Работала в 3 компаниях 4 года 10 месяцев
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Строительство, Услуги для населения - другое
Менеджер з адміністративної діяльності в департаменті матеріального забезпечення
ТОВ Калвер Технолоджіс
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
2 года 10 месяцев
02.2022 - по настоящее время
- Планування та організація процесу закупівель матеріальних цінностей
- Ведення переговорів та укладання договорів з постачальниками
- Контроль своєчасності доставки товару та якості продукції
- Моніторинг цін та альтернативних постачальників
- Пошук орендодавців
- Ведення реєстру помилок та ремонтних робіт та усунення несправностей
- Документообіг вхідної та вихідної документації
- Ведення реєстру договорів
- Організація робочих місць для нових співробітників
- Закупка лікарських засобів для оновлення аптечок на виробництві
- Закупка обідів співробітникам
- Організація кейтерінгів
Менеджер з закупівлі
Газбудінжиніринг, ТОВ
Строительство
8 месяцев
06.2021 - 02.2022
- Планування та організація процесу закупівель будівельних матеріалів
- Ведення переговорів та укладання договорів з постачальниками
- Контроль своєчасності доставки товару та якості продукції, що поставляється
- Моніторинг цін та альтернативних постачальників
- Пошук логістики для доставки продукції та будівельних матеріалів
- Пошук орендодавців спец.техніки в межах України
- Ведення таблиць фінансової звітності із закупівель в Excel та 1С.
- Документообіг
Помічник керівника, діловод
Еффітекс, ТОВ
Услуги для населения - другое
1 год 3 месяца
03.2020 - 06.2021
- Підготовка актів прийому – передачі матеріальних цінностей замовників
- Подання рахунків на оплату
- Складання наказів на відрядження водіїв, довіреностей для здобуття матеріальних цінностей. Контроль за своєчасним поверненням документів на відрядження водіїв та подання їх бухгалтерії.
- Робота з 1С: документообіг.
- Підготовка документів для підписання клієнтами. Запит актів звіряння, дублювання рахунків на оплату.
- Підготовка пакету статутних документів на вимогу замовників
- Здійснення контролю своєчасного ТО та страхування автотранспорту компанії
- Ведення таблиці звітів із закупівель
- Активний пошук та підбір персоналу (первинний аналіз кандидатів: аналіз резюме, телефонне інтерв'ю)
Училась в 1 заведении
Київський національний університет технологій та дизайну
Менеджмент організацій
Київ, 2014
Анна
Анна
Помічник керівника офіс-менеджер
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 6 часов назад