Работала в 1 компании   9 лет 11 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Менеджер з продажу , офіс менеджер, помічник керівника

Название компании скрыто

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

9 лет 10 месяцев

12.2012 - 10.2022

Досвід роботи :Торгівля оптова та роздрібна / Дистрибуція / Імпорт-експорт в сегменті Хорека Тривалість попередньої роботи (9 років 10 місяців з 12.2012 — 10.2022)Посада: (Менеджер з продажу , офіс менеджер, помічник керівника, директор в/о ) В обов'язки входило : Прийом та обробка замовлень в сфері роздрібної, оптової торгівлі та сегменті Хорека продуктів та обладнання для ресторанів , кафе та інших закладів (в телефонному режимі, переписка вайбер, телеграм , ел. пошта ) Ведення постійних клієнтів, а також залучення нових. Заключення та підписання договорів , контроль оплат, контроль відстрочки боргу, формування рахунків на оплату, а також формування видаткових накладних в базі 1С, та ведення таблиць Excel для внутрішньої звірки з директором , бухгалтером та комірником , та іншими менеджерами для того щоб бути в контексті і мати змогу тимчасово когось замінити . Складання щомісячних, квартальних, річних актів звірки та виконаних робіт з покупцями , дистрибюторами та постачальниками . Листування фізичне та онлайн . Виїзди на ресторани, офіси до клієнтів для термінового фізичного обміну документів . Контроль логістики та підтримка зв'язку з покупцями, клієнтами з моменту замовлення до вручення/відправки товару покупцю / замовнику Планування та організація своєї роботи в офісі, також підтримка життєдіяльності офісу . Щомісячна звітність , контроль звітності з директором щоб виключити помилки чи неточності . Контроль за своєчасним замовленням , постачанням та виконанням офісного обладнання та канцелярії, матеріалів та послуг . Також спілкування та переписка з нашими постачальниками , контроль оплат та боргів , поставок. Контроль залишків товару на складі , своєчасне замовлення та звірка з комірником . Спілкування , співпраця протягом робочого дня з бухгалтерами , з водіями , постачальниками , та покупцями . Аналіз ринку для виявлення змін в процесах роботи , демпінгу цін, контроль цін конкурентів . Навички та вміння: Володіння Microsoft Office, програма 1С. Вміння вести діалог (усно- письмово) з різними клієнтами з різними темпераментами та знаходити підходи щодо вирішення проблемних питань та ситуацій , знаходити швидке рішення проблем, форс мажорних ситуацій, визнавання та виправлення помилок . Вільне володіння українською мовою. Англійська мова базовий рівень спілкування (+ покращую рівень) та листування з перекладачем електронною поштою з постачальниками. Ключові навички :Високий рівень відповідальності та уважність до деталей. Вміння працювати в команді та приймати рішення. Самодисципліна, стресостійкість , самостійність Здатність до прийняття рішень та вирішення проблем, що склались .Готова до нових знань та викликів.
Є водійське посвідчення категорія B

Ключевая информация

  • Самодисципліна
  • Здатність до прийняття рішень
  • Вирішення проблем
  • Стресостійкість
  • Самостійність
  • Училась в 1 заведении

    Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

    Українська філологія

    Київ, 2012

    Владеет языками

    Английский

    средний

    Украинский

    родной

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Дополнительная информация

    Водійське посвідчення

    водійське посвідчення категорія B
    Досвід водіння з 2018 року

    Анонимный соискатель

    Офіс-менеджер-помічник керівника

    Киев

    30 000 грн.

    35 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость, проектная работа

    Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

    Обновлено 10 часов назад