Работала в 6 компаниях   8 лет 8 месяцев

Строительство, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Консалтинг / Аудит, Государственный сектор

Адміністративний асистент

Restcon Restoration and Construction, Шарлоттаун, Канада

Строительство

6 месяцев

05.2024 - по настоящее время

  • Керування електронною поштою та телефонними дзвінками, планування та підтвердження відвідувань об’єктів будівництва та зустрічей.
  • Збір даних, статистичної та іншої інформації.Ведення обліку робочого часу працівників та нарахування заробітної плати.
  • Заміщення бухгалтера компанії із деякими бухгалтерськими операціями.

F&B Координатор

Mondrian Doha hotel

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

7 месяцев

01.2023 - 08.2023

  • Забезпечення безперебійної роботи адміністрації F&B департаменту.
  • Надання допомоги відділу закупівель, обробка та відстеження замовлень на доставку їжі з підпорядкованих ресторанів, опрацювання рахунків за доставку та розваги, отримання відповідних ліцензій, відшкодування витрат, щомісячні звіти та управління щомісячним обліком робочого часу співробітників тощо.
  • Заміщення команди бронювання Департаменту: ефективне управління телефонними дзвінками та кореспонденцією, включаючи зворотній зв'язок з гостями, розміщення бронювань гостей, а також надання допомоги з іншими видами запитів відповідно.

Менеджер з якості та по роботі з гостями

SUNRISE Diamond Beach Resort -Grand Select-

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

2 месяца

09.2022 - 11.2022

  • Ефективне управління всіма операційними сферами, пов'язаними з обслуговуванням гостей, з метою забезпечення відповідності цих сфер високим стандартам готелю щодо якості; проведення перевірок номерів, ресторанів готелю та конференц-залів і приміщень для зустрічей/конференцій.
  • Зустріч гостей, забезпечення надання найкращого сервісу для гостей, проведення орієнтацій в готелі як для гостей так і для представників туристичних компаній.
  • Ввічливе та справедливе вирішення скарг гостей; забезпечення зворотного зв'язку, комунікації між гостями та керівництвом готелю і відповідними департаментами, задля надання найкращого сервісу протягом відпочинку гостей.
  • Співпраця з організаторами та делегатами Конференції ООН зі зміни клімату 2022 року.

Адміністративний менеджер та персональний асистент директора

Акціонерне товариство «Українська залізниця»

Консалтинг / Аудит

2 года 6 месяцев

03.2020 - 09.2022

  • Організація робочого процесу та забезпечення впровадження робочих політик і процедур для 200+ співробітників департаменту.
  • Надання допомоги та підтримки керівництву у вирішенні кадрових питань; надання допомоги співробітникам у внутрішніх та зовнішніх запитах на прийом, звільнення або переведення, забезпечення ведення всіх файлів співробітників, контроль за веденням обліку робочого часу.
  • Робота із персоналом, діловими партнерами, клієнтами, координація та ведення робочого графіку директора департаменту.
  • Відвідування зустрічей, ведення протоколів та контроль за їх виконанням, підготовка звітів та презентацій, їх переклад на англійську мову.
  • Робота з ключовими проєктами із суворими дедлайнами, з конфіденційними документами, збереження конфіденційності службової інформації.

Інженер

Акціонерне товариство «Українська залізниця»

Государственный сектор

3 года 10 месяцев

05.2016 - 03.2020

  • Відповіді на запити співробітників, допомога у вирішенні скарг та трудових спорів.
  • Підготовка звітів, ведення баз даних, аналіз роботи структурних підрозділів компанії та регіональних філій.
  • Робота з нормативними документами; допомога в розробці стратегії компанії.

Бухгалтер, економіст

Акціонерне товариство «Українська залізниця»

Государственный сектор

10 месяцев

07.2015 - 05.2016

Напрямки: бухгалтерія (воєнізована охорона, вагонне господарство).
Обов'язки: ведення бухгалтерського обліку операцій, що відображають оборот ТМЦ, підготовка та надання необхідної звітності керівництву; винесення пропозицій щодо покращення механізмів обліку ТМЦ на підприємстві; проведення банківських операцій, формування та відправлення платіжних доручень, контроль за їх проходженням; отримання виписок за банківськими рахунками та їх відображення на рахунках з обліку безготівкових коштів; підготовка інформації про рух грошових коштів, яка необхідна для формування бухгалтерської та управлінської звітності.

Ключевая информация

Професійні навички: Досвід адміністративно-управлінської, організаційної роботи; ПК на рівні впевненого користувача: Oracle Hospitality Suite, E - Signature, Sevenrooms, Adaco, Oasys, Micros system, MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).

Особисті якості: Відповідальний командний гравець, що швидко навчається, старанна, комунікабельна людина. Уважність до деталей, уміння працювати в режимі багатозадачності, ефективно організовувати свій робочий час та розставляти пріоритети, вміння виступати на публіці. Стресостійкість.

Училась в 3 заведениях

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Магістр (Бухгалтерський облік та аудит)

Сєвєродонецьк, 2018

Український державний університет залізничного транспорту

Спеціаліст (Менеджмент організацій та адміністрування)

Харків, 2016

Український державний університет залізничного транспорту

Спеціаліст (Транспортні технлогії. Організація перевезень і управління на транспорті )

Харків, 2015

Владеет языками

Английский

продвинутый

English Prime Language School

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Онлайн-курс з маркетингу у соціальних мережах (Social Media Marketing).

Київ, 2021

English Prime Language School

Київ, 2020

Юліана

Адміністративний менеджер / персональний асистент

Киев

32 года

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 4 часа назад