Працювала в 4 компаніях   11 років 2 місяці

IT, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Головний бухгалтер нерезидентів

ТОВ "Мегого"

IT

4 роки 9 місяців

11.2019 - 08.2024

Зросла до головного бухгалтера нерезидентів.

У підпорядкуванні мала 7 фінансових менеджерів.

Контролювала велику ділянку роботи та успішно справлялася з обов'язками різного направлення.

Вела управлінський облік двох компаній нерезидентів - кіпрської компанії та BVI.

Оптимізувала облік для пришвидшення операційних процесів та мінімізування помилок користувачів. Писала ТЗ для технічних працівників. Продумувала налаштування в 1С формування ПДВ згідно з кіпрським податковим законодавством, налаштування розрахунку курсових різниць при ведені бухгалтерських операцій у двох та трьох валютах.

Складала річну фінансову звітність компаній нерезидентів (Corporate tax).

Складала та надавала щоквартальну податкову звітності (VAT, OSS) відповідно до кіпрського законодавства.

Реєструвала компанії платником ПДВ у країнах надання електронних послуг (Молдова, Узбекистан, Киргизія та ін.).

Контролювала правильність відображення операцій у бухгалтерському обліку.

Координувала та контролювала роботу бухгалтерів по первинної документації, нарахуванню роялті, платежів.

Щомісячно формувала звітність - PL, CF. У роботі дотримувалась стандартів IFRS при складанні звітів компаній.

Працювала з договорами, узгоджувала фінансові умови.

Маю досвід проходження аудитів від Deloitte, EY, інші.

Маю досвід роботи у великій компанії.

Маю досвід закордонних відряджень.

Взаємодіяла з головними бухгалтерами наших підрозділів в інших країнах – Польща, Латвія, Молдова, Казахстан, Узбекистан, Киргизія, Азербайджан. Досвід роботи з партнерами з країн Європи, США, колишніх країн СНД.

Робота в 1С УТП 8.3

Економіст, Керівник

Studio Cafe, Loft Bar

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 1 місяць

09.2018 - 10.2019

Ведення фінансового та товарного обліку двох проектів:

- складання щомісячного PL, BL;

- ведення та контроль CF;

- робота з банківськими виписками;

- ведення актів звірок із постачальниками, контроль своєчасності оплат;

- надання звітів на вимогу керівництва;

- контроль собівартості в цілому по ресторанах та окремо за стравами;

- проведення та аналіз інвентаризацій (бар, кухня, госп.товари, упаковка, кальяни);

- проведення та контроль виробничих списань;

- ведення первинної документації;

- ведення калькуляційних карток;

- прорахунок собівартості страв;

- введення нового меню.

Введення управлінського обліку з нуля однією з локацій.Робота в системі iiko.

З вересня 2019 р. була в. о. керівника ресторану. У прямі обов'язки входило:

- організація та контроль якості обслуговування, роботи з гостями;

- контроль товарообігу та руху грошей;

- планування та контроль графіка співробітників;

- набір та навчання співробітників;

- забезпечення безперебійного виробничого процесу (контроль закупівлі, контроль розрахунків з постачальниками)

- проведення контрольних інвентаризацій;

- дотримання планових показників бюджету.

Економіст

Fun Food Family

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 місяці

05.2018 - 08.2018

Ведення первинної документації 3-х ресторанів:

- оприбуткування товарів;

- списання виробничих витрат;

- щотижневе проведення інвентаризацій;

- ведення взаєморозрахунків із контрагентами;

- складання щомісячних звітів PL;

- робота у 1С 8.3 управлінський облік;

Молодший економіст

ООО "ШикПлюс"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 роки 6 місяців

09.2005 - 03.2010

  • Робота з клієнтами (фіз. та юр. особи);
  • Ведення первинної документації;
  • Проведення корегувань, щодо відвантаження товару;
  • Складання та друк каталогів продукції для торгових агентів;
  • Робота в 1С 7.7

Навчалась в 2 закладах

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Психологія

Київ, 2025

ДонНУЭТ им. Туган-Барановского

Экономика предприятия

Донецк, 2009

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

вільно

Додаткова інформація

Личные качества

Особисті якості - аналітичний тип мислення, лідерські якості, організаторські навички, системність, висока самоорганізація, вміння працювати на результат, цілеспрямованість.

Досвід працювати віддалено - якісно та ефективно.

Досвід закордонних відряджень.

Оптимізм, щирість, відкритість, здоровий спосіб життя, захоплення спортом.

Прагну нових знань, досвіду та розширення своїх компетенцій. Зараз здобуваю другу вищу освіту за напрямком - психологія.

Евгения

Менеджер з оптимізації бізнес-процесів

Київ

60 000 грн.

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 16 годин тому