Работала в 4 компаниях 12 лет
Услуги для населения - другое, Красота / Фитнес / Спорт, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Услуги для бизнеса - другое
Асистент керівника компанії / офіс менеджер
ТОВ
Услуги для населения - другое
9 месяцев
02.2024 - по настоящее время
Обов’язки:
Підтримка та координація робочого дня керівника (організація зустрічей, дзвінки та ін.).
Контроль своєчасності розгляду вхідної кореспонденції.
Організація відряджень, зустрічей, ділових вечорів.
Збір керівнику необхідних матеріалів та інформації.
Брала участь у переговорах, ділових зустрічах, прийомах.
Підбір та координація відповідного персоналу.
Управління персоналом, забезпечення дотримання стандартів роботи, контроль за виконанням поставлених завдань вищого керівництва.
Повна адміністративна та інформаційна підтримка.
Виконання окремих службових доручень керівника.
Досягнення:
Своєчасне та ефективне виконання всіх посадових обов'язків які покладені на час роботи.
Неодноразова подяка керівника за відмінне виконання роботи.
Project Manager
ФК «ДИНАМО» КИЇВ
Красота / Фитнес / Спорт
9 лет 1 месяц
01.2013 - 02.2022
2022 – 12.2022 рр.
Посада: Project manager, Europe
Обов’язки:
Організація матчів Ліги Європи: розробка сценарію, формування графіку репетиції з артистами, кейтерінг.
Співпраця з волонтерськими організаціями: пошук, побудова співпраці, контроль виконання задач.
Співпраця з партнерами та розробка мерчу заходу.
2018 - 2021 рр.
Посада: Project manager
Обов’язки:
Розробка та реалізація плану проєктів.
Повний цикл комунікації з замовниками, ведення комунікації вкоманді.
Ведення бюджету проєктів, моделювання, оцінка альтернативних пропозицій.
Розробка нових та вдосконалення існуючих продуктів з урахуванням ринкової ситуації, потреб та вимог.
Активна участь у запуску нових продуктів компанії.
Підготовка звітності щодо KPI етапів реалізації проєкту.
Коордониція заходів, формування списків, зустріч та розгадкагостей на заходах.
Співпраця з партнерами.
2013 - 2018 рр.
Посада: персональний асистент керівника
Обов’язки:
Організація робочого дня керівника (складання графіка, призначення зустрічей тощо).
Координація бізнес-процесів, робота з документацією, звітів, листів.
Пошук, аналіз та обробка інформації, підготовка матеріалів та презентацій.
Повна адміністративна та інформаційна підтримка керівника.
Участь в організаційних питаннях команди (hr, event).
HR-менеджер
Fairmont Grand Hotel Kyiv
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год
01.2012 - 01.2013
Обов’язки:
Організація та контроль повного циклу рекрутингу (створення тексту оголошень вакансій, робота з сайтами працевлаштування, організація та проведення співбесід, активний пошук кандидатів).
Опрацювання резюме кандидатів (ведення бази резюме, проведення онлайн співбесід).
Організація та контроль всіх етапів інтерв'ю з кандидатами.
Організація конференцій.
Офіс-менеджер
ASTRUM INVESTMENT MANAGEMENT
Услуги для бизнеса - другое
1 год
01.2011 - 01.2012
Обов’язки:
Ведення документообігу генерального директора (складання наказів, службових записок, графіків).
Організація нарад, зустрічей, ділових поїздок для команди.
Активна співпраця з усіма підрозділами холдингу.
Контроль за виконанням доручень, задач.
Виконання особистих доручень TOП менеджменту.
Ключевая информация
Організаційні навички
Увага до деталей
Комунікативні навички
Навички роботи з документацією
Секретар-референт
Училась в 1 заведении
Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Бакалавр з «Документознавство та інформаційна діяльність»
Київ, 2013
Дополнительная информация
КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Здобула аналітичний склад розуму: здатна працювати з великими масивами інформації, бачити причинно-наслідкові зв’язки. Навички ефективної комунікації — вмію донести свою точку зору, використовуючи чіткі аргументи, вибудовувати професійні відносини з колегами. Володію комунікативними навичками, з легкістю встановлюю контакти, підтримую розмову, вмію домовлятися і наполягати на своєму. Легко орієнтуюсь у великих обсягах інформації, можу виділяти головне, робити висновки. Здатна до швидкого освоєння всього нового. Володію високим рівнем відповідальності та самоорганізації. Вмію працювати в колективі, володію здатністю контактувати з людьми, активністю і цілеспрямованістю. Маю бажання працювати і розвиватися, готова працювати в тісному співробітництві з іншими фахівцями в режимі багатозадачності. В трудовій діяльності завжди відрізнялась своїми досягненнями у виконанні поставлених завдань. Ініціативна, працюю на результат, не відступаю перед труднощами.
НАВИЧКИ
Системний підхід до роботи
Здатність критично мислити та ефективно вирішувати проблеми
Вміння проявляти такт і толерантність
Планування і самоорганізація
Технічна грамотність (усна і письмова)
Ініціативність, зібраність та завзятість
Високий ступінь відповідальності
Працюю в режимі багатозадачності
Вмію виконувати поставлені завдання в зазначений термін
Легко знаходжу спільну мову з різним колом людей
Уважність та наполегливість
Дисциплінованість
Орієнтація на результат
Володію хорошими організаторськими якостями
Психологічна стабільність в екстрених ситуаціях
Націленість на результат, як власний, так і командний
ДОДАТКОВО
Робота з комп'ютером: впевнений користувач
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
Англійська – А2
Українська – рідна
Польська – А1
ЗАХОПЛЕННЯ
Активний відпочинок на природі
Подорожую
Саморозвиваюся
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Готова надати за вимогою
Аліфтіна
Аліфтіна
Асистент керівника
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, проектная работа
Обновлено 20 часов назад