка і аналіз планової карти посадок птиці на плановий період; •формування звітності Генеральному директору Холдингу; •керування відділом
Навики впровадження та автоматизації всіх видів звітності (економічні, виробничі).
Фінансовий аналітик. (Економіст з аналізу бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльност
ТОВ Аграрний Холдинг "Авангард" (Avangardco.ua)
АПК (Агропромисловий комплекс)
3 роки 4 місяці
02.2011 - 06.2014
•повний аналіз господарської діяльності підприємств Холдингу; •контроль ведення бухгалтерського обліку; •ведення управлінського обліку; •бізнес планування; •контроль та виконання бюджетного процесу; •контроль роботи фінансово-економічних підрозділів підпорядкованих підприємств у рамках управлінського та бухгалтерського обліку(бухгалтерів та економістів підприємств); •оптимізація використання ресурсів підприємств для зменшення собівартості і збільшення фінансового результату діяльності; •проведення щомісячних(річних) захистів фактичних і планових бюджетів з представниками підприємств підпорядкованих Холдингу (директор і економіст); •створення і оптимізація форм фінансової звітності; •участь у розробці облікової бухгалтерської політики підприємств Холдингу; •повний контроль та перевірка процесу преміювання працівників підприємств згідно із створеним механізмом преміювання (6000 працівників). •т.д.
Розробка облікової політики в розділах: Доходи, Витрати, Запаси. Написання бізнес плану з детальним розрахунком щодо отримання кредитних коштів в банку на суму 50 міліонів доларів. Запровадження системи мотивації на підприємствах Холдингу. Побудова процесу бюджетування з нуля.
Начальник фінансового відділу
ПАТ "Ритм"
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 7 місяців
06.2008 - 01.2011
- бюджетування (план-факт);
- фінансова звітність - виконання щоденного управлінського звіту руху готової продукції від закупівлі сировини, виготовлення до реалізації продукції, контроль за щоденними звітами по залишках грошових коштів на рахунках банків і касі підприємства, залишків готової продукції та ТМЦ на складах, звіт дебіторської і кредиторської заборгованості, звіт по приходу і реалізації товарів в торгових точках підприємства;
- планово-економічна діяльність - повний детальний аналіз витрат підприємства і надання керівникові пропозицій щодо їх оптимізації, аналіз точки беззбитковості на конкретний період, пропозиції по оптимізації оподаткування, план-факторний аналіз;
- розрахунок і контроль собівартості(планова і фактична калькуляція собівартості виробництва готової продукції);
- контроль дебіторської і кредиторської заборгованості;
- контроль ведення бухгалтерського обліку в програмі «1С Бухгалтерія 7 та 8»;
- контроль руху грошових потоків (контроль над виконанням планових показників доходів і витрат)
- ціноутворення - встановлення і контроль цін на продукцію і товари;
- контроль за поданням звітів в управління статистики, управління економіки, антимонопольний комітет, обласну адміністрацію, управління агропромислового розвитку;
- керування відділом;
- інше.
Запровадження бюджетного процесу з нуля. Запровадження аналізу діяльності по ринковим умовах окремо кожної ланки виробництва.
Ключова інформація
Великий досвід реконструкцій, модернізацій і автоматизацій виробництва. Досвід ведення результативних перемовин з клієнтами. Управління процесом від початку до кінця. Легко і швидко навчаюся, вивчаю процес до дрібниць. Великий досвід в фінансовому аналізі підприємства, виробництві, техлології, ветеринарї, запуску підприємств, реконструкції, модернызації, автоматизації процесів. Маю добрі навики комерційної діяльності з продажу продукції, перемовин з супермаркетами і іншими клієнтами. Комунікабельний, цілеспрямований, результативний, без шкідливих звичок.
Навчався в 1 закладі
Чернігівський державний інститут економіки і управління
Аграрний менеджмент, менеджер-економіст
Чернігів, 2008
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Ігор Сергійович
Ігор Сергійович
Директор, керівник
Київ
Готовий переїхати: Тернопіль, Хмельницький
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому