Работала в 4 компаниях 11 лет 2 месяца
IT, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
Головний бухгалтер нерезидентів
ТОВ "Мегого"
IT
4 года 9 месяцев
11.2019 - 08.2024
Зросла до головного бухгалтера нерезидентів.
У підпорядкуванні мала 7 фінансових менеджерів.
Контролювала велику ділянку роботи та успішно справлялася з обов'язками різного направлення.
Вела управлінський облік двох компаній нерезидентів - кіпрської компанії та BVI.
Оптимізувала облік для пришвидшення операційних процесів та мінімізування помилок користувачів. Писала ТЗ для технічних працівників. Продумувала налаштування в 1С формування ПДВ згідно з кіпрським податковим законодавством, налаштування розрахунку курсових різниць при ведені бухгалтерських операцій у двох та трьох валютах.
Складала річну фінансову звітність компаній нерезидентів (Corporate tax).
Складала та надавала щоквартальну податкову звітності (VAT, OSS) відповідно до кіпрського законодавства.
Реєструвала компанії платником ПДВ у країнах надання електронних послуг (Молдова, Узбекистан, Киргизія та ін.).
Контролювала правильність відображення операцій у бухгалтерському обліку.
Координувала та контролювала роботу бухгалтерів по первинної документації, нарахуванню роялті, платежів.
Щомісячно формувала звітність - PL, CF. У роботі дотримувалась стандартів IFRS при складанні звітів компаній.
Працювала з договорами, узгоджувала фінансові умови.
Маю досвід проходження аудитів від Deloitte, EY, інші.
Маю досвід роботи у великій компанії.
Маю досвід закордонних відряджень.
Взаємодіяла з головними бухгалтерами наших підрозділів в інших країнах – Польща, Латвія, Молдова, Казахстан, Узбекистан, Киргизія, Азербайджан. Досвід роботи з партнерами з країн Європи, США, колишніх країн СНД.
Робота в 1С УТП 8.3
Економіст, Керівник
Studio Cafe, Loft Bar
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 1 месяц
09.2018 - 10.2019
Ведення фінансового та товарного обліку двох проектів:
- складання щомісячного PL, BL;
- ведення та контроль CF;
- робота з банківськими виписками;
- ведення актів звірок із постачальниками, контроль своєчасності оплат;
- надання звітів на вимогу керівництва;
- контроль собівартості в цілому по ресторанах та окремо за стравами;
- проведення та аналіз інвентаризацій (бар, кухня, госп.товари, упаковка, кальяни);
- проведення та контроль виробничих списань;
- ведення первинної документації;
- ведення калькуляційних карток;
- прорахунок собівартості страв;
- введення нового меню.
Введення управлінського обліку з нуля однією з локацій.Робота в системі iiko.
З вересня 2019 р. була в. о. керівника ресторану. У прямі обов'язки входило:
- організація та контроль якості обслуговування, роботи з гостями;
- контроль товарообігу та руху грошей;
- планування та контроль графіка співробітників;
- набір та навчання співробітників;
- забезпечення безперебійного виробничого процесу (контроль закупівлі, контроль розрахунків з постачальниками)
- проведення контрольних інвентаризацій;
- дотримання планових показників бюджету.
Економіст
Fun Food Family
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
3 месяца
05.2018 - 08.2018
Ведення первинної документації 3-х ресторанів:
- оприбуткування товарів;
- списання виробничих витрат;
- щотижневе проведення інвентаризацій;
- ведення взаєморозрахунків із контрагентами;
- складання щомісячних звітів PL;
- робота у 1С 8.3 управлінський облік;
Молодший економіст
ООО "ШикПлюс"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
4 года 6 месяцев
09.2005 - 03.2010
- Робота з клієнтами (фіз. та юр. особи);
- Ведення первинної документації;
- Проведення корегувань, щодо відвантаження товару;
- Складання та друк каталогів продукції для торгових агентів;
- Робота в 1С 7.7
Училась в 2 заведениях
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Психологія
Київ, 2025
ДонНУЭТ им. Туган-Барановского
Экономика предприятия
Донецк, 2009
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
свободно
Дополнительная информация
Личные качества
Особисті якості - аналітичний тип мислення, лідерські якості, організаторські навички, системність, висока самоорганізація, вміння працювати на результат, цілеспрямованість.
Досвід працювати віддалено - якісно та ефективно.
Досвід закордонних відряджень.
Оптимізм, щирість, відкритість, здоровий спосіб життя, захоплення спортом.
Прагну нових знань, досвіду та розширення своїх компетенцій. Зараз здобуваю другу вищу освіту за напрямком - психологія.
Евгения
Евгения
Менеджер з оптимізації бізнес-процесів
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 21 час назад