Працювала в 1 компанії 9 років 11 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Менеджер з продажу , офіс менеджер, помічник керівника
Назву компанії приховано
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 років 10 місяців
12.2012 - 10.2022
Робота виконувалась в сегменті Хорека
( Менеджер з продажу , офіс менеджер, помічник керівника ) обов'язки були притаманні кожній з посад
В обов'язки входило :
Прийом та обробка замовлень в сфері роздрібної, оптової торгівлі та сегменті Хорека продуктів та обладнання для ресторанів , кафе та інших закладів (в телефонному режимі, переписка вайбер, телеграм , ел. пошта )
Ведення постійних клієнтів, а також залучення нових.
Заключення та підписання договорів , контроль оплат, контроль відстрочки боргу , формування рахунків на оплату, а також формування видаткових накладних в базі 1С, та ведення таблиць Excel для внутрішньої звірки з директором , бухгалтером та комірником , та іншими менеджерами для того щоб бути в контексті і мати змогу тимчасово когось замінити .
Складання щомісячних, квартальних, річних актів звірки та виконаних робіт з покупцями , дистрибюторами та постачальниками .
Листування фізичне та онлайн .
Виїзди на ресторани, офіси до клієнтів для термінового фізичного обміну документів .
Контроль логістики та підтримка зв'язку з покупцями, клієнтами з моменту замовлення до вручення/відправки товару покупцю / замовнику
Планування та організація своєї роботи в офісі.
Щомісячна звітність , контроль звітності з директором щоб виключити помилки чи неточності .
Контроль за своєчасним замовленням , постачанням та виконанням офісного обладнання та канцелярії, матеріалів та послуг .
Також спілкування та переписка з нашими постачальниками , контроль оплат та боргів , поставок.
Контроль залишків товару на складі , своєчасне замовлення та звірка з комірником .
Спілкування , співпраця протягом робочого дня з бухгалтерами , з водіями , постачальниками , та покупцями .
Аналіз ринку для виявлення змін в процесах роботи , демпінгу цін, контроль цін конкурентів .
Навички та вміння:
вести діалог (усно- письмово) з різними клієнтами з різними темпераментами та знаходити підходи щодо вирішення проблемних питань та ситуацій , знаходити швидке рішення проблем , форс мажорних ситуацій, визнавання та виправлення помилок .
Володіння українською мовою вільно .
Англійська мова базовий рівень спілкування (+ покращую рівень) та листування з перекладачем електронною поштою з постачальниками.
Є водійське посвідчення категорія B
Ключова інформація
Навчалась в 1 закладі
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Українська філологія
Київ, 2012
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
водійське посвідчення категорія B
Досвід водіння з 2018 року
Анонімний пошукач
Офіс-менеджер-помічник керівника, чат менеджер ,оператор чату
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, в офісі/на місці
Оновлено 7 годин тому