Работала в 6 компаниях   8 лет 1 месяц

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Строительство, Образование, Услуги для населения - другое

Помічник керівника

Аграрна Компанія

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 месяцев

09.2023 - 05.2024

-Ведення протоколів нарад, координація виконання доручень, зафіксованих в протоколах;

-Формування та контроль розкладу керівника: фіксація та нагадування керівнику про заплановані заходи, дедлайн

-Координація роботи інших посадових осіб і відділів в частині завдань, поставлених керівником;

- Приймання, сортування і розподіл пошти, вхідних дзвінків;

- Пошук і обробка необхідної інформації;

-Виконання аналітичних завдань за запитом (відбір та аналіз інформації, моніторинг інтернет-ресурсів за вибраною темою, підготовка матеріалів)

-Підтримка керівництва: виконання завдань на запит керівника, підготовка звітів та презентацій, організація поїздок та подорожей. -Комунікація: забезпечення зв?язку між керівництвом та різними відділами компанії, а також зовнішніми контрагентами.

-Виконання персональних завдань керівників

-Заміщення офіс-менеджера за потреби

-Ділове листування з партнерами бізнесу

-Взаємодія з профільними асоціаціями, в яких компанія має членство

-Забезпечення повного адміністративного та організаційного супроводу керівників компанії

-Планування та управління календарем зустрічей, переговорів та подій

Помічник директора підприємства

Житлово –Будівельний Кооператив «Сонячний Берег»

Строительство

1 год 3 месяца

09.2021 - 12.2022

- Написання регламентів, ТЗ, пошук та найм співробітників-Написання звітів з виконання робіт на будівництві в Microsoft (Word,Exel)- Відповідала за підготовку і переговори за новими угодами і контрактами про ділове партнерство в інтересах усіх сторін.-Ведення внутрішньої документації, реєстрації документів-Робота з первинною документацією (рахунки, акти виконаних робіт )- Координація та контроль загальної адміністративної діяльності підприємства - Організація та планування зустрічей, презентацій, угод, та інших заходів

Провідник бухгалтер

Національний Авіаційний Університет

Образование

6 месяцев

03.2021 - 09.2021

- Робота з первинною документацією- Банківські операції в обліку (квитанції , оплати за навчання, нарахування заборгованості та нарахування пені)- Формування звітів: місячні, квартальні, річні- Оформлення договорів та підписання договорів зі студентами

Фахівець відділу супроводу фізичних осіб, споживачів

ТОВ «Нафтогаз України»

Услуги для населения - другое

2 года 4 месяца

11.2018 - 03.2021

- Контроль та облік використання газопостачання фізичних осіб- Робота з квитанція та банками , співпраця з відділом УСЗН - Контроль за дотриманням умов договорів. Складання та здавання звітів компанії.- Укладання та переукладання договорів.- Нарахування пільг та субсидій- Щомісячні перерахунки по використанню газу фізичних осіб та сверка оплат- Вирішення конфліктних ситуацій.- Нарахування заборгованості , складання листі та відправлення заборгованості фіз.особам

Фахівець відділу супроводу фізичних осіб, споживачів

ДП"Центргаз"

Услуги для населения - другое

2 года 11 месяцев

11.2015 - 10.2018

- Контроль та облік використання газопостачання фізичних осіб- Робота з квитанція та банками , співпраця з відділом УСЗН - Контроль за дотриманням умов договорів. Складання та здавання звітів компанії.- Укладання та переукладання договорів.- Нарахування пільг та субсидій- Щомісячні перерахунки по використанню газу фізичних осіб та сверка оплат- Вирішення конфліктних ситуацій.- Нарахування заборгованості , складання листі та відправлення заборгованості фіз.особам

Фахівець відділу супроводу фізичних осіб, споживачів

ВАТ «КіровоградГАЗ»

Услуги для населения - другое

2 месяца

09.2015 - 11.2015

- Контроль та облік використання газопостачання фізичних осіб- Робота з квитанція та банками , співпраця з відділом УСЗН - Контроль за дотриманням умов договорів. Складання та здавання звітів компанії.- Укладання та переукладання договорів.- Нарахування пільг та субсидій- Щомісячні перерахунки по використанню газу фізичних осіб та сверка оплат- Вирішення конфліктних ситуацій.- Нарахування заборгованості , складання листі та відправлення заборгованості фіз.особам

Ключевая информация

  • Вміння приймати рішення та брати за них відповідальність
  • Працювати в умовах високого темпу та зберігати конфіденційність інформації)
  • Розвинені управлінські навички (організаторські здібності, планування)
  • Відмінні навички організації та управління строками. Здатність приділяти увагу деталям
  • Працювати з великими обсягами інформації в стислі терміни;
  • Структурованість і системність у роботи)
  • Прийняття стратегічних рішень
  • Аналітичні навички
  • Креативність
  • Діловий етикет
  • Microsoft Excel
  • MS Office
  • Microsoft Word
  • PowerPoint

Училась в 1 заведении

Харківський Національний економічний університет ім. С. Кузнеца

Облік та аудит

Харків, 2019

Владеет языками

Английский

средний

Немецкий

ниже среднего

Русский

свободно

Украинский

родной

Дополнительная информация

Особисті якості

Відповідальність, стійкість до стресів, старанність, комунікабельність, пунктуальність, логічне мислення, вміння працювати в команді, акуратність у роботі, швидко приймати правильне рішення, вміння працювати в режимі багатофункціональності, досвід ведення ділового листування, відсутність шкідливих звичок. Готова працювати на результат. Шукаю цікаву роботу з подальшим розвитком, кар'єрним зростанням та реалізацією себе. Також розглядаю варіанти і не за профільною освітою. Готова вбирати нову інформацію та навчатися

Вікторія Олегівна

Помічник керівника

Киев

50 000 грн.

27 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 недели назад