Работала в 2 компаниях 6 лет 7 месяцев
FMCG, Медицина и Здравоохранение
Помічник керівника
Добродія Фудз, ТОВ
FMCG
4 года 8 месяцев
11.2019 - 07.2024
1. Організація прийому / реєстрації / відправки поштової кореспонденції;
2. Ведення ділової переписки та телефонних переговорів;
3. Ведення документообігу, складання наказів і розпоряджень по підприємству;
4. Планування, облік і закупівля канцтоварів, госп.товарів, води, продуктів харчування;
5. Перевірка маршрутних листів співробітників, які використовують автомобілі в службових цілях;
6. Документальне оформлення відряджень співробітників та повний супровід (замовлення білетів, бронювання готелів);
7. Виконання доручень керівника та управління розпорядком дня керівника;
8. Організація корпоративних заходів;
9. Пошук та підбір персоналу різних рівнів в т.ч. співпраця з агенствами пошуку (м.Чернігів, м.Київ);
10. Ведення кадрового діловодства на час відсутності інспектора з кадрів (прийоми, переведення, звільнення, відрядження, лікарняні, військовий облік).
2. Ведення ділової переписки та телефонних переговорів;
3. Ведення документообігу, складання наказів і розпоряджень по підприємству;
4. Планування, облік і закупівля канцтоварів, госп.товарів, води, продуктів харчування;
5. Перевірка маршрутних листів співробітників, які використовують автомобілі в службових цілях;
6. Документальне оформлення відряджень співробітників та повний супровід (замовлення білетів, бронювання готелів);
7. Виконання доручень керівника та управління розпорядком дня керівника;
8. Організація корпоративних заходів;
9. Пошук та підбір персоналу різних рівнів в т.ч. співпраця з агенствами пошуку (м.Чернігів, м.Київ);
10. Ведення кадрового діловодства на час відсутності інспектора з кадрів (прийоми, переведення, звільнення, відрядження, лікарняні, військовий облік).
Менеджер-адміністратор
Медичний центр
Медицина и Здравоохранение
1 год 9 месяцев
12.2017 - 09.2019
- Робота з RKeeper, касовим обладнанням, терміналом.
- Ведення та управління графіками прийомів, повне забезпечення життєдіяльності клініки.
- Контроль на управління роботою підлеглих (3 чол.)
- Робота з постачальниками:
закупівля мед. препаратів, ортопедичного взуття інших супутніх товарів медичного призначення для всієї мережі закладів.
- Робота зі страховими компаніями:
повний супровід клієнта - запис на прийом, внесення в базу, подання звітності до страхової компанії, оформлення акту виконаних робіт, контроль виплат по страховому випадку.
- Ведення реєстру по всій мережі клінік.
- Пошук та підбір персоналу для мережі (м.Чернігів, м.Київ, м.Бровари).
- Замовлення рекламної поліграфії (візитки, буклети, листівки, вивіски).
- Ведення соц. мереж.
- Виконання доручень керівника.
- Ведення та управління графіками прийомів, повне забезпечення життєдіяльності клініки.
- Контроль на управління роботою підлеглих (3 чол.)
- Робота з постачальниками:
закупівля мед. препаратів, ортопедичного взуття інших супутніх товарів медичного призначення для всієї мережі закладів.
- Робота зі страховими компаніями:
повний супровід клієнта - запис на прийом, внесення в базу, подання звітності до страхової компанії, оформлення акту виконаних робіт, контроль виплат по страховому випадку.
- Ведення реєстру по всій мережі клінік.
- Пошук та підбір персоналу для мережі (м.Чернігів, м.Київ, м.Бровари).
- Замовлення рекламної поліграфії (візитки, буклети, листівки, вивіски).
- Ведення соц. мереж.
- Виконання доручень керівника.
Училась в 1 заведении
Чернігівський національний технологічний університет
Управління персоналом та економіка праці
Чернігів, 2019
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
родной
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Навчання з охорони праці, ТОВ "НВЦ "Майстер-коуч"
Київ, 2022
Дополнительная информация
Особисті якості
- Знання стандартів ділового етикету;
- Вміння працювати в режимі багатозадачності;
- Відповідальність, організованість, пунктуальність, безконфліктність;
- Бажання вчитись та розвиватись.
На даний момент проживаю у Туреччині, м. Стамбул.
Спосіб зв’язку - Viber, Telegram, Whatsapp.
Комп'ютерні навички
Microsoft office (Word, Excel, Powerpoint), Bitrix, 1C ЗУП, 1С УПП
Ганна
Ганна
Помічник HR менеджера
Другие страны
Готов переехать: Киев, Львов, Одесса, Днепр, Запорожье, Тернополь, Харьков, Черновцы, Кривой Рог
Активно ищет работу
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад